Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Hvězdou Vánoc Thoma Browne je Hector. Ikonický jezevčík slaví narozeniny

    Záplavu zvířecích svátečních reklam tentokrát vede jezevčík, ale ne jen tak ledajaký. Návrhář Thom Browne obsadil do letošní sváteční kampaně s názvem A Very Hector Holiday svého milovaného jezevčíka Hectora. Vzdal mu tak hold u příležitosti jeho desátých narozenin.

    Zdroj: Thom Browne

    Hector si zjevně užívá sněhovou i dárkovou nadílku. Kolekce zahrnuje také limitovanou edici ikonické kabelky ve tvaru jezevčíka, inspirovanou domácím mazlíčkem slavného návrháře. První psí model se pak vyznačuje mini elegantním oblekem, zatímco druhý obléká Hectora do roztomilého hedvábného pyžama, doplněného ladící maskou na spaní.

    Manolo Blahnik vypráví příběh bot i psů. Reklama staví do popředí dvojí vášeň zakladatele

    Carrie Bradshaw by se pro změnu usmála nad kampaní své oblíbené značky Manolo Blahnik. V reklamě s názvem Merry Manolos se kromě vybraných nadčasových klasik a sezónních trendů v obuvi objevují také dalmatinka Luna, francouzský buldoček Milo nebo knírač Poppins. Vánoční příběh spojuje dvě největší lásky života designéra Manola Blahnik, tedy luxusní boty a psy.

    Cartier zve do říše panterů. Legendární motiv se mění v hravé vánoční vyprávění

    Značka Cartier letos servíruje sváteční kampaň, která staví do popředí nejikoničtější symbol značky, a to bájného pantera. Tentokrát ale v jeho mini podobě. V pařížském butiku na rue de la Paix se zjeví skupina baby panterů, kteří v symbolickém vánočním příběhu oživují prostor a během jediné noci ho proměňují v hravou scénu věnovanou umění obdarovávání.

    Zdroj: Cartier

    Ralph Lauren staví vánoční svět plný tepla a chlupáčů. Dřevěný interiér a štěňata dotvářejí sváteční atmosféru

    Spojení estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlupáčů všeho druhu. Značka Ralph Lauren tentokrát vsadila na jistotu, která o Vánocích zaručeně funguje. Série vizuálů představuje štěňátka pózující s modelkami v rustikálním domě. Do vánočního univerza se přidal také ikonický Ralph Lauren medvídek, kterého mohou kolemjdoucí vidět ve výlohách butiků například v New Yorku nebo Tokiu.

    @ralphlauren

    Italian-spun #RLCableKnit styles create moments of joy as treasured RLGifts. #RalphLauren #RLCollection #RLHoliday

    ♬ original sound – Ralph Lauren

    Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    ― Reklama ―

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Hvězdou Vánoc Thoma Browne je Hector. Ikonický jezevčík slaví narozeniny

    Záplavu zvířecích svátečních reklam tentokrát vede jezevčík, ale ne jen tak ledajaký. Návrhář Thom Browne obsadil do letošní sváteční kampaně s názvem A Very Hector Holiday svého milovaného jezevčíka Hectora. Vzdal mu tak hold u příležitosti jeho desátých narozenin.

    Zdroj: Thom Browne

    Hector si zjevně užívá sněhovou i dárkovou nadílku. Kolekce zahrnuje také limitovanou edici ikonické kabelky ve tvaru jezevčíka, inspirovanou domácím mazlíčkem slavného návrháře. První psí model se pak vyznačuje mini elegantním oblekem, zatímco druhý obléká Hectora do roztomilého hedvábného pyžama, doplněného ladící maskou na spaní.

    Manolo Blahnik vypráví příběh bot i psů. Reklama staví do popředí dvojí vášeň zakladatele

    Carrie Bradshaw by se pro změnu usmála nad kampaní své oblíbené značky Manolo Blahnik. V reklamě s názvem Merry Manolos se kromě vybraných nadčasových klasik a sezónních trendů v obuvi objevují také dalmatinka Luna, francouzský buldoček Milo nebo knírač Poppins. Vánoční příběh spojuje dvě největší lásky života designéra Manola Blahnik, tedy luxusní boty a psy.

    Cartier zve do říše panterů. Legendární motiv se mění v hravé vánoční vyprávění

    Značka Cartier letos servíruje sváteční kampaň, která staví do popředí nejikoničtější symbol značky, a to bájného pantera. Tentokrát ale v jeho mini podobě. V pařížském butiku na rue de la Paix se zjeví skupina baby panterů, kteří v symbolickém vánočním příběhu oživují prostor a během jediné noci ho proměňují v hravou scénu věnovanou umění obdarovávání.

    Zdroj: Cartier

    Ralph Lauren staví vánoční svět plný tepla a chlupáčů. Dřevěný interiér a štěňata dotvářejí sváteční atmosféru

    Spojení estetiky old money, amerického domova a roztomilých chlupáčů všeho druhu. Značka Ralph Lauren tentokrát vsadila na jistotu, která o Vánocích zaručeně funguje. Série vizuálů představuje štěňátka pózující s modelkami v rustikálním domě. Do vánočního univerza se přidal také ikonický Ralph Lauren medvídek, kterého mohou kolemjdoucí vidět ve výlohách butiků například v New Yorku nebo Tokiu.

    @ralphlauren

    Italian-spun #RLCableKnit styles create moments of joy as treasured RLGifts. #RalphLauren #RLCollection #RLHoliday

    ♬ original sound – Ralph Lauren

    Zdroje: Ralph Lauren, Cartier, Thom Browne, Manolo Blahnik, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―