Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Beauty značka Yes Day v čele se svou mladou zakladatelkou má jasnou vizi. Nabídnout první seriózní skin care řadu generaci, která vyrůstá s influencery, jejichž produkty jsou pro mladší publikum ve většině absolutně nevhodné. Věkem jsou možná děti, ale sbírkou oblečení i kosmetiky by předběhly leckterého nadšence. Mladá pleť ale vyžaduje speciální přístup, a právě na to Yes Day sází.

    Generace Alpha získá vlastní IT girl. Je jí 13 let a vyvinula novou skin care

    Značka pubertální a předpubertální skin care staví od základů na důvěryhodnosti. Nestojí jen na třináctileté zakladatelce, jméno staví i na chemikovi Ronu Robinson, jehož podpis najdeme kromě jiných rovněž pod produkty Rhode, tedy značky z dílny Hailey Bieber. Nefiguruje pouze jako externí rádce, má ve firmě také částečný podíl, což značí, že jeho zapojení nebude jen letmou výpomocí.

    Yes Day komunikuje své produkty jako pomocníky pro posílení kožní bariéry, mající za cíl udržet pleť v rovnováze. Dosáhnout toho plánuje díky složení s probiotiky, centellou asijskou a antioxidanty. Výsledkem má být přirozený glow odpovídající mladistvé pokožce, nikoliv nedosažitelná dokonalost. Vše doplňuje hravý, ale důvěryhodný branding vystihující cílovou skupinu.

    Marketingu nastanou zlaté časy. Dětská generace získává kupní sílu

    Vedle Yes Day se aktuálně objevila i značka Sincerely Yours se stejným záměrem, tedy skin care pro aktuálně nejmladší generaci, na kterou lze marketingově cílit. Trh proto dává tušit, že produkty pro „gen alpha“ ještě budou velikou a postupně se plnící dírou na trhu. Roli trendu už nebude plnit Drunk Elephant či Glossier, mladiství touží po svých vlastních produktech vytvořených na míru jejich pleti.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    Dětská výbava koupelny by se ovšem neměla plnit rozmanitými produkty bez ladu a skladu. Často to může být spíš ke škodě než užitku. Pokroku doby se ale nevyhneme a děti budou dospělé napodobovat asi vždy. Je proto rozumné sáhnout po značce, která nabízí realistické výsledky a nesnaží se děti lákat k náhodnému utrácení z rodičovské peněženky.

    @yesdayworld taking skincare matters into our own hands 🫰Yes Day coming 10.01.2025 ✨ get ready to glow all out 🩷 #yesday #teenskincare #tweenskincare #glowyskin #skincareroutine ♬ original sound – ALTÉGO

    Řada složená z šetrné čisticí pěny, hydratačního krému, pleťové mlhy a balzámu na rty tak nakonec dává perfektní smysl. Jedná se o ideální rozložení produktů, jež by potenciální dětský spotřebitel mohl chtít používat. Výhodou je i zklidňující složení. Pryč jsou časy tonerů plných alkoholu s údajnými magickými účinky proti akné. Dnešní generace sází na zklidnění a hydrataci, což s povděkem kvitujeme.

    Zdroje: Business of Fashion, Glossy, Style Caster, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Rhode

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Beauty značka Yes Day v čele se svou mladou zakladatelkou má jasnou vizi. Nabídnout první seriózní skin care řadu generaci, která vyrůstá s influencery, jejichž produkty jsou pro mladší publikum ve většině absolutně nevhodné. Věkem jsou možná děti, ale sbírkou oblečení i kosmetiky by předběhly leckterého nadšence. Mladá pleť ale vyžaduje speciální přístup, a právě na to Yes Day sází.

    Generace Alpha získá vlastní IT girl. Je jí 13 let a vyvinula novou skin care

    Značka pubertální a předpubertální skin care staví od základů na důvěryhodnosti. Nestojí jen na třináctileté zakladatelce, jméno staví i na chemikovi Ronu Robinson, jehož podpis najdeme kromě jiných rovněž pod produkty Rhode, tedy značky z dílny Hailey Bieber. Nefiguruje pouze jako externí rádce, má ve firmě také částečný podíl, což značí, že jeho zapojení nebude jen letmou výpomocí.

    Yes Day komunikuje své produkty jako pomocníky pro posílení kožní bariéry, mající za cíl udržet pleť v rovnováze. Dosáhnout toho plánuje díky složení s probiotiky, centellou asijskou a antioxidanty. Výsledkem má být přirozený glow odpovídající mladistvé pokožce, nikoliv nedosažitelná dokonalost. Vše doplňuje hravý, ale důvěryhodný branding vystihující cílovou skupinu.

    Marketingu nastanou zlaté časy. Dětská generace získává kupní sílu

    Vedle Yes Day se aktuálně objevila i značka Sincerely Yours se stejným záměrem, tedy skin care pro aktuálně nejmladší generaci, na kterou lze marketingově cílit. Trh proto dává tušit, že produkty pro „gen alpha“ ještě budou velikou a postupně se plnící dírou na trhu. Roli trendu už nebude plnit Drunk Elephant či Glossier, mladiství touží po svých vlastních produktech vytvořených na míru jejich pleti.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    Dětská výbava koupelny by se ovšem neměla plnit rozmanitými produkty bez ladu a skladu. Často to může být spíš ke škodě než užitku. Pokroku doby se ale nevyhneme a děti budou dospělé napodobovat asi vždy. Je proto rozumné sáhnout po značce, která nabízí realistické výsledky a nesnaží se děti lákat k náhodnému utrácení z rodičovské peněženky.

    @yesdayworld taking skincare matters into our own hands 🫰Yes Day coming 10.01.2025 ✨ get ready to glow all out 🩷 #yesday #teenskincare #tweenskincare #glowyskin #skincareroutine ♬ original sound – ALTÉGO

    Řada složená z šetrné čisticí pěny, hydratačního krému, pleťové mlhy a balzámu na rty tak nakonec dává perfektní smysl. Jedná se o ideální rozložení produktů, jež by potenciální dětský spotřebitel mohl chtít používat. Výhodou je i zklidňující složení. Pryč jsou časy tonerů plných alkoholu s údajnými magickými účinky proti akné. Dnešní generace sází na zklidnění a hydrataci, což s povděkem kvitujeme.

    Zdroje: Business of Fashion, Glossy, Style Caster, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―