Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Svět luxusních apartmánů přivítal váženého nováčka. Módní dům Maison Margiela opět překonává hranice módy a vstupuje na scénu interiérového designu a architektury. Značka oznámila svůj vstup na pole rezidenčního bydlení a odhalila nejnovější projekt, který vybudovala v Dubaji. Na legendárním ostrově Palm Jumeirah nechala vystavět komplex schovávající na 25 bytů plných kódů slavné značky.

    Společnost svůj debut vytvořila ve spolupráci s Alta Real Estate Development. O design se postaral jak tým Maison Margiela, tak italský architekt Carlo Colombo. Výsledek představuje jedinečný experiment s materiály, podtržený uměleckou precizností. Stejně jako ve své módní tvorbě, také v exkluzivních interiérech zanechala značka své ikonické stopy dekonstrukce, transformace a trompe-l’œil efektu.

    Zdroj: Maison Margiela

    Protikladné materiály spolu vytvářejí harmonický celek, nabízející nekonečný dialog plný výrazných kontrastů, ale i překvapivé jemnosti. Chladivé kamenné dlažby rozzáří lesklé nástěnné dekorace, zatímco měkoučké nadýchané koberce vystoupí na mramorové dlažbě. Výsledný dojem maximalizuje dechberoucí výhled na blízký Arabský záliv. Představuje tak perfektní luxusní útočiště před jinak rušným velkoměstem.

    Maison Margiela navazuje na tradici. Zároveň spoludefinuje budoucnost luxusu

    „Spolupráce s Maison Margiela nám dovoluje posouvat hranice designu a přepisovat koncept luxusního bydlení v Dubaji. Rezidence budou svědkem kreativity, řemesla a individuality,“ okomentoval projekt ředitel Alta Real Estate Development Abdulla Al Tayer. Zatím není jasné, od kdy budou apartmány přístupné. Módní dům však pomocí nich navazuje na tradici svého zakladatele, kterému nebyl interiérový design cizí.

    Nejnovější projekt navíc společnost posouvá do popředí dialogu světových módních domů, které redefinují současnou podobu luxusu. Módní průmysl totiž už dávno není jen o haute couture či třpytivých doplňcích. Známé značky svým vlivem postupně prostupují také další odvětví, jako je třeba umění, gastronomie či design. A nyní začíná být více než jasné, že Maison Margiela nechce být v definici budoucnosti pozadu.

    Zdroje: Fashion Network, Boca Do Lobo, Highxtar, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Svět luxusních apartmánů přivítal váženého nováčka. Módní dům Maison Margiela opět překonává hranice módy a vstupuje na scénu interiérového designu a architektury. Značka oznámila svůj vstup na pole rezidenčního bydlení a odhalila nejnovější projekt, který vybudovala v Dubaji. Na legendárním ostrově Palm Jumeirah nechala vystavět komplex schovávající na 25 bytů plných kódů slavné značky.

    Společnost svůj debut vytvořila ve spolupráci s Alta Real Estate Development. O design se postaral jak tým Maison Margiela, tak italský architekt Carlo Colombo. Výsledek představuje jedinečný experiment s materiály, podtržený uměleckou precizností. Stejně jako ve své módní tvorbě, také v exkluzivních interiérech zanechala značka své ikonické stopy dekonstrukce, transformace a trompe-l’œil efektu.

    Zdroj: Maison Margiela

    Protikladné materiály spolu vytvářejí harmonický celek, nabízející nekonečný dialog plný výrazných kontrastů, ale i překvapivé jemnosti. Chladivé kamenné dlažby rozzáří lesklé nástěnné dekorace, zatímco měkoučké nadýchané koberce vystoupí na mramorové dlažbě. Výsledný dojem maximalizuje dechberoucí výhled na blízký Arabský záliv. Představuje tak perfektní luxusní útočiště před jinak rušným velkoměstem.

    Maison Margiela navazuje na tradici. Zároveň spoludefinuje budoucnost luxusu

    „Spolupráce s Maison Margiela nám dovoluje posouvat hranice designu a přepisovat koncept luxusního bydlení v Dubaji. Rezidence budou svědkem kreativity, řemesla a individuality,“ okomentoval projekt ředitel Alta Real Estate Development Abdulla Al Tayer. Zatím není jasné, od kdy budou apartmány přístupné. Módní dům však pomocí nich navazuje na tradici svého zakladatele, kterému nebyl interiérový design cizí.

    Nejnovější projekt navíc společnost posouvá do popředí dialogu světových módních domů, které redefinují současnou podobu luxusu. Módní průmysl totiž už dávno není jen o haute couture či třpytivých doplňcích. Známé značky svým vlivem postupně prostupují také další odvětví, jako je třeba umění, gastronomie či design. A nyní začíná být více než jasné, že Maison Margiela nechce být v definici budoucnosti pozadu.

    Zdroje: Fashion Network, Boca Do Lobo, Highxtar, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―