Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce „hot“ značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Valentino má novou tvář. Dakota Johnson vede kampaň Nocturne

    Nebylo překvapením, když módní dům Valentino za svou nejnovější ambasadorku jmenoval Dakotu Johnson. Herečka je totiž věrná přítelkyně jeho stále ještě poměrně čerstvého kreativního ředitele Alessandra Michele. Nyní se objevila ve své první kampaní slavné značky, která nese název Nocturne. Soustředí se totiž na luxusní a intimní momenty známých tváří, oblečených do rób Valentino, těsně před spaním.

    Modelkou roku je Anok Yai. Ocenění převezme na Fashion Awards 2025

    British Fashion Council (BFC) zveřejnila nominace na předávání Fashion Awards 2025. Modelkou roku se tentokrát stane Anok Yai. Cenu si převezme při ceremonii dne 1. prosince v Royal Albert Hall v Londýně. Ocenění uznává modelčinu evoluci „do kulturní ikony a její redefinování toho, co znamená být moderní supermodelka.“ Modelka amerického a jihosúdánského původu patří mezi současné „it-girls“.

    Zdroj: Reuters, Profimedia

    Dr. Martens se deště nebojí. Odhalil svou první voděodolnou obuv

    Značka Dr. Martens představila své první boty do deště. Model 1460 Rain Boot vychází z jejího ikonického návrhu 1460 Boot. Kopíruje proto jeho styl, stejně jako typické prvky, jako je žluté logo a prošívání. Dostupný je hned v několika odstínech, jako je žlutá, černá nebo olivově zelená. Zástupci značky pro server WWD popsali, že důvodem uvedení byla touha uspokojit zákazníky „po celý rok“, tedy za každého počasí.

    Zdroj: Dr. Martens

    Saint Laurent porazil Miu Miu. Dle žebříčku Lyst je nejvíce „hot“ značkou

    Módní platforma Lyst každé čtvrtletí vydává hodnocení značek, založené na vyhledávání svých uživatelů. Několik sezón po sobě vévodil žebříčku módní dům Miu Miu. Poslední čtvrtletí ho však z trůnu sesadil Saint Laurent. Důvodem je především zvýšená poptávka po loafers, mikro bags a obuvi s ikonickým YSL logem. K nárůstu popularity přispěla rovněž nedávná úspěšná show v Paříži pro jaro a léto 2026.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Selfridges vstupuje do světa Disney. Vánoce slaví s legendárními pohádkami

    K vánočním svátkům patří v módním světě neodmyslitelně nejen kampaně luxusních značek, ale také výlohy věhlasných obchodních domů. Patří mezi ně také Selfridges, které letošní výzdobu věnovalo světu Disney. Postavičky a scény z legendárních pohádek, jako je Peter Pan, Popelka nebo Lady a Trump, ozdobí interiér a výlohy vlajkové lodi na Oxford Street v Londýně, ale i pobočky v Manchesteru a Birminghamu.

    @selfridges Discover a dazzling @Disney display of sound and light at Selfridges London, everyday from 5 to 9pm until 2 January as part of our Most Magical Christmas. @Disney UK ♬ original sound – Selfridges

    Zdroje: WWD, Lyst, Page Six, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce „hot“ značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Valentino má novou tvář. Dakota Johnson vede kampaň Nocturne

    Nebylo překvapením, když módní dům Valentino za svou nejnovější ambasadorku jmenoval Dakotu Johnson. Herečka je totiž věrná přítelkyně jeho stále ještě poměrně čerstvého kreativního ředitele Alessandra Michele. Nyní se objevila ve své první kampaní slavné značky, která nese název Nocturne. Soustředí se totiž na luxusní a intimní momenty známých tváří, oblečených do rób Valentino, těsně před spaním.

    Modelkou roku je Anok Yai. Ocenění převezme na Fashion Awards 2025

    British Fashion Council (BFC) zveřejnila nominace na předávání Fashion Awards 2025. Modelkou roku se tentokrát stane Anok Yai. Cenu si převezme při ceremonii dne 1. prosince v Royal Albert Hall v Londýně. Ocenění uznává modelčinu evoluci „do kulturní ikony a její redefinování toho, co znamená být moderní supermodelka.“ Modelka amerického a jihosúdánského původu patří mezi současné „it-girls“.

    Zdroj: Reuters, Profimedia

    Dr. Martens se deště nebojí. Odhalil svou první voděodolnou obuv

    Značka Dr. Martens představila své první boty do deště. Model 1460 Rain Boot vychází z jejího ikonického návrhu 1460 Boot. Kopíruje proto jeho styl, stejně jako typické prvky, jako je žluté logo a prošívání. Dostupný je hned v několika odstínech, jako je žlutá, černá nebo olivově zelená. Zástupci značky pro server WWD popsali, že důvodem uvedení byla touha uspokojit zákazníky „po celý rok“, tedy za každého počasí.

    Zdroj: Dr. Martens

    Saint Laurent porazil Miu Miu. Dle žebříčku Lyst je nejvíce „hot“ značkou

    Módní platforma Lyst každé čtvrtletí vydává hodnocení značek, založené na vyhledávání svých uživatelů. Několik sezón po sobě vévodil žebříčku módní dům Miu Miu. Poslední čtvrtletí ho však z trůnu sesadil Saint Laurent. Důvodem je především zvýšená poptávka po loafers, mikro bags a obuvi s ikonickým YSL logem. K nárůstu popularity přispěla rovněž nedávná úspěšná show v Paříži pro jaro a léto 2026.

    Zdroj: Yves Saint Laurent

    Selfridges vstupuje do světa Disney. Vánoce slaví s legendárními pohádkami

    K vánočním svátkům patří v módním světě neodmyslitelně nejen kampaně luxusních značek, ale také výlohy věhlasných obchodních domů. Patří mezi ně také Selfridges, které letošní výzdobu věnovalo světu Disney. Postavičky a scény z legendárních pohádek, jako je Peter Pan, Popelka nebo Lady a Trump, ozdobí interiér a výlohy vlajkové lodi na Oxford Street v Londýně, ale i pobočky v Manchesteru a Birminghamu.

    @selfridges Discover a dazzling @Disney display of sound and light at Selfridges London, everyday from 5 to 9pm until 2 January as part of our Most Magical Christmas. @Disney UK ♬ original sound – Selfridges

    Zdroje: WWD, Lyst, Page Six, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―