Více

    ― Reklama ―

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Ikonická britská značka Burberry dlouhodobě čelila poklesu tržeb, a to zejména v klíčovém asijském regionu, kde zájem o její produkty dramaticky ochladl. Právě Asie, především pak čínský trh, představuje pro většinu luxusních módních domů zásadní zdroj příjmů i prestiže. Burberry navíc dlouho hledal identitu mezi tradiční britskou elegancí a snahou zaujmout mladší a globální publikum. Výsledkem byl rozkolísaný vizuál. Tyto časy jsou však dávno pryč.

    Burberry představuje british summer. Podobně jako další značky sází na autenticitu 

    Jedním z nejsilnějších tahů Burberry je aktuální vizuální identita. Instagram značky působí čerstvě, a mimořádně autenticky. Kombinace britské elegance, venkovské estetiky a citlivé práce s kostkami dělá z každého postu drobný moodboard. Vizuální jazyk Daniela Lee, kreativního ředitele značky, se nezaměřuje jen na produkt, ale i na emoci, atmosféru a kulturu. Burberry znovu mluví s mladou generací. Podobně jako například módní dům Jacquemus. 

    Zdroj: Burberry

    Letní kampaň značky, zasazená do prostředí tradičního britského hudebního festivalu Glastonbury, je dalším důkazem toho, že Burberry chápe dnešní publikum. Nejde o pozlátko, ale o přirozený zážitek. Video spoty zachycují britské léto s mladistvým nadhledem, kde se klasika potkává s momentem. Všechno je tak, jak jsme od Burberry zvyklí, ale s úplně novou energií.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu přichází Wu Lei. Asie je pro Burberry klíčová

    Ačkoliv se značka posouvá kupředu, neztrácí svou DNA. Typické prvky, jako je ikonická béžová barva, tartanový vzor nebo elegantní siluety, zůstávají přítomné, jen jsou podané v soudobém kontextu. Burberry nedělá radikální řez, ale organickou transformaci. Vědomě buduje kulturní kapitál značky, aniž by se zaprodával trendům. Marketing, který značka v současnosti prezentuje, je lidský, příjemný a přirozený. S lehkostí tak definuje novou formu luxusu.

    Čerstvým důkazem je nová tvář značky, talentovaný herec Wu Lei. Ve svých pětadvaceti letech má za sebou více než dvě dekády herecké kariéry. „Je potěšením přivítat Wu v rodině Burberry. Hraje od útlého věku a neustále se vyvíjí s každou další rolí,” uvedla značka na Instagramu. Burberry tak zapojením jednoho z nejpopulárnějších čínských herců jasně deklaruje svůj závazek k čínskému trhu, ale zároveň tím potvrzuje také svou širší mezinárodní vizi.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram


    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    - Reklama -

    Ikonická britská značka Burberry dlouhodobě čelila poklesu tržeb, a to zejména v klíčovém asijském regionu, kde zájem o její produkty dramaticky ochladl. Právě Asie, především pak čínský trh, představuje pro většinu luxusních módních domů zásadní zdroj příjmů i prestiže. Burberry navíc dlouho hledal identitu mezi tradiční britskou elegancí a snahou zaujmout mladší a globální publikum. Výsledkem byl rozkolísaný vizuál. Tyto časy jsou však dávno pryč.

    Burberry představuje british summer. Podobně jako další značky sází na autenticitu 

    Jedním z nejsilnějších tahů Burberry je aktuální vizuální identita. Instagram značky působí čerstvě, a mimořádně autenticky. Kombinace britské elegance, venkovské estetiky a citlivé práce s kostkami dělá z každého postu drobný moodboard. Vizuální jazyk Daniela Lee, kreativního ředitele značky, se nezaměřuje jen na produkt, ale i na emoci, atmosféru a kulturu. Burberry znovu mluví s mladou generací. Podobně jako například módní dům Jacquemus. 

    Zdroj: Burberry

    - Reklama -

    Letní kampaň značky, zasazená do prostředí tradičního britského hudebního festivalu Glastonbury, je dalším důkazem toho, že Burberry chápe dnešní publikum. Nejde o pozlátko, ale o přirozený zážitek. Video spoty zachycují britské léto s mladistvým nadhledem, kde se klasika potkává s momentem. Všechno je tak, jak jsme od Burberry zvyklí, ale s úplně novou energií.

    Zdroj: Burberry

    Na scénu přichází Wu Lei. Asie je pro Burberry klíčová

    Ačkoliv se značka posouvá kupředu, neztrácí svou DNA. Typické prvky, jako je ikonická béžová barva, tartanový vzor nebo elegantní siluety, zůstávají přítomné, jen jsou podané v soudobém kontextu. Burberry nedělá radikální řez, ale organickou transformaci. Vědomě buduje kulturní kapitál značky, aniž by se zaprodával trendům. Marketing, který značka v současnosti prezentuje, je lidský, příjemný a přirozený. S lehkostí tak definuje novou formu luxusu.

    Čerstvým důkazem je nová tvář značky, talentovaný herec Wu Lei. Ve svých pětadvaceti letech má za sebou více než dvě dekády herecké kariéry. „Je potěšením přivítat Wu v rodině Burberry. Hraje od útlého věku a neustále se vyvíjí s každou další rolí,” uvedla značka na Instagramu. Burberry tak zapojením jednoho z nejpopulárnějších čínských herců jasně deklaruje svůj závazek k čínskému trhu, ale zároveň tím potvrzuje také svou širší mezinárodní vizi.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Culted, Instagram


    ― Reklama ―

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Millie Bobby Brown čelí kritice. Média nepochopila, že už není dítě

    Herečku Millie Bobby Brown zná většina internetu jako roztomilou postavu Eleven ze seriálu Stranger Things. Jednadvacetiletá hvězda proto nedávno schytala kritiku ze strany tisku. Novináři ji totiž označili za příliš starou na svůj věk. Zdá se, že ještě nepochopili, že i slavné ženy mají právo na to vyrůst a co víc, učinit tak dle vlastních pravidel.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Úkol století? Převzít otěže po Gallianovi. Debut Glenna Martens u Maison Margiela

    Nahradit Johna Galliano není pouze výzva. Je to pomyslný módní Everest. A přesto se návrhář Glenn Martens pustil do svého debutu u Maison Margiela s takovou grácií, jako by šlo o běžnou sezonní přehlídku. Přitom šlo o moment, který mohl dopadnout buď jako tragédie, nebo jako módní zázrak. A stalo se to druhé. 

    Móda v kostce: Marc Jacobs slaví kabelku Cristina a Jil Sander vítá novou éru

    Marc Jacobs vydal speciální kampaň ke své nejnovější "it" kabelce Cristina. Značka Jil Sander zveřejnila první dílo nového kreativního ředitele Simona Bellotti, tedy speciální video. Crocs a Touchland představují virální přívěsek a Chanel míří do New Yorku, kde v prosinci odhalí svou řadu Métiers d'Art. Paříž přivítá výstavu o díle Virgila Abloh.

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    Londýnský týden módy čeká revoluce. Vede ji nová šéfka Britské módní rady

    Světové týdny módy patří mezi nejprestižnější módní akce. I mezi nimi ale existuje konkurence. Londýnský fashion week tak v poslední době zaznamenal značný pád své popularity. Změnit to nyní hodlá nová ředitelka Britské módní rady, jež událost pořádá, Laura Weir. V Londýně chystá revoluci slibující podporu návrhářů i vyšší zájem veřejnosti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―