Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.
Ani polobotky, ani sneakers. Asics uvádí hybridní model Gel-Kinetic SP
Značka Asics pokládá svůj nový model tenisek Gel-Kinetic SP na tenkou hranici. Obuv totiž mísí prvky typických sneakers i slušnějších polobotek. Propojuje tak klasický technický design společnosti s patinou naleštěných formálních bot. Tvůrci modelu prohlásili, že jejich cílem bylo vytvořit odpověď na poptávku generace Z. Ta dle nich totiž hledala elegantní možnosti, často je ale považovala za příliš nepohodlné.


Zdroj: Asics
Jonathan Anderson poodkrývá novou vizi. Tvaruje svou vlastní Dior ženu
Francouzský módní dům Dior si stále ještě zvyká na svého nového kreativního ředitele Jonathana Anderson. Módní scéna proto zatajila dech, když designér odhalil svou Pre-Fall kolekci pro rok 2026. Jedná se totiž o další kousek skládačky, jež definuje jeho vlastní pojetí nadčasové Dior ženy. Anderson opět pracoval s archivem značky, nečerpal z něj však doslova, místo toho ho proložil vlastním módním jazykem.
Má už Versace jasno? Italský módní dům nejspíše povede Pieter Mulier
Spekulace ohledně budoucnosti Versace nabírají na obrátkách. Dle anonymních zdrojů serveru WWD má na pomyslný návrhářský trůn usednout dosavadní kreativní ředitel Maison Azzedine Alaïa Pieter Mulier. Mateřská společnost Versace, tedy Prada Group, ovšem prozatím odmítla domněnky komentovat. Dle dostupných informací navíc designér nadále vyjednává svůj potenciální odchod ze současné pozice.

Zdroj: Unsplash
Fendi těží z módního fenoménu. Oslavuje návrat seriálu Emily in Paris
Ve čtvrtek 18. prosince se do nabídky streamovací platformy Netflix vrátil seriál Emily in Paris. Divákům nabídne svou již pátou sérii. Oslavit se ji rozhodl také módní dům Fendi. Vytvořil totiž speciální kolekci kabelek, jež odpovídá eklektickému a výraznému stylu hlavní hrdinky seriálu, ztvárněnou Lily Collins. Nový kabát ve dvou barevných variacích dostaly legendární modely značky, Baguette a Peekaboo bags.


Zdroj: Fendi
Chanel ovázal vlajkovou pobočku mašlí. Daroval jí sváteční proměnu
Atmosféru svátků přivítal letos rovněž francouzský módní dům Chanel. Svou vlajkovou pobočku v Paříži na 19, rue Cambon totiž slavnostně zahalil do elegantního vánočního hávu. Uvázal na ni obří mašli plnou klasických Chanel elementů. Provedená je totiž v typické černo-bílo-zlaté barevné variaci a její textura připomíná ikonický nadčasový tvíd. Jeden cíp obří mašle pak zdobí třpytivé logo s dvojitým C.
@forevermaryna a chanel christmas 🖤💫✨ 📍19 Rue Cambon, 75001 #chanel #paris #chanelparis #christmasdecorations #chaneldecor ♬ original sound – rxnplify
Zdroje: WWD, Fashion Network, 10 Magazine, Instagram, TikTok

