Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Na Milánském fashion weeku nechybělo ani představení kolekce jaro/léto 2023 značky Diesel. Pro návrháře Glenna Martense to byla druhá kolekce, kterou pro značku vytvořil. A dal si záležet. 4800 diváků bylo ohromeno nejen novými fashion kousky, ale také celou instalací. Uprostřed Allianz Arény totiž stála obří nafukovací socha, která se zapsala do Guinessovy knihy rekordů. 

    Vizionář Glenn Martens, který se se značkou spojil v roce 2020, má jasný cíl – přiblížit Diesel veřejnosti, s heslem „každý může být součástí Dieselu“. V tomto duchu se nesla celá přehlídka. Pozornost upoutala 50 metrů široká, 38 metrů dlouhá a 14 metrů vysoká nafukovací socha, inspirovaná starověkým sochařstvím, znázorňující čtyři vzájemně propletené, gendrově neutrální lidská těla a samotná přehlídka se odehrávala kolem ní. 

    Kolekce jaro/léto 2023 je, jak jsme u Dieselu zvyklí, zaměřena na street fashion. Nese se ve znamení denimu, lesku a třpytek. Diesel pro tuto kolekci použil snad všechny barvy. Heslem „každý může být součástí Dieselu“ se řídí i celý look-book této kolekce, počítá s odvážlivci i „stydlíny“. Některé kousky odhalují více a jiné zase skoro nic. Vybere si prostě každý.

     

    Foto: Diesel

    Přehlídku uzavírala americká modelka a transgender aktivistka Ella Snyder.

    #dieselss23

    Videa z přehlídky na sociálních sítí obletěla svět. Celé to začalo už krátce před přehlídkou, když fotografové před halou fotili street-style úlovky. I návštěvníci si na svých outfitech dali záležet, absolutně korespondovali s atmosférou přehlídky. Není divu, že TikTok videa vylétla na každou For You page raketovou rychlostí. 

    Netrvalo dlouho a každý druhý fashion influencer neváhal a pořídil si buď celý Diesel outfit nebo alespoň nějaký kousek. Trendsetteři nás buď vzali s sebou na nákup, natočili unboxing nebo outfit check. Bum! A nový trend je venku. Nejvíce videí a fotek najdeme pod tagem #dieselss23. Protože u cílové skupiny sociálních sítí nejvíc frčí právě street-style, jsou v kurzu především tipy, jak sladit například jeden Diesel kousek s pěti dalšími fity.

    Diesel představil novou kolekci. A jen tak mimochodem lámal světové rekordy

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.