Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Gucci pokračuje ve svých kampaních věnovaných jeho ikonické ozdobě známé jako horsebit. Tento rok totiž slaví své 70. výročí. Tentokrát se ale značka místo kabelek zaměřila na své slavné loafers. Oslavovat jí pak pomohli herci Paul Mescal a Xiao Zhan. Stali se totiž tváří fotografií zachycujících klasické modely bot Horsebit 1953.

    Horsebit detail se od svého vzniku roku 1953 stal ikonickým symbolem značky Gucci. Od svého vytvoření se objevil nejen na botách, ale také kabelkách, páscích, špercích nebo hedvábných šálách. Jedná se o dva propojené prsteny, které mají připomínat jezdeckou výbavu. Návrhář Guccio Gucci totiž z jezdectví často čerpal při vytváření nových produktů inspiraci. Letos pak značka slaví 70. výročí od vzniku horsebit.

    V uplynulých měsících proto vydala například kampaň zaměřenou na slavný model kabelky Horsebit 1955. Kromě toho se ale věnovala i jiným slavným designům, jako je například Bamboo 1947 nebo Jackie 1961. Tentokrát se však rozhodla oslavovat své slavné loafers. Také ony jsou totiž ozdobené detailem horsebit. Na pomoc si pak pro nafocení ikonických modelů bot přizvala dva slavné herce, tedy Paula Mescal a Xiao Zhan.

    Kampaň pak vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Ladí proto s ostatními jeho nedávnými projekty, ve kterých se objevily hvězdy jako Daria Wewrbowy nebo hvězdný pár Bad Bunny a Kendall Jenner. Fotografie pak oba herce zachycují v různých pozicích, jak s lehkostí předvádějí klasické modely zmíněných loafers. Čínského herce Xiao Zhan pak nafotil fotograf Feng Li, zatímco Paula Mescala zachytila fotografka Heji Shin.

    Loafers Horsebit 1953 si prošly mnohými změnami. Odráží vkus kreativních ředitelů Gucci

    Xiao Zhan byl pak zachycený, jak sedí na koženém křesle. Na sobě má volné džíny a jednoduché bílé tričko doplněné o dlouhý béžový kabát. Jeho modely loafers pak outfit doplňují svou čokoládově hnědou barvou. Herec Paul Mescal byl zase vyobrazený ve více pózách. Například, jak sedí a leží na béžovém koberci nebo si pokládá nohy se svými luxusními loafers na luxusní stůl nebo je opírá o zeď.

    Ikonické loafers pak módní společnost napřed navrhla pouze pro muže. V 60. letech ovšem vydala také dámskou verzi doplněnou o drobný podpatek. Ke konci 70. let ale model přetvořila tak, aby odpovídal pánské variantě. Na různých modelech loafers se pak odrazil také vkus různých kreativních ředitelů módní značky. Každý si je totiž vždy uzpůsobil svému stylu.

    Zdroje: WWD, The Glass Magazine, Hyperbeast, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Gucci oslavuje své Horsebit 1953 loafers. V kampani zazářil Paul Mescal i Xiao Zhan

    ― Reklama ―

    Módní dům Gucci pokračuje ve svých kampaních věnovaných jeho ikonické ozdobě známé jako horsebit. Tento rok totiž slaví své 70. výročí. Tentokrát se ale značka místo kabelek zaměřila na své slavné loafers. Oslavovat jí pak pomohli herci Paul Mescal a Xiao Zhan. Stali se totiž tváří fotografií zachycujících klasické modely bot Horsebit 1953.

    Horsebit detail se od svého vzniku roku 1953 stal ikonickým symbolem značky Gucci. Od svého vytvoření se objevil nejen na botách, ale také kabelkách, páscích, špercích nebo hedvábných šálách. Jedná se o dva propojené prsteny, které mají připomínat jezdeckou výbavu. Návrhář Guccio Gucci totiž z jezdectví často čerpal při vytváření nových produktů inspiraci. Letos pak značka slaví 70. výročí od vzniku horsebit.

    V uplynulých měsících proto vydala například kampaň zaměřenou na slavný model kabelky Horsebit 1955. Kromě toho se ale věnovala i jiným slavným designům, jako je například Bamboo 1947 nebo Jackie 1961. Tentokrát se však rozhodla oslavovat své slavné loafers. Také ony jsou totiž ozdobené detailem horsebit. Na pomoc si pak pro nafocení ikonických modelů bot přizvala dva slavné herce, tedy Paula Mescal a Xiao Zhan.

    Kampaň pak vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Ladí proto s ostatními jeho nedávnými projekty, ve kterých se objevily hvězdy jako Daria Wewrbowy nebo hvězdný pár Bad Bunny a Kendall Jenner. Fotografie pak oba herce zachycují v různých pozicích, jak s lehkostí předvádějí klasické modely zmíněných loafers. Čínského herce Xiao Zhan pak nafotil fotograf Feng Li, zatímco Paula Mescala zachytila fotografka Heji Shin.

    Loafers Horsebit 1953 si prošly mnohými změnami. Odráží vkus kreativních ředitelů Gucci

    Xiao Zhan byl pak zachycený, jak sedí na koženém křesle. Na sobě má volné džíny a jednoduché bílé tričko doplněné o dlouhý béžový kabát. Jeho modely loafers pak outfit doplňují svou čokoládově hnědou barvou. Herec Paul Mescal byl zase vyobrazený ve více pózách. Například, jak sedí a leží na béžovém koberci nebo si pokládá nohy se svými luxusními loafers na luxusní stůl nebo je opírá o zeď.

    Ikonické loafers pak módní společnost napřed navrhla pouze pro muže. V 60. letech ovšem vydala také dámskou verzi doplněnou o drobný podpatek. Ke konci 70. let ale model přetvořila tak, aby odpovídal pánské variantě. Na různých modelech loafers se pak odrazil také vkus různých kreativních ředitelů módní značky. Každý si je totiž vždy uzpůsobil svému stylu.

    Zdroje: WWD, The Glass Magazine, Hyperbeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Ariana Grande a Cynthia Erivo budí konspirace. Jejich vztah nedá internetu spát

    Tiskové turné filmu Wicked: For Good se proměnilo v kulturní událost, která vyvolává víc otázek než odpovědí. Hlavní představitelky Ariana Grande a Cynthia Erivo poutají pozornost extrémní štíhlostí, neustálou fyzickou blízkostí a vystupováním, jenž působí mimo obvyklé hranice hollywoodské prezentace. Sociální sítě reagují memes, spekulacemi i znepokojením. Z pohádky o toleranci se stal další internetový případ.

    Kreativní chaos. Vánoční sezóna mění podstatu módních kampaní

    Vánoce jsou tu a s nimi přichází nejkouzelnější a nejočekávanější marketingový moment roku. Od chvíle, kdy Mariah Carey s nadšením oznamuje „It’s time!“, až po ikonické červené kamiony Coca-Coly, které každoročně definují sváteční atmosféru. Vánoční kampaně nejsou jen o produktech. Stojí na emocích, sdílených vzpomínkách a kulturních tradicích, které značky využívají k vytvoření silného spojení s publikem, zejména na sociálních sítích.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―