Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Kreativní ředitel značky Bottega Veneta Matthieu Blazy uzavřel v Miláně svou trilogii představující srdce Itálie. Na runway poslal návrhy připomínající karneval. Jednotlivé kousky ho zachytily nejen díky mixu barev a textur, ale také jedinečnou představou toho, co znamená být „chic“.

    Sobotní módní přehlídka Bottega Veneta se nesla v duchu karnevalu. Kreativního ředitele Matthieu Blazy totiž zaujala představa pochodu, který podobné akce většinou doprovází. „Lidé jdou stejným směrem. My sice netušíme, kam kráčí, ale víme, že jsou spolu,“ okomentoval svůj nápad návrhář. Pro přehlídku si proto vybral také různorodé modelky a modely. Většina z nich přitom modeling nedělá profesionálně. Zachytit tím chtěl Blazy rozmanitost samotného karnevalu.

    Pro podzimní kolekci sice vybral Blazy poměrně neutrální paletu barev, rozesel do ní ovšem nenápadně i výraznější tóny. Mezi bílou, béžovou nebo světle modrou tak probleskovala především červená nebo jasně žlutá barva. Pestrost typickou pro karnevaly také vystihly návrhy kombinující různé textury. Nejčastěji tak mohli návštěvníci přehlídky spatřit jemnou práci s kůží nebo vlnou. „Pocit pospolitosti je povznášející. Jako když jste na koncertě, vesnické party nebo v průvodu,“ dodal Blazy.

    Belgický návrhář rovněž přehlídkou na Milánském týdnu módy uzavřel svou trilogii věnovanou Itálii. Zachytit v ní chtěl minulost, současnost i budoucnost módními fanoušky zbožnované země. Zároveň se tím ponořil do debaty toho, co to dnes znamená být „chic“. Pohrával si proto s různými variantami „power suit“, které jsou nyní opět trendy. Kombinoval tak jemné siluety, zachycené například jemnými téměř průsvitnými bílými šaty, s ostřejšími návrhy červených „aligátořích“ kabátů, vyrobených z kvalitní kůže.

    Blazy si pohrál s optickými klamy. Návrhy připomínající bavlnu nebo vlnu vyrobil z kůže

    Mezi nové kousky pak patřily například bundy připomínající košile nebo ty známé pod názvem Mao. Většina z nich pak na první pohled připomínala materiály jako bavlnu nebo vlnu, ve skutečnosti je ovšem Blazy nechal vyrobit z extra lehké a oholené kůže. Modelky představily také rozmanité střihy šatů, například košilové, s „halter“ výstřihem nebo ty připomínající plesové róby. Přehlídku zakončila modelka oblečená do prostého bílého topu a modrých džínů, čímž vyzdvihla také přetrvávající důležitost jednoduchosti.

    Návštěvníci přehlídky si pak nemohli nevšimnout také široké nabídky tašek a kabelek. Téměř každá z modelek totiž nesla alespoň jednu, pokud ne rovnou dvě. Blazy totiž často zkombinoval „nákupní“ tašky s menšími kabelkami ve tvařu přáníčka. Většina z nich byla vytvořená tak, aby připomínala zamotanou spleť uzlů. Další kabelky zase vypadaly jako „vodítka“, k popruhu byly totiž připojené pouze na jedné straně. Modelky je nesly přehozené přes rameno, a definovaly tím onen nový význam nesmrtelného „chic“.

    Zdroj: Fashion Network, W Magazine, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta přinesla do Milána karneval. Ohromila mixem materiálů i barev

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Kreativní ředitel značky Bottega Veneta Matthieu Blazy uzavřel v Miláně svou trilogii představující srdce Itálie. Na runway poslal návrhy připomínající karneval. Jednotlivé kousky ho zachytily nejen díky mixu barev a textur, ale také jedinečnou představou toho, co znamená být „chic“.

    - Reklama -

    Sobotní módní přehlídka Bottega Veneta se nesla v duchu karnevalu. Kreativního ředitele Matthieu Blazy totiž zaujala představa pochodu, který podobné akce většinou doprovází. „Lidé jdou stejným směrem. My sice netušíme, kam kráčí, ale víme, že jsou spolu,“ okomentoval svůj nápad návrhář. Pro přehlídku si proto vybral také různorodé modelky a modely. Většina z nich přitom modeling nedělá profesionálně. Zachytit tím chtěl Blazy rozmanitost samotného karnevalu.

    Pro podzimní kolekci sice vybral Blazy poměrně neutrální paletu barev, rozesel do ní ovšem nenápadně i výraznější tóny. Mezi bílou, béžovou nebo světle modrou tak probleskovala především červená nebo jasně žlutá barva. Pestrost typickou pro karnevaly také vystihly návrhy kombinující různé textury. Nejčastěji tak mohli návštěvníci přehlídky spatřit jemnou práci s kůží nebo vlnou. „Pocit pospolitosti je povznášející. Jako když jste na koncertě, vesnické party nebo v průvodu,“ dodal Blazy.

    Belgický návrhář rovněž přehlídkou na Milánském týdnu módy uzavřel svou trilogii věnovanou Itálii. Zachytit v ní chtěl minulost, současnost i budoucnost módními fanoušky zbožnované země. Zároveň se tím ponořil do debaty toho, co to dnes znamená být „chic“. Pohrával si proto s různými variantami „power suit“, které jsou nyní opět trendy. Kombinoval tak jemné siluety, zachycené například jemnými téměř průsvitnými bílými šaty, s ostřejšími návrhy červených „aligátořích“ kabátů, vyrobených z kvalitní kůže.

    - Reklama -

    Blazy si pohrál s optickými klamy. Návrhy připomínající bavlnu nebo vlnu vyrobil z kůže

    Mezi nové kousky pak patřily například bundy připomínající košile nebo ty známé pod názvem Mao. Většina z nich pak na první pohled připomínala materiály jako bavlnu nebo vlnu, ve skutečnosti je ovšem Blazy nechal vyrobit z extra lehké a oholené kůže. Modelky představily také rozmanité střihy šatů, například košilové, s „halter“ výstřihem nebo ty připomínající plesové róby. Přehlídku zakončila modelka oblečená do prostého bílého topu a modrých džínů, čímž vyzdvihla také přetrvávající důležitost jednoduchosti.

    Návštěvníci přehlídky si pak nemohli nevšimnout také široké nabídky tašek a kabelek. Téměř každá z modelek totiž nesla alespoň jednu, pokud ne rovnou dvě. Blazy totiž často zkombinoval „nákupní“ tašky s menšími kabelkami ve tvařu přáníčka. Většina z nich byla vytvořená tak, aby připomínala zamotanou spleť uzlů. Další kabelky zase vypadaly jako „vodítka“, k popruhu byly totiž připojené pouze na jedné straně. Modelky je nesly přehozené přes rameno, a definovaly tím onen nový význam nesmrtelného „chic“.

    Zdroj: Fashion Network, W Magazine, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Podzim patří výrazným kabelkám. Své místo si vybojoval animal print, přívěsky i burgundy

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému "demure" podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    Za dechberoucími přehlídkovými moly stojí Alexandre de Betak. Vytváří aktuální módní dějiště

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    Uplynulé čtvrtletí přálo Guess, Cucinelli i Gap. Na očekávané výsledky nedosáhl Birkenstock

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    Benátky zaplavily celebrity. Odstartují filmový festival i dech beroucí módní podívanou

    Žádný filmový festival by se neobešel bez červeného koberce, na kterém slavné osobnosti kromě svého nejnovějšího snímku představují i exkluzivní módní kreace. Výjimkou není ani ve středu startující festival v Benátkách, na němž se v minulosti objevily jedny z nejvíce ikonických looků.

    Popová scéna má novou hvězdu. Generace Z si zamilovala excentrické oblečení a hudbu Chappell Roan

    Letošní léto bezpochyby patří ženám popu. Světově proslulá jména jako Charli XCX nebo Sabrina Carpenter dominují hitparádám i sociálním sítím. Na výsluní se však dostal i nový hvězdný talent. Zpěvačka Chappell Roan přinesla na hudební scénu svěží závan nespoutanosti a nostalgických tanečních skladeb v duchu 80. let minulého století.

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria's Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    I mistr tesař se někdy utne. Podzimní RTW kolekce módního domu Dior schytává kritiku

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    Obchody, do kterých má móda vstup zakázán. Korporátní merch jako vrchol nevkusu

    Módní slávu zažijí často kousky, u kterých bychom to čekali nejméně. Stejně tomu bylo i u merche obchodů, jako je IKEA, Lidl nebo KFC. I když svou největší slávu nevkusné korporátní kolekce zažily už před několika lety, módní scénu ještě zcela neopustily. Je však na čase dát jim sbohem.

    Módní svět vítá podzimní kolekce. V jejich čele opět stojí Jeremy Allen White pro Calvin Klein

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    Oslaví značky šťastné a veselé? Jaké trendy definují nadcházející vánoční sezónu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    Trendy šnečí sliz střídá propolis. Pomůže vám zahojit akné i tvrdohlavé jizvy

    Při slově propolis si možná vybavíte tinkturu na zánět dásní, mast na hojení ran nebo pastilky proti bolesti v krku. V poslední době se ovšem vzácná přísada právem dostává také na poličky skincare labužníků. Díky svému složení, nabitému vitamíny a antioxidanty, je ideálním prvním pomocníkem při akné, jizvách či poškozené kožní bariéře.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―