Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve světě bezmezně milujících majitelů domácích mazlíčků neexistují žádné hranice. Neomezená láska tak zasadila semínko trendu jménem barkitecture. Motivuje páníčky k tomu investovat nemalé peníze do nečekaných renovací. Svým zvířátkům stavějí ve svých domovech paláce na míru.

    Teddy Lower si žije jako král. Má vlastní přepychové apartmá s postelí, digitálním krbem a portrétem na zdi. Háček je v tom, že Teddy není člověk, ale zlatý retrívr. Jeho honosný životní styl vystihuje takzvaná barkitecture. Tedy trend, dle kterého majitelé mazlíčků navrhují svůj domov s ohledem na chlupáče. Koncept se tak pochopitelně ve světě lajků a nespočtu dokumentů o přestavbě interiérů uchytil velmi rychle.

    Seznamte se s majitelem Teddyho. TikTok si ho okamžitě zamiloval

    Když Johnathan Lower, tedy majitel Teddyho, sdílel před pár lety na platformě TikTok několik starých fotografií, na nichž bylo vidět, jak proměnil skříň v miniaturní domov pro svého psa, získal miliony zhlédnutí. Realitní agent z Jižní Karolíny se tak pustil do stavby propracovanějšího psího domu. Tentokrát zahrnoval i světla, nástěnné dekorace, miniaturní televizi, a dokonce i maličký časopis pro psy.

    Netrvalo dlouho a ostatní uživatelé známé sociální sítě se inspirovali. Nadstandardních psích zákoutí si na internetu můžete povšimnout pod hashtagem #dogcondos. Postupně se objevilo i několik stavebních firem, které rozšířily svou nabídku rovněž na psí domky, zabudované pod schodištěm.

    Trend představuje novou filozofii, které fandíme. Dokud je stylová

    Barkitecture je v podstatě první zvířecí architektura. Naši pejsci tak mohou podřimovat v bílých šerpách, zatímco kočky šplhají po stromech, připomínajících spíše umělecké sochy. My ovšem zůstáváme v pozadí, jako hrdí majitelé našich domácích mazlíčků, a nadšeně fotíme a sdílíme své fotky na sociálních sítích. Nelze se tak divit, že vyhledávání pojmů jako barkitecture nebo catifying za poslední čtyři roky mnohonásobně vzrostlo.

    Zdroj: Artful Living / Monika Hibbs

    Za barkitecture se pak označuje jakýkoliv prostor, který je speciálně upraven pro zvířátka. Od kočičích prolézaček až po extravagantní výběh pro morčata. Některé rodiny začleňují do svých domovů například i sprchy na míru, určené vyloženě jen pro zablácené pejsky. Existují také elektronická dvířka pro mazlíčky, reagující na čip v obojku. Nechybí ani boudy na míru, vyrobené tak, aby ladily se zbytkem interiéru, nebo krmné stanice s vlastní vodovodní baterií.

    Barkitecture zůstává oku líbivý. Do konceptu se zapojili i umělci

    Přes to vše by zvířecí architektura měla být vkusně honosná a estetická. Někdo by takové prohlášení mohl považovat za přehnané, ale to, jak víme, je relativní pojem. Kdo si totiž zaslouží královské zacházení víc než naši chlupatí miláčci? Jejich rozmazlování není nic nového pod sluncem, dopřát jim luxusního vybavení se vší parádou už novinkou ovšem je.

    „Může za to nárůst počtu adopcí domácích mazlíčků během pandemie, kdy miliony lidí rozšířily své domácnosti o zvířecí společníky. Když se k tomu přidá nově nabytá úcta k práci z domova, máme recept na změnu,” prohlásila interiérová designérka Taniya Nayak. Špičkové značky tak okamžitě přispěchaly, aby uspokojily poptávku. Například umělec Jason Wu spolupracoval s Cat Person na kolekci „haute cat-ure“. Nečekáme, že by to „nemajitel“ domácího zvířete pochopil, ale z řady se okamžitě stal hit.

    Zdroj: Cat Person

    Koncept Barkitecture by se dal jednoduše vysvětlit i tak, že se zkrátka jedná o doplňky nebo nábytek, které byste chtěli používat a vlastnit i vy sami. Přesně tak, pokud máte chuť, můžete se nyní se svým chlupáčem rozvalit na stejných luxusních sedacích soupravách. Váš zvířecí miláček vám jistě poděkuje.

    Zdroje: Artful Living, The Guardian, YouTube

    ― Reklama ―

    Seznamte se s trendem barkitecture. Diktuje přestavbu domovů na míru našim mazlíčkům

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve světě bezmezně milujících majitelů domácích mazlíčků neexistují žádné hranice. Neomezená láska tak zasadila semínko trendu jménem barkitecture. Motivuje páníčky k tomu investovat nemalé peníze do nečekaných renovací. Svým zvířátkům stavějí ve svých domovech paláce na míru.

    - Reklama -

    Teddy Lower si žije jako král. Má vlastní přepychové apartmá s postelí, digitálním krbem a portrétem na zdi. Háček je v tom, že Teddy není člověk, ale zlatý retrívr. Jeho honosný životní styl vystihuje takzvaná barkitecture. Tedy trend, dle kterého majitelé mazlíčků navrhují svůj domov s ohledem na chlupáče. Koncept se tak pochopitelně ve světě lajků a nespočtu dokumentů o přestavbě interiérů uchytil velmi rychle.

    Seznamte se s majitelem Teddyho. TikTok si ho okamžitě zamiloval

    Když Johnathan Lower, tedy majitel Teddyho, sdílel před pár lety na platformě TikTok několik starých fotografií, na nichž bylo vidět, jak proměnil skříň v miniaturní domov pro svého psa, získal miliony zhlédnutí. Realitní agent z Jižní Karolíny se tak pustil do stavby propracovanějšího psího domu. Tentokrát zahrnoval i světla, nástěnné dekorace, miniaturní televizi, a dokonce i maličký časopis pro psy.

    Netrvalo dlouho a ostatní uživatelé známé sociální sítě se inspirovali. Nadstandardních psích zákoutí si na internetu můžete povšimnout pod hashtagem #dogcondos. Postupně se objevilo i několik stavebních firem, které rozšířily svou nabídku rovněž na psí domky, zabudované pod schodištěm.

    - Reklama -

    Trend představuje novou filozofii, které fandíme. Dokud je stylová

    Barkitecture je v podstatě první zvířecí architektura. Naši pejsci tak mohou podřimovat v bílých šerpách, zatímco kočky šplhají po stromech, připomínajících spíše umělecké sochy. My ovšem zůstáváme v pozadí, jako hrdí majitelé našich domácích mazlíčků, a nadšeně fotíme a sdílíme své fotky na sociálních sítích. Nelze se tak divit, že vyhledávání pojmů jako barkitecture nebo catifying za poslední čtyři roky mnohonásobně vzrostlo.

    Zdroj: Artful Living / Monika Hibbs

    Za barkitecture se pak označuje jakýkoliv prostor, který je speciálně upraven pro zvířátka. Od kočičích prolézaček až po extravagantní výběh pro morčata. Některé rodiny začleňují do svých domovů například i sprchy na míru, určené vyloženě jen pro zablácené pejsky. Existují také elektronická dvířka pro mazlíčky, reagující na čip v obojku. Nechybí ani boudy na míru, vyrobené tak, aby ladily se zbytkem interiéru, nebo krmné stanice s vlastní vodovodní baterií.

    Barkitecture zůstává oku líbivý. Do konceptu se zapojili i umělci

    Přes to vše by zvířecí architektura měla být vkusně honosná a estetická. Někdo by takové prohlášení mohl považovat za přehnané, ale to, jak víme, je relativní pojem. Kdo si totiž zaslouží královské zacházení víc než naši chlupatí miláčci? Jejich rozmazlování není nic nového pod sluncem, dopřát jim luxusního vybavení se vší parádou už novinkou ovšem je.

    „Může za to nárůst počtu adopcí domácích mazlíčků během pandemie, kdy miliony lidí rozšířily své domácnosti o zvířecí společníky. Když se k tomu přidá nově nabytá úcta k práci z domova, máme recept na změnu,” prohlásila interiérová designérka Taniya Nayak. Špičkové značky tak okamžitě přispěchaly, aby uspokojily poptávku. Například umělec Jason Wu spolupracoval s Cat Person na kolekci „haute cat-ure“. Nečekáme, že by to „nemajitel“ domácího zvířete pochopil, ale z řady se okamžitě stal hit.

    Zdroj: Cat Person

    Koncept Barkitecture by se dal jednoduše vysvětlit i tak, že se zkrátka jedná o doplňky nebo nábytek, které byste chtěli používat a vlastnit i vy sami. Přesně tak, pokud máte chuť, můžete se nyní se svým chlupáčem rozvalit na stejných luxusních sedacích soupravách. Váš zvířecí miláček vám jistě poděkuje.

    Zdroje: Artful Living, The Guardian, YouTube

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―