Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Od dekorace a doplňku až do středu dění. Šperky v podání značky Outhouse Jewellery se stávají outfity připomínající zbroj bájného rytíře. Nebylo by tak divu, kdyby se každá modelka, která se prošla po mole v kousku kolekce Alchemy of 13, cítila jako hrdinka vyvolená bohem. Návrhářky a sestry Kaabia a Sasha Grewal chtěly prozkoumat a rozšířit potenciál nádherných šperků. A povedlo se jim to dokonale. 

    Zdroj: Outhouse Jewellery

    Dvě energie, jeden kov. Alchymie jako symbol sesterství a dokonalé jednoty

    Oděvy z nejnovější kolekce vytvořené z kovu oslavují 13. výročí Outhouse Jewellery. Samotné šperky a vzácné slitiny mají podtrhnout mysticismus, který se pojí s magickým číslem 13. Kolekce vzývá číslo bohyně, lunárního cyklu a posvátné změny. Kaabie Grewal uvedla, že některá jména jsou nám souzena zhůry, jako jméno této kolekce. Jiná jsou ovšem destilována, ukována jako zlato z rudy.

    Zdroj: Outhouse Jewellery

    Výsledná kolekce na diváky působí nadpřirozeným až božským dojmem. Podzimní řada podtrhuje posvátnost a tajemnost podzimu. Sestry chtěly dualitou smíšených kovů poukázat na svůj vlastní vztah. Výrazně se od sebe liší, zároveň spolu ale dokážou vytvořit něco úžasného. Jako zlato vlévající se do stříbra, odlišné, ale neoddělitelné. Dalším výrazným prvkem je brouk Koko, jenž symbolizuje kámen mudrců.

    Základem kolekce je proto model Koko Klutch, jehož součástí je i Koko Bug kabelka s motivem brouka s rozsáhlými křídly či Koko Aeronaut a Rebel Tote. Řada zahrnuje přibližně 40 až 45 mistrovských kusů. Každý má reprezentovat proces proměny či nositelný experiment. Od náramků, náhrdelníků a náušnic až po zdobené topy ze zlata s motivy pávů, šaty vyrobené z pásků a podprsenku ze zlata a perel.

    Alchemy of 13 manifestuje ženskou sílu. Krása se stává její mytickou zbrojí

    Sestry znázornily souhru slunce a měsíce, neboli stříbra a zlata a vytvořily božské outfity. Alchemy of 13 není jen kolekcí šperků, je to manifest proměny, odvahy a ženské síly. Kaabia a Sasha Grewal povýšily šperk na novou úroveň, kde se luxus prolíná s mýtem a krása se stává zbrojí. V době, kdy se móda často mění v povrchní komerční show, Outhouse Jewellery přichází s vizí, jež má hloubku i duši.

    Zdroje: The Nod Mag, Indulg Express, India Fashion Icon, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Ester Štěchová
    Ester Štěchováhttps://fashionup.cz/
    Ester se ve svých článcích zaměřuje především na témata týkající se feminismu. Láká ji ale také kultura, myšlenky a žhavé trendy gen Z, umění a fotografování. Psaní se věnovala už od mladého věku, její texty publikovali ve školním časopisu a s povídkami vyhrála několik soutěží v literárním světě. Momentálně studuje na Fakultě humanitních studií na Karlově univerzitě se specializací na psychologii. Miluje literaturu, jak tu klasickou a vážnou, tak oddychovou a fantasy. Její vášní je psaní a v budoucnu by ráda debutovala se svou vlastní knihou. Přestože se nepovažuje za žádného experta, všude sebou tahá starý foťák na film a skrz něj se snaží zachytit každodenní příběhy života.

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Od dekorace a doplňku až do středu dění. Šperky v podání značky Outhouse Jewellery se stávají outfity připomínající zbroj bájného rytíře. Nebylo by tak divu, kdyby se každá modelka, která se prošla po mole v kousku kolekce Alchemy of 13, cítila jako hrdinka vyvolená bohem. Návrhářky a sestry Kaabia a Sasha Grewal chtěly prozkoumat a rozšířit potenciál nádherných šperků. A povedlo se jim to dokonale. 

    Zdroj: Outhouse Jewellery

    Dvě energie, jeden kov. Alchymie jako symbol sesterství a dokonalé jednoty

    Oděvy z nejnovější kolekce vytvořené z kovu oslavují 13. výročí Outhouse Jewellery. Samotné šperky a vzácné slitiny mají podtrhnout mysticismus, který se pojí s magickým číslem 13. Kolekce vzývá číslo bohyně, lunárního cyklu a posvátné změny. Kaabie Grewal uvedla, že některá jména jsou nám souzena zhůry, jako jméno této kolekce. Jiná jsou ovšem destilována, ukována jako zlato z rudy.

    Zdroj: Outhouse Jewellery

    Výsledná kolekce na diváky působí nadpřirozeným až božským dojmem. Podzimní řada podtrhuje posvátnost a tajemnost podzimu. Sestry chtěly dualitou smíšených kovů poukázat na svůj vlastní vztah. Výrazně se od sebe liší, zároveň spolu ale dokážou vytvořit něco úžasného. Jako zlato vlévající se do stříbra, odlišné, ale neoddělitelné. Dalším výrazným prvkem je brouk Koko, jenž symbolizuje kámen mudrců.

    Základem kolekce je proto model Koko Klutch, jehož součástí je i Koko Bug kabelka s motivem brouka s rozsáhlými křídly či Koko Aeronaut a Rebel Tote. Řada zahrnuje přibližně 40 až 45 mistrovských kusů. Každý má reprezentovat proces proměny či nositelný experiment. Od náramků, náhrdelníků a náušnic až po zdobené topy ze zlata s motivy pávů, šaty vyrobené z pásků a podprsenku ze zlata a perel.

    Alchemy of 13 manifestuje ženskou sílu. Krása se stává její mytickou zbrojí

    Sestry znázornily souhru slunce a měsíce, neboli stříbra a zlata a vytvořily božské outfity. Alchemy of 13 není jen kolekcí šperků, je to manifest proměny, odvahy a ženské síly. Kaabia a Sasha Grewal povýšily šperk na novou úroveň, kde se luxus prolíná s mýtem a krása se stává zbrojí. V době, kdy se móda často mění v povrchní komerční show, Outhouse Jewellery přichází s vizí, jež má hloubku i duši.

    Zdroje: The Nod Mag, Indulg Express, India Fashion Icon, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―