Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care kosmetika láká v poslední době čím dál mladší zákazníky. Firma NIQ nedávno vydala report dokazující, že členové generace alfa stojí za téměř polovinou jejího růstu. Jedná se o dospívající dívky, které se narodily až po roce 2010. Mezi jejich nejoblíbenější produkty patří čisticí gely, masky i séra.

    Péče o pleť přitahuje v současnosti nejen dospělé, ale také opravdu mladé teenagery. Skin care produkty si totiž čím dál častěji nakupují také členové generace alfa. Jedná se o dospívající dívky narozené po roce 2010. Společnost NIQ pak nedávno vydala report, dle kterého takzvané tweens stojí za 49 procenty růstu masové skin care kosmetiky, prodávané hlavně v drogériích.

    Mezi nejoblíbenější produkty mladých dívek patří krémy, čisticí gely, ale také vice specializované masky nebo séra. Prozatím se tak nezajímají pouze o krémy na oči. I když se objevily také zprávy o tom, že i je občas vyžadují až příliš mladé teenagerky. Reporty o měnících se návycích generace alfa se objevily rovněž před loňskými Vánocemi. Spousta zástupců „Gen A“ si totiž přála právě skin care produkty.

    Důvodem obsese „tweens“ produkty souvisejícími s péčí o pleť je především jejich přístup k sociálním sítím. Na denní bázi totiž na TikToku nebo YouTube sledují videa teenage vlogerek, které představují své vlastní skin care rutiny. Mají tak mnohem blíže k beauty světu než zástupci starších generací. Často tak o různých tonerech, sérech nebo opalovacích krémech vědí víc než jejich rodiče.

    Generace alfa není jediným fanouškem skin care. Od pandemie zažívá trvalý růst

    Mezi nejoblíbenější značky generace alfa patří například Bubble nebo e.l.f. Beauty. Obě společnosti totiž využívají TikTok k tomu, aby se dostaly blíže právě k těmto mladým zákazníkům. Zajímavé rovněž je, že si tweens oblíbili především nákupy v kamenných obchodech, kde si mohou jednotlivé produkty osahat. Naopak členové generace Z upřednostňují spíše on-line nákupy.

    Nutné je ovšem podotknout, že kategorie skin care produktů zažívá v posledních letech obecně velký růst. Započal především v době pandemie, jelikož lidé přestali nosit velké množství make-upu a začali se místo něj soustředit na zdraví své pleti. Podle firmy Circana tak mezi roky 2019 a 2022 vzrostly prodeje masové skin care kosmetiky ze 7,8 na 9,2 miliardy dolarů.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Generace alfa pohání beauty prodeje. S nadšením nakupuje skin care produkty

    Skin care kosmetika láká v poslední době čím dál mladší zákazníky. Firma NIQ nedávno vydala report dokazující, že členové generace alfa stojí za téměř polovinou jejího růstu. Jedná se o dospívající dívky, které se narodily až po roce 2010. Mezi jejich nejoblíbenější produkty patří čisticí gely, masky i séra.

    - Reklama -

    Péče o pleť přitahuje v současnosti nejen dospělé, ale také opravdu mladé teenagery. Skin care produkty si totiž čím dál častěji nakupují také členové generace alfa. Jedná se o dospívající dívky narozené po roce 2010. Společnost NIQ pak nedávno vydala report, dle kterého takzvané tweens stojí za 49 procenty růstu masové skin care kosmetiky, prodávané hlavně v drogériích.

    Mezi nejoblíbenější produkty mladých dívek patří krémy, čisticí gely, ale také vice specializované masky nebo séra. Prozatím se tak nezajímají pouze o krémy na oči. I když se objevily také zprávy o tom, že i je občas vyžadují až příliš mladé teenagerky. Reporty o měnících se návycích generace alfa se objevily rovněž před loňskými Vánocemi. Spousta zástupců „Gen A“ si totiž přála právě skin care produkty.

    Důvodem obsese „tweens“ produkty souvisejícími s péčí o pleť je především jejich přístup k sociálním sítím. Na denní bázi totiž na TikToku nebo YouTube sledují videa teenage vlogerek, které představují své vlastní skin care rutiny. Mají tak mnohem blíže k beauty světu než zástupci starších generací. Často tak o různých tonerech, sérech nebo opalovacích krémech vědí víc než jejich rodiče.

    - Reklama -

    Generace alfa není jediným fanouškem skin care. Od pandemie zažívá trvalý růst

    Mezi nejoblíbenější značky generace alfa patří například Bubble nebo e.l.f. Beauty. Obě společnosti totiž využívají TikTok k tomu, aby se dostaly blíže právě k těmto mladým zákazníkům. Zajímavé rovněž je, že si tweens oblíbili především nákupy v kamenných obchodech, kde si mohou jednotlivé produkty osahat. Naopak členové generace Z upřednostňují spíše on-line nákupy.

    Nutné je ovšem podotknout, že kategorie skin care produktů zažívá v posledních letech obecně velký růst. Započal především v době pandemie, jelikož lidé přestali nosit velké množství make-upu a začali se místo něj soustředit na zdraví své pleti. Podle firmy Circana tak mezi roky 2019 a 2022 vzrostly prodeje masové skin care kosmetiky ze 7,8 na 9,2 miliardy dolarů.

    Zdroje: WWD, CNBC, CEW, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―