Více

    ― Reklama ―

    V pátek ráno se Pařížané probudili do nezvyklého klidu. Předešlý večer totiž s přehlídkou ArdAzAei skončil i očekávaný haute couture týden módy. Zanechal však po sobě vzpomínky na oslňující přehlídky uplynulých dní. Patří mezi ně nejen show slavného módního domu Jean Paul Gaultier, ale také méně známých značek.

    Ashi Studio přinesl nádech Středního východu. Odhalil temnou verzi haute couture

    Když návštěvníci show saúdské značky Ashi Studio vcházeli do prostorů Musée de la Monnaie, paláce tyčícího se na břehu řeky Seiny, neměli nejmenší tušení, co na ně čeká. Místo okouzlující staré architektury je přivítala místnost zahalená do tmy. Viditelný byl pouze černý písek, na kterém modelky odhalily nejnovější návrhy.

    Zdroj: Ashi Studio

    Ashi Studio je první saúdskou značkou, kterou Federation de la Haute Couture et de la Mode připustila na oficiální kalendář pařížského týdne módy. Do svých návrhů proto vdechla atmosféru Středního východu. Zároveň však vytvořila jakýsi snový a temný svět. Jeho dojem vytvářely dlouhé ostře tvarované róby i korzety obklopené načechranými peříčky.

    Show Jean Paul Gaultier se tentokrát ujal Nicolas Di Felice. Zaměřil se na „méně známé“ prvky

    Ve středu večer zase odhalil svou kolekci slavný módní dům Jean Paul Gaultier. Jeho přehlídek se v posledních letech ujímají různí hostující návrháři. Tentokrát se úctyhodného úkolu chopil kreativní ředitel Courrèges Nicolas Di Felice. Svou dech beroucí tvorbou chtěl dle svých slov poukázat na aspekty, které lidé „znají o něco méně“.

    Podle něj se totiž módní svět neustále točí kolem stejných archetypů a detailů. Sáhl proto do archivů známé značky a vynesl na povrch řadu monochromatických siluet, které v minulosti využíval i sám Gaultier. Pohrál si také s pro značku typickými korzety a návrhy, inspirovanými spodním prádlem nebo nad bradu sahajícími návrhy.

    Týden módy uzavřela značka ArdAzAei. Jednalo se o její první kolekci v oficiálním kalendáři

    Úspěšnou show uspořádal také čerstvý nováček mezi tradičními haute couture módními domy. Značka ArdAzAei totiž získala místo v oficiálním kalendáři týdne módy poprvé. Švédsko-íránská návrhářka Bahareh Ardakani se však nemá čeho obávat. Zveřejnila totiž dech beroucí řadu, připomínající módu téměř z jiné dimenze.

    Zdroj: ArdAzAei

    Pohrála si v ní totiž s geometrií a fyzikou. Nejeden z návrhů tak stál na matematicky generovaných tvarech. „Existuje myšlenka, že se ve vesmíru nachází více dimenzí, než lidské oči vidí,“ vysvětlila svou myšlenku návrhářka. Doplnila rovněž, že se proto do světa matematiky v poslední kolekci ponořila hlouběji než když dříve.

    Značka Aelis prozkoumala estetiku dark academia. Ponořila se i do udržitelné módy

    Další z řady oslňujících přehlídek se stala ta z dílny módního domu Aelis. Jeho kreativní ředitelka Sofia Crociani totiž od svých klasických jemných a delikátních návrhů pokročila k těm více „temným“, připomínajícím oblíbenou estetiku dark academia. Zároveň ale prozkoumala nové hranice udržitelné módy.

    Využila tak několik nových eko materiálů. Ve spolupráci s Hong Kong University například aplikovala novou metodu sprejování zlatých a stříbrných nano částic na veganskou látku BioSilk. Pro tvorbu některých návrhů také použila staré kostýmy z Paris Opera Ballet. Uvnitř jednotlivých kousků dokonce ponechala jména jejich původních majitelů.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Haute couture týden módy v Paříži skončil. Oslnil Jean Paul Gaultier i méně věhlasné značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V pátek ráno se Pařížané probudili do nezvyklého klidu. Předešlý večer totiž s přehlídkou ArdAzAei skončil i očekávaný haute couture týden módy. Zanechal však po sobě vzpomínky na oslňující přehlídky uplynulých dní. Patří mezi ně nejen show slavného módního domu Jean Paul Gaultier, ale také méně známých značek.

    - Reklama -

    Ashi Studio přinesl nádech Středního východu. Odhalil temnou verzi haute couture

    Když návštěvníci show saúdské značky Ashi Studio vcházeli do prostorů Musée de la Monnaie, paláce tyčícího se na břehu řeky Seiny, neměli nejmenší tušení, co na ně čeká. Místo okouzlující staré architektury je přivítala místnost zahalená do tmy. Viditelný byl pouze černý písek, na kterém modelky odhalily nejnovější návrhy.

    Zdroj: Ashi Studio

    Ashi Studio je první saúdskou značkou, kterou Federation de la Haute Couture et de la Mode připustila na oficiální kalendář pařížského týdne módy. Do svých návrhů proto vdechla atmosféru Středního východu. Zároveň však vytvořila jakýsi snový a temný svět. Jeho dojem vytvářely dlouhé ostře tvarované róby i korzety obklopené načechranými peříčky.

    - Reklama -

    Show Jean Paul Gaultier se tentokrát ujal Nicolas Di Felice. Zaměřil se na „méně známé“ prvky

    Ve středu večer zase odhalil svou kolekci slavný módní dům Jean Paul Gaultier. Jeho přehlídek se v posledních letech ujímají různí hostující návrháři. Tentokrát se úctyhodného úkolu chopil kreativní ředitel Courrèges Nicolas Di Felice. Svou dech beroucí tvorbou chtěl dle svých slov poukázat na aspekty, které lidé „znají o něco méně“.

    Podle něj se totiž módní svět neustále točí kolem stejných archetypů a detailů. Sáhl proto do archivů známé značky a vynesl na povrch řadu monochromatických siluet, které v minulosti využíval i sám Gaultier. Pohrál si také s pro značku typickými korzety a návrhy, inspirovanými spodním prádlem nebo nad bradu sahajícími návrhy.

    Týden módy uzavřela značka ArdAzAei. Jednalo se o její první kolekci v oficiálním kalendáři

    Úspěšnou show uspořádal také čerstvý nováček mezi tradičními haute couture módními domy. Značka ArdAzAei totiž získala místo v oficiálním kalendáři týdne módy poprvé. Švédsko-íránská návrhářka Bahareh Ardakani se však nemá čeho obávat. Zveřejnila totiž dech beroucí řadu, připomínající módu téměř z jiné dimenze.

    Zdroj: ArdAzAei

    Pohrála si v ní totiž s geometrií a fyzikou. Nejeden z návrhů tak stál na matematicky generovaných tvarech. „Existuje myšlenka, že se ve vesmíru nachází více dimenzí, než lidské oči vidí,“ vysvětlila svou myšlenku návrhářka. Doplnila rovněž, že se proto do světa matematiky v poslední kolekci ponořila hlouběji než když dříve.

    Značka Aelis prozkoumala estetiku dark academia. Ponořila se i do udržitelné módy

    Další z řady oslňujících přehlídek se stala ta z dílny módního domu Aelis. Jeho kreativní ředitelka Sofia Crociani totiž od svých klasických jemných a delikátních návrhů pokročila k těm více „temným“, připomínajícím oblíbenou estetiku dark academia. Zároveň ale prozkoumala nové hranice udržitelné módy.

    Využila tak několik nových eko materiálů. Ve spolupráci s Hong Kong University například aplikovala novou metodu sprejování zlatých a stříbrných nano částic na veganskou látku BioSilk. Pro tvorbu některých návrhů také použila staré kostýmy z Paris Opera Ballet. Uvnitř jednotlivých kousků dokonce ponechala jména jejich původních majitelů.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―