Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Darren Star, americký spisovatel, režisér a producent, který stojí za seriály jako jsou Emily in Paris nebo Sex and the City, je jedním ze tří nových investorů do francouzské přední online nákupní galerie ReSee.com.

    Společnost Re-SEE byla založena v Paříži v roce 2013 a je dílem dvou módních redaktorek a nyní spolumajitelek Sofia Bernardin a Sabrina Marshall z časopisů VOGUE a Self Service. Online nákupní vintage galerie Resee.com se zaměřuje převážně na žádané módní kousky, jako jsou kabelky Hermès, archivní kousky Alaïa, Chanel z éry Karla Lagerfelda nebo Celine z éry Phoebe Philo.

    Dalšími novými investory jsou americká podnikatelka v oblasti technologií Shari Glazerová, zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti Kalos Labs, a Michael Dayan, spoluzakladatel francouzského elektronického obchodu Showroomprive.com.

    „Cestu společnosti Re-SEE sleduji již několik let,“ řekl Darren Star pro web WWD.com. „Přitahovala mě přitažlivost vintage módy, ale především úroveň vkusu a inteligence, která za značkou stojí.“

    Osobnosti ze světa zábavy se v poslední době stávají aktivními investory do módních a kosmetických firem a uplatňují své bohatství, slávu, důvěryhodnost a spotřebitelský přehled, aby pomohly značkám růst.

    Podle Re-SEE trojice odborníků z různých oblastí „podpoří exponenciální růst společnosti v srdci velmi živého trhu secondhandů“.

    Finanční podmínky nebyly zveřejněny, ale předpokládá se, že investice se pohybují v řádu milionů dolarů.

    Spoluzakladatelky a většinové majitelky společnosti ReSee Sofia Bernardinová a Sabrina Marshallová ve svém prohlášení uvedly, že nové kolo financování pomůže urychlit mezinárodní expanzi společnosti, zdokonalit její schopnosti globálního zásobování a pomůže jí investovat do technologií nezbytných k optimalizaci jejích schopností.

    Další expanze se podle zprávy zaměří na Švýcarsko, Hongkong a Singapur. Francie zůstává pro společnost klíčovým trhem. Nedávno otevřela showroom na Avenue Kléber v přímo v Paříži. Příští týden plánuje otevřít měsíční pop-up store v hotelu Carlyle v New Yorku. Spojené státy byly v první polovině roku 2022 největším trhem společnosti Re-SEE s podílem 38 %.

    Do roku 2025 chce společnost dosáhnout tržeb ve výši 25 milionů eur.

    Ačkoli je Re-SEE menší než konkurenti jako Vestiaire Collective nebo The RealReal, může se pochlubit průměrným košíkem ve výši 1 161 Eur.

    Díky silné celosvětové poptávce po vintage a secondhandovém luxusním zboží zaznamenává společnost každoroční růst tržeb o přibližně 120 % a chlubí se, že je od počátku zisková.

    Podle zprávy „2022 Resale Report„, kterou vypracovala online platforma pro další prodej ThredUp, vzroste celosvětový trh s oblečením z druhé ruky do roku 2026 o 127 procent na 218 miliard dolarů, což je třikrát rychleji než celosvětový trh s oblečením celkově.

    Zdroje: WWD.com, Twitter, Resee.com

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Darren Star investuje do francouzské online nákupní galerie Re-SEE. Do roku 2025 chce společnost tržby 25 milionů eur

    Darren Star, americký spisovatel, režisér a producent, který stojí za seriály jako jsou Emily in Paris nebo Sex and the City, je jedním ze tří nových investorů do francouzské přední online nákupní galerie ReSee.com.

    Společnost Re-SEE byla založena v Paříži v roce 2013 a je dílem dvou módních redaktorek a nyní spolumajitelek Sofia Bernardin a Sabrina Marshall z časopisů VOGUE a Self Service. Online nákupní vintage galerie Resee.com se zaměřuje převážně na žádané módní kousky, jako jsou kabelky Hermès, archivní kousky Alaïa, Chanel z éry Karla Lagerfelda nebo Celine z éry Phoebe Philo.

    Dalšími novými investory jsou americká podnikatelka v oblasti technologií Shari Glazerová, zakladatelka a výkonná ředitelka společnosti Kalos Labs, a Michael Dayan, spoluzakladatel francouzského elektronického obchodu Showroomprive.com.

    „Cestu společnosti Re-SEE sleduji již několik let,“ řekl Darren Star pro web WWD.com. „Přitahovala mě přitažlivost vintage módy, ale především úroveň vkusu a inteligence, která za značkou stojí.“

    Osobnosti ze světa zábavy se v poslední době stávají aktivními investory do módních a kosmetických firem a uplatňují své bohatství, slávu, důvěryhodnost a spotřebitelský přehled, aby pomohly značkám růst.

    Podle Re-SEE trojice odborníků z různých oblastí „podpoří exponenciální růst společnosti v srdci velmi živého trhu secondhandů“.

    Finanční podmínky nebyly zveřejněny, ale předpokládá se, že investice se pohybují v řádu milionů dolarů.

    Spoluzakladatelky a většinové majitelky společnosti ReSee Sofia Bernardinová a Sabrina Marshallová ve svém prohlášení uvedly, že nové kolo financování pomůže urychlit mezinárodní expanzi společnosti, zdokonalit její schopnosti globálního zásobování a pomůže jí investovat do technologií nezbytných k optimalizaci jejích schopností.

    Další expanze se podle zprávy zaměří na Švýcarsko, Hongkong a Singapur. Francie zůstává pro společnost klíčovým trhem. Nedávno otevřela showroom na Avenue Kléber v přímo v Paříži. Příští týden plánuje otevřít měsíční pop-up store v hotelu Carlyle v New Yorku. Spojené státy byly v první polovině roku 2022 největším trhem společnosti Re-SEE s podílem 38 %.

    Do roku 2025 chce společnost dosáhnout tržeb ve výši 25 milionů eur.

    Ačkoli je Re-SEE menší než konkurenti jako Vestiaire Collective nebo The RealReal, může se pochlubit průměrným košíkem ve výši 1 161 Eur.

    Díky silné celosvětové poptávce po vintage a secondhandovém luxusním zboží zaznamenává společnost každoroční růst tržeb o přibližně 120 % a chlubí se, že je od počátku zisková.

    Podle zprávy „2022 Resale Report„, kterou vypracovala online platforma pro další prodej ThredUp, vzroste celosvětový trh s oblečením z druhé ruky do roku 2026 o 127 procent na 218 miliard dolarů, což je třikrát rychleji než celosvětový trh s oblečením celkově.

    Zdroje: WWD.com, Twitter, Resee.com

    ― Reklama ―

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―