Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    S teplejším ročním obdobím přichází i potřeba změny. Hledat ji ovšem nemusíte pouze ve svém šatníku. Osvěžit můžete také svůj interiér. Stačí přitom aplikovat několik jednoduchých kroků, které dokáží vytvořit velký rozdíl. Pohrajte si se svým osvětlením, počtem dekorací nebo barvami. Využít ve svůj prospěch můžete i jarní úklid.

    - Reklama -

    Dejte sbohem nadbytečným potiskům. Bílé povlečení osvěží každou ložnici

    Pokud jste si povlečení v zářivě bílé barvě ještě nepořídili, je na čase k takovému kroku přistoupit. Jedná se přitom o poměrně nenáročný nákup. Samozřejmě ovšem záleží na materiálu, který si zvolíte. Ať už vyberete jakkoli, okamžitě zaznamenáte vytoužený rozdíl. Bílá barva dělá skutečné divy.

    Zdroj: Marks & Spencer, Venetto Design

    Pokud se bojíte, že bude vaše ložnice až moc jednoduchá nebo nudná, nebojte se hry s drobnými detaily. Neznamená to, že na postel nemůžete naházet barevné polštáře nebo před ni položit barevný koberec. Originální dekorace tedy aplikujte na jiná místa v místnosti, postel ale ponořte do bílé.

    - Reklama -

    Rozzařte si poslední dny temného období. Chytrá žárovka dokáže zázraky

    Doslova rozzářit si svou ložnici nebo obývací pokoj můžete pomocí chytrých žárovek. V případě, že jste o nich ještě neslyšeli, připravte se na duhový zážitek. Jedná se v podstatě o klasickou žárovku, která ovšem umožňuje spárování s aplikací na vašem telefonu. Některé modely pak nabízí i speciální ovladače.

    Zdroj: Philips

    Všechny ovšem fungují na stejném principu. Umí totiž vaši místnost rozjasnit jakoukoli barvou, po které zatoužíte. Kromě toho aplikace nabízí už předem připravená nastavení, jako je „party“ nebo „romantika“. Zároveň umožní také nastavení času, kdy se žárovka sama ráno rozsvítí a večer zhasne.

    - Reklama -

    Naučte se pracovat s čísly. Při dekoracích dbejte na ladící tria

    Další tip po vás nevyžaduje absolutně žádný nákup. Jedná se spíše o princip, který můžete aplikovat i na dekorace, které už vlastníte. Donutí vás totiž pohrát si s estetikou a pochopit, jak poskládat jednotlivé kousky tak, aby vytvořily poutavý celek. Trik přitom spočívá v jednoduché matematice. Zvládne ji tak opravdu každý.

    Zdroj: Unsplash

    Až budete skládat knížky na noční stolek nebo svíčky na jídelní stůl, vzpomeňte si na číslo tři. Náš mozek totiž vnímá lichá čísla o něco pozitivněji. Dekorace v takovém počtu proto naše oko vždy potěší. Zároveň se v případě výraznějších doplňků vyvarujte vyššímu číslu, tedy pětce. Takové uskupení už by působilo příliš přehlceně.

    Nebojte se zářivých barev. Zacházejte s nimi ovšem opatrně

    Ano, dává smysl, že jaro přivítáte právě pomocí různorodých barev. Cílem ovšem není najít jednu zářivou dekoraci a umístit ji mezi stále stejně vypadající hromadu dekorací, pyšnících se na stolečcích, poličkách nebo skříních. Zkuste místo toho projasnění svého interiéru více promyslet. Vyberte si proto jednu barvu, které se chcete věnovat.

    Zdroj: Unsplash, IKEA

    Z vybraného kousku ve vysněném odstínu pak učiňte klíčový prvek vašeho pokoje. Nepřidávejte žádné další barvy nebo odstíny. Doplnit ho můžete o pár dalších maličkostí, mělo by se ovšem jednat opravdu o detaily. Druhou možností je zachovat celou místnost v neutrálních barvách. Takové nastavení vám dovolí položit pestrobarevný koberec, jako je například ten na fotce vpravo.

    Pusťte se do úklidu zbytečností. Ke stylovému interiéru stačí málo

    Nemusíte být stoprocentní minimalista, aby byl váš příbytek stylový. S jarními měsíci ale přichází jedinečná příležitost ověřit si, zda nadále potřebujete veškeré dekorace, knihy, svíčky nebo polštářky, které jste za poslední roky nashromáždili. Možností může být také pořízení nového skladovacího systému, který některé z méně používaných věcí chytře schová.

    Zdroj: Unsplash

    Kromě dobrého pocitu po sobě úklid zanechá také více místa. Nově získaný prostor pak dokáže projasnit každou místnost. Zároveň ho ale můžete využít k pořízení dominantní dekorace. Ať už se vám padne do oka obrovské zrcadlo nebo obraz. Podobná volba ovšem jasně všem příchozím ukáže, že máte ten správný cit pro styl.

    Zdroje: Shalini Misra, Staging Interiors

    Darujte svému bydlení nečekanou svěžest. Nastal čas na jarní makeover

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―