Antoine Arnault se stává generálním ředitelem a místopředsedou představenstva holdingu Christian Dior SE, který ovládá LVMH. Jmenování přichází současně s přeměnou Financière Agache, hlavní holdingové společnosti majitele Bernarda Arnaulta, na komanditní akciovou společnost.

Cílem přeměny, která započala již v loni v červenci, je předat kontrolu nad tímto subjektem jeho pěti dětem: Delphine Arnault, Antoine Arnault, Alexandre Arnault, Frédéric Arnault a Jean Arnault.

Všichni z nich pracují pro značky LVMH – včetně Louis Vuitton, Tiffany & Co. a Tag Heuer. Nyní jsou připraveni vystřídat svého otce v čele skupiny.

V dubnu loňského roku akcionáři LVMH odhlasovali 81,6 procenta hlasy ve prospěch usnesení o prodloužení věkové hranice pro dlouholetého předsedu představenstva a generálního ředitele Bernarda Arnaulta, kterému je 73 let, na 80 let. Dříve stanovy společnosti měly věkovou hranici pro výkon funkce generálního ředitele na 75 let.

Ve společnosti Christian Dior SE přebírá Antoine Arnault funkci po Sidneym Toledanovi, který se rozhodl odejít z pozice výkonného ředitele. Změny byly schváleny na zasedání výboru pro nominace a odměňování v Paříži ve čtvrtek večer.

V krátkém prohlášení vydaném v pátek ráno Bernard Arnault, který je předsedou představenstva společnosti Christian Dior SE, uvedl, že se připojil k ostatním členům představenstva, aby „srdečně poděkoval Sidneymu Toledanovi za maximální profesionalitu, kterou vždy projevoval při výkonu tohoto mandátu důvěry“.

„Byl jsem opravdu dojat,“ řekl Toledano, který nadále zůstává ve funkci předsedy a generálního ředitele skupiny LVMH Fashion Group, do níž patří značky Celine, Loewe, Givenchy, Kenzo, Pucci, Marc Jacobs, Patou a Moynat. „Mé poslání v LVMH pokračuje, pracuji pro skupinu a pro rodinu.“

Toledano, který 20 let vedl módní dům Christian Dior Couture, zastával stejnou dobu stejný titul v holdingové společnosti Christian Dior SE. „Mise splněna a jsem rád, že nyní otěže přebírá Antoine, někdo z rodiny. Dává to smysl,“ řekl Toledano.

Antoine Arnault přebírá nový titul vedle svých funkcí generálního ředitele společnosti Berluti, předsedy představenstva společnosti Loro Piana a vedoucího oddělení komunikace, image a životního prostředí v LVMH.

„Tato volba byla učiněna v souvislosti s přeměnou společnosti Agache SE na komanditní akciovou společnost, k níž došlo 6. prosince, a umožní zachovat dlouhodobou rodinnou kontrolu nad společnostmi Christian Dior SE a LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE,“ uvádí se v pátečním prohlášení.

Dior SE je společnost kótovaná na burze, která je pro rodinu velmi symbolická, protože Christian Dior byl jednou z klíčových akvizic Bernarda Arnaulta, která zahájila budování největší světové luxusní společnosti.

Agache je majoritním akcionářem společností Christian Dior SE a LVMH SE. Podle údajů regulátora burzy AMF kontroluje rodinná skupina Arnaultů kumulativně 48 % kapitálu LVMH a 63,7 % hlasovacích práv. Zároveň drží 97,5 procenta kapitálu společnosti Christian Dior SE, která ovládá LVMH, a 98,4 procenta hlasovacích práv.

Zdroj: WWD.com, Instagram

Antoine Arnault se stává generálním ředitelem společnosti Christian Dior SE

Karlie Kloss chce demokratizovat vysokou módu. Představila módní svět Fashion Klossette uvnitř Robloxu

Modelka Karlie Kloss se rozhodla sdílet své zážitky z módního průmyslu s celým světem. Nebo alespoň tím digitálním. Vytvořila totiž herní svět na platformě Roblox, který uživatelům umožní navrhovat, stylizovat i prodávat vlastní kousky. Chce tím učinit módu dostupnější.

Na scénu přichází Mediterranean design. Prozkoumejte nadčasový středomořský lifestyle

Vítejte na palubě průvodce po Středomoří. Hlavní členové posádky jsou fíkovníky, olivy, antické prvky a kulturní tradice. Mediterranean lifestyle má pestrou škálu různých odvětví. Od interiéru, přes vaření až po klasické odívaní. V posledních letech se těší stále větší oblibě. Pokud trendy budou plynout ve stejné rychlosti jako do teď, je možné, že mediterranean design bude nový minimalismus. Svědčí o tom častý návrat ke kulturním tradicím i designovým klasikám.

Švýcarským hodinkám se daří čím dál více. Jejich vývoz vzrostl v únoru o 12,2 procenta

Růst vývozu švýcarských hodinek z loňského roku pokračuje i v tom letošním. V únoru se totiž navýšil o 12,2 procenta. Nejvíce chtěné jsou luxusní doplňky i nadále ve Spojených státech amerických. Vývozu ale pomohla také zlepšující se ekonomická situace Číny.

Šatníky nových módních ikon. Objevte hvězdné spolupráce seriálových hrdinů

Doby, kdy nové módní ikony vytvářel televizní program Disney channel, jsou pryč. Dnes má nové tváře na svém kontě Netflix a HBO. Některé hvězdy se kromě velké oblíbenosti můžou chlubit módními kampaněmi i spolupracemi s nejrůznějšími módními domy či návrháři. Ty nejnovější si dnes probereme!