Více

    ― Reklama ―

    Balenciaga využívá svého vlivu pro dobrou věc a na tři roky vstupuje do partnerství s National Children Alliance. Spolupráce pomůže více než 50 tisícům dětem s jejich traumaty. Uběhlo již pár měsíců od zveřejnění kontroverzní kampaně Balenciaga ohledně údajné sexualizace dětí. Za svůj čin se módní dům hluboce omluvil, slíbil nápravu a podal žalobu na produkční společnost, která za kampaní stojí.

    Balenciaga oznámila tříleté partnerství s Národní dětskou aliancí (NCA). Program se zaměří na několik základních bodů. Tím nejdůležitějším bude podpora samotné instituce NCA, která pomáhá dětem léčit se z traumat prostřednictvím kognitivně-behaviorálních terapií. Spolupráce se bude také zaměřovat na šíření povědomí o zneužívání a ochraně dětí. Rovněž chtějí pomoci rodičům, jak co nejlépe svoje děti uchránit před možným rizikem spojeným s dětským zneužíváním. Balenciaga se také chystá na pravidelná osvětová školení uvnitř firmy.

    „Existuje silná souvislost mezi traumatem z dětství a negativními zdravotními dopady. Od špatných výsledků ve škole přes zvýšené riziko sebevražd až po vyšší výskyt cukrovky, srdečních chorob a rakoviny. Tento cyklus lze přerušit a výrazně zlepšit u dětí, kterým se dostane léčby zaměřené na trauma a založené na důkazech. Může to pro ně znamenat rozdíl mezi životem a smrtí, a proto je podpora tohoto programu ze strany společnosti Balenciaga a nadace Kering tak naléhavě potřebná,“ říká výkonná ředitelka NCA Teresa Huizar.

    Podpora ze strany značky má umožnit NCA vyškolit téměř 2 000 odborníků, kteří se specializují na podporu těch, kteří zažili zneužívání dětí. Pomoc se také dostane zhruba 55 tisícům dětí, kterým se budou snažit pomoci vystoupit ze začarovaného kruhu strachu.

    „S realitou a rozsahem dětských traumat jsme byli konfrontováni během našich debat, na kterých jsme se setkali s několika předními organizacemi a odborníky v oblasti dětských traumat. Jsme vděční, že můžeme podpořit práci NCA,“ uvedl v prohlášení prezident a generální ředitel společnosti Balenciaga Cédric Charbit.

    Zřejmě nikomu na konci loňského roku neunikla kontroverzní kampaň módního domu Balenciaga, který čelil kritice kvůli fotkám dětí s medvídky v kožených postrojích, které se používají při BDSM. V reakci na to značka a její mateřská společnost Kering urychleně odstranily dětské snímky a vydaly několik omluv s příslibem, že do budoucna podniknou konkrétní kroky proti zneužívání dětí. Balenciaga opravdu splnila své slovo a snaží se napravit škody, za které ovšem viní produkční společnost North Six Inc., na kterou podala žalobu.

    Zdroj: Hypebae, FashionUnited, Instagram

    ― Reklama ―

    Balenciaga oznámila tříleté partnerství s organizací na pomoc dětem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Balenciaga využívá svého vlivu pro dobrou věc a na tři roky vstupuje do partnerství s National Children Alliance. Spolupráce pomůže více než 50 tisícům dětem s jejich traumaty. Uběhlo již pár měsíců od zveřejnění kontroverzní kampaně Balenciaga ohledně údajné sexualizace dětí. Za svůj čin se módní dům hluboce omluvil, slíbil nápravu a podal žalobu na produkční společnost, která za kampaní stojí.

    - Reklama -

    Balenciaga oznámila tříleté partnerství s Národní dětskou aliancí (NCA). Program se zaměří na několik základních bodů. Tím nejdůležitějším bude podpora samotné instituce NCA, která pomáhá dětem léčit se z traumat prostřednictvím kognitivně-behaviorálních terapií. Spolupráce se bude také zaměřovat na šíření povědomí o zneužívání a ochraně dětí. Rovněž chtějí pomoci rodičům, jak co nejlépe svoje děti uchránit před možným rizikem spojeným s dětským zneužíváním. Balenciaga se také chystá na pravidelná osvětová školení uvnitř firmy.

    „Existuje silná souvislost mezi traumatem z dětství a negativními zdravotními dopady. Od špatných výsledků ve škole přes zvýšené riziko sebevražd až po vyšší výskyt cukrovky, srdečních chorob a rakoviny. Tento cyklus lze přerušit a výrazně zlepšit u dětí, kterým se dostane léčby zaměřené na trauma a založené na důkazech. Může to pro ně znamenat rozdíl mezi životem a smrtí, a proto je podpora tohoto programu ze strany společnosti Balenciaga a nadace Kering tak naléhavě potřebná,“ říká výkonná ředitelka NCA Teresa Huizar.

    Podpora ze strany značky má umožnit NCA vyškolit téměř 2 000 odborníků, kteří se specializují na podporu těch, kteří zažili zneužívání dětí. Pomoc se také dostane zhruba 55 tisícům dětí, kterým se budou snažit pomoci vystoupit ze začarovaného kruhu strachu.

    - Reklama -

    „S realitou a rozsahem dětských traumat jsme byli konfrontováni během našich debat, na kterých jsme se setkali s několika předními organizacemi a odborníky v oblasti dětských traumat. Jsme vděční, že můžeme podpořit práci NCA,“ uvedl v prohlášení prezident a generální ředitel společnosti Balenciaga Cédric Charbit.

    Zřejmě nikomu na konci loňského roku neunikla kontroverzní kampaň módního domu Balenciaga, který čelil kritice kvůli fotkám dětí s medvídky v kožených postrojích, které se používají při BDSM. V reakci na to značka a její mateřská společnost Kering urychleně odstranily dětské snímky a vydaly několik omluv s příslibem, že do budoucna podniknou konkrétní kroky proti zneužívání dětí. Balenciaga opravdu splnila své slovo a snaží se napravit škody, za které ovšem viní produkční společnost North Six Inc., na kterou podala žalobu.

    Zdroj: Hypebae, FashionUnited, Instagram

    ― Reklama ―

    Nedbalá elegance vítězí nad přehnanou snahou. Za stylem Pařížanek stojí krása i kulturní rozhled

    Pařížanky jsou synonymem krásy, elegance a módního vkusu. Čím to ale je, že se ve francouzské metropoli rodí ženy, vypadající jako výstřižek z módního časopisu? Jejich kouzlo paradoxně spočívá v nulové snaze. Stejně si však vedle nich připadáme, jako kdyby nám něco chybělo. Jejich styl má totiž neprůstřelná pravidla.

    Hollywood přivítal další ročník LACMA. Kromě hvězd na něm zářil i módní dům Gucci

    Není filmového večírku, který by se obešel bez vysoké módy. Jinak tomu proto nebylo ani u letošního ročníku LACMA Art+Film Gala, konajícího se v Los Angeles. Sobotní benefiční akce kromě slavných herců a zpěváků přivítala také hvězdnou osobnost ze světa módy, návrháře Sabata de Sarno. Na akci totiž odhalil letošní kolekci Notte.

    Citron a okurka už jsou pasé. Do vody patří okra, radí TikTok

    Voda obohacená o vitamíny, minerály či jiné látky je hitem posledních měsíců. Sociální síť TikTok však na špičku tohoto trendu dosadil drink s názvem okra water. Dle uživatelů známé platformy totiž slibuje nejeden zdravotní benefit. Kromě zlepšení trávení dle nich také reguluje cukr v krvi či podporuje plodnost.

    Okouzlující Frazzled English Woman. Aktuální trend je spíš životní styl než módní inspirace

    Přes sociální sítě se přehnala vlna obdivující takzvanou Frazzled English Woman. Tahle záhadná britská žena by měla být ztělesněním inteligence, přirozené krásy a tak trochu chaotického života. Údajně je kousek z ní v každé ženě, přesto se internet v současnosti hemží návody, jak se právě tou pravou předlohou stát.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    Módní novinky v kostce: Charlie XCX propaguje Converse a Beyoncé láká na nový parfém

    Converse si za tvář své vánoční kampaně vybral zpěvačku Charlie XCX. Beyoncé překvapila vydáním parfému Cé Lumière a Christian Louboutin přichystal spolupráci s Coco Brandolini d'Adda. Los Angeles plánuje novou edici fashion weeku a italské město Prato bojuje se zhoršujícími se podmínkami tamních pracovníků módního průmyslu.

    Vyhněte se dýním a umělým pavoukům. Výzdoba halloweenské party může být i elegantní

    Pakliže se letos na oslavy Halloweenu nechystáte ven, možná budete mít chuť uspořádat strašidelný večírek u sebe doma. Plastové dýně a hmyz se ale nehodí na každou příležitost. Obzvlášť, pokud si interiér držíte v honosnějším stylu. Dekadentní výzdoba v tmavých odstínech, založená na luxusních materiálech, bude tím pravým.

    Dávka old money i temnoty. Kontroverzní Menendez core zahlcuje sociální sítě

    Internetová kultura ráda hledá estetiku tam, kde by to nikoho nenapadlo. Sociální síť TikTok tak opět exceluje. Tentokrát si vzala do parády seriál Monstra: Příběh Lylea a Erika Menendezových a přetvořil ho v kontroverzní fenomén „Menendez core“.

    Jedna svatba, čtyři outfity od hvězdných návrhářů. Millie Bobby Brown zveřejnila fotky ze dne D

    Herecká superstar si vzala svého přítele Jakea Bongioviho už v květnu na tajné svatbě v Toskánsku. Od té doby všichni s napětím čekali, kdy konečně ukáže fotky z obřadu. Jak bude dvacetiletá Millie vypadat v tradičních bílých šatech? Teď už víme, že úchvatně. Svými čtyřmi modely je rozhodně inspirací pro ostatní nevěsty: dokázala spojit luxusní look s lehce rebelským stylem.

    Darujte svému pracovnímu stolu proměnu. Upraví ho TikTok trend desk scaping

    Práce z domova začíná být od času světové pandemie čím dál častější. Není proto divu, že si sociální síť TikTok zamilovala trend s názvem desk scaping. Jedná se o popis upraveného pracovního prostředí, vylepšujícího nejen interiér, ale také vaše zdraví. Stačí přitom jen pár nepatrných změn.

    Lekce ukázkového minimalismu. Skandinávské značky dbají na jednoduchost a udržitelnost

    Ať už jde o pocit útulnosti a pohody, známý jako hygge, nebo o posezení u kávy, tedy fika, severské národy jsou zdrojem neustálé inspirace. Módní svět však upoutal zejména jejich pověstný minimalistický styl. Pokud jej chcete zařadit do svého šatníku, neměly by vám uniknout značky jako Holzweiler nebo Ganni.

    Místo videí láká na nákupy. Na TikToku seženete trendy krém i zubní pastu

    Obchod platformy TikTok je stejně chaotický jako její část, produkující krátká zábavná videa. Stejně jako ona totiž vytváří náhodné a často nesmyslné trendy. Mezi nejčastěji prodávané produkty letošního srpna tak kromě krému na krk patří i zubní pasta nebo elektrický holicí strojek. Své místo si ale vybojovala také řada vlasových pomocníků.

    Odhalte svého vnitřního andílka. Oblékněte spodní prádlo jako z show Victoria’s Secret

    Světem módy momentálně rezonuje dozvuk přehlídky Victoria's Secret. Po šesti letech si tato očekávaná show opět našla místo v našich životech. Modelky kromě dechberoucího make-upu a postav předvedly i elegantní spodní prádlo. Inspirujte se jimi a pořiďte si do šatníku kousky, které vám zvednou sebevědomí a rozzáří den.

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―