Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

    Chystaná kolekce vytvořená za spolupráce značek Chloé a Atelier Jolie se má soustředit na kousky vhodné pro večerní akce. Inspirovaná má být totiž mimo jiné estetikou šatníku samotné herečky Angeliny Jolie. Kromě toho představí „fluidní siluety a hmatové detaily“. Zároveň se bude jednat o první návrhy z dílny Atelier Jolie. Jeho založení totiž Jolie oznámila teprve nedávno.

    Není tedy dosud jasné, kdy se poprvé otevřou jeho dveře, ani kdy zveřejní nově oznámenou spolupráci. Ta má ovšem vyzdvihnout především „autentické spojení mezi ženami“ i moderní podobu ženskosti. „Ve vizi Angeliny jsem věřila od prvního momentu, kdy jsem o ní slyšela. Jedná se o způsob, jak pozvednout ostatní za pomocí kouzla vytváření oblečení,“ okomentovala novou spolupráci kreativní ředitelka Chloé Gabriela Hearst.

    Společná kolekce nabídne ready-to-wear kousky. Ty mají mimo jiné odrážet závazky obou značek k environmentální i sociální udržitelnosti, transparentnosti a zodpovědnosti. Budou proto také obsahovat vyšší podíl materiálů s nízkým dopadem na životní prostředí. Některé z nich tak pocházejí také z takzvaného „deadstock“. Tedy látek, které by už nenašly jiné využití. Kolekce představí také umělce s nálepkou Fair Trade nebo společnosti vedené ženami.

    Výdělek z kolekce hodlám věnovat na vytvoření učebních pozic v Atelier Jolie, míní herečka

    „Je pro mě ctí, že na první společné kolekci můžeme spolupracovat s Chloé. Stejně jako Atelier Jolie má totiž za cíl zlepšit současný stav naší planety. Doufám proto, že se ženy budou v naší kolekci cítit pohodlně i nádherně,“ vyjádřila se k novému kroku Jolie. Doplnila rovněž, že hodlá výdělek z nové řady věnovat na chod svého ateliéru. Využije ho totiž především pro vytvoření učebních pozic pro umělce a krejčí ve své značce.

    Není ovšem dosud jasné, jak přesně bude společná tvorba mezi oběma značkami vypadat. Současně s jejich oznámením totiž do médií pronikly zprávy o tom, že Gabriela Hearst svou pozici kreativní ředitelky Chloé opustí. Dle nich si totiž přeje více se věnovat nejen své vlastní značce, ale také rodině. Ve francouzském módním domě přitom začala pracovat v prosinci roku 2020. Svou společnost soustředící se na udržitelnost přitom založila už roku 2017.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, HypeBeast, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Atelier Jolie oznámil první spolupráci. Vytvoří kolekci se značkou Chloé

    Herečka Angelina Jolie nedávno oznámila vytvoření své vlastní značky Atelier Jolie. Za svou první spolupráci si pak vybrala módní dům Chloé. Spolu s ním hodlá vytvořit kolekci vystihující autentické spojení mezi ženami i moderní podobu ženskosti.

    Chystaná kolekce vytvořená za spolupráce značek Chloé a Atelier Jolie se má soustředit na kousky vhodné pro večerní akce. Inspirovaná má být totiž mimo jiné estetikou šatníku samotné herečky Angeliny Jolie. Kromě toho představí „fluidní siluety a hmatové detaily“. Zároveň se bude jednat o první návrhy z dílny Atelier Jolie. Jeho založení totiž Jolie oznámila teprve nedávno.

    Není tedy dosud jasné, kdy se poprvé otevřou jeho dveře, ani kdy zveřejní nově oznámenou spolupráci. Ta má ovšem vyzdvihnout především „autentické spojení mezi ženami“ i moderní podobu ženskosti. „Ve vizi Angeliny jsem věřila od prvního momentu, kdy jsem o ní slyšela. Jedná se o způsob, jak pozvednout ostatní za pomocí kouzla vytváření oblečení,“ okomentovala novou spolupráci kreativní ředitelka Chloé Gabriela Hearst.

    Společná kolekce nabídne ready-to-wear kousky. Ty mají mimo jiné odrážet závazky obou značek k environmentální i sociální udržitelnosti, transparentnosti a zodpovědnosti. Budou proto také obsahovat vyšší podíl materiálů s nízkým dopadem na životní prostředí. Některé z nich tak pocházejí také z takzvaného „deadstock“. Tedy látek, které by už nenašly jiné využití. Kolekce představí také umělce s nálepkou Fair Trade nebo společnosti vedené ženami.

    Výdělek z kolekce hodlám věnovat na vytvoření učebních pozic v Atelier Jolie, míní herečka

    „Je pro mě ctí, že na první společné kolekci můžeme spolupracovat s Chloé. Stejně jako Atelier Jolie má totiž za cíl zlepšit současný stav naší planety. Doufám proto, že se ženy budou v naší kolekci cítit pohodlně i nádherně,“ vyjádřila se k novému kroku Jolie. Doplnila rovněž, že hodlá výdělek z nové řady věnovat na chod svého ateliéru. Využije ho totiž především pro vytvoření učebních pozic pro umělce a krejčí ve své značce.

    Není ovšem dosud jasné, jak přesně bude společná tvorba mezi oběma značkami vypadat. Současně s jejich oznámením totiž do médií pronikly zprávy o tom, že Gabriela Hearst svou pozici kreativní ředitelky Chloé opustí. Dle nich si totiž přeje více se věnovat nejen své vlastní značce, ale také rodině. Ve francouzském módním domě přitom začala pracovat v prosinci roku 2020. Svou společnost soustředící se na udržitelnost přitom založila už roku 2017.

    Zdroj: WWD, Fashion Network, HypeBeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―