Více
    Redakce

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    Některé vůně vydrží déle než jiné. Všichni ví, že parfém ulpí lépe než parfémová voda, a ta zase déle než voda toaletní. Leckdy se ovšem stane, že ani velice drahý a kvalitní parfém po sobě nezanechá dlouhodobou stopu a z pokožky se ztrácí rychleji, než by jeho majiteli bylo milé. Vrstvení vůní je jednoduchým kouzlem, ze kterého se pomalu stává trend. Není na něm navíc nic těžkého.

    Hydrataci nepodceňujte. Pod parfém přijde tělové mléko se stejným základem

    Stejně jako u líčení, i u aplikace parfému platí, že základem úspěchu je čistá a hydratovaná pokožka. Jakmile opustíte sprchu, nepropadejte lenosti a dopřejte si vrstvu tělového mléka či oleje. Hydratovaná kůže totiž udrží jednotlivé vonné molekuly déle než suchá, což je prvním krokem k dokonalému výsledku. Volte buď produkt se stejným základem vůně, jako je váš oblíbený parfém, tedy květinový, ovocný, či třeba čokoládový, případně sáhněte po neutrální čisté vůni.

    Zdroj: Maison Margiela, Tom Ford

    O úroveň výš je kombinování. Jestli toužíte po signature vůni, kterou jen tak někdo nemá, trochu si pohrajte. Voní-li váš parfém po květinách, vyzkoušejte tělový olej s tóny citrusů. Pokud potřebujete těžší a smyslnější podtón, doplňte orientální vůni kapkou vanilky v tělovém mléce či sprchovém gelu. Takovou kombinaci v obchodech nenajdete, přesto se vás lidé budou ptát na vaše triky.

    Pulzní body nejsou mýtus. Nejde jen o kvalitu, ale také o techniku vrstvení

    Pravděpodobně jste už slyšeli o teorii, že pokud je pro vás parfém „ten pravý“, po čase už ho necítíte. K ověření stačí jednoduchá metoda. Naneste svůj parfém na pulzní body, kde proudí krev blízko kůže, tedy hlavně zápěstí, loketní jamky a krk. Případně můžete vůni lehce nastříkat také do vlasů. Pokud ji najednou vnímáte, ačkoliv tomu tak dříve při aplikaci na oblečení nebylo, váš nos si na vůni zvykl a právě nanesení na tato prokrvená místa odhalilo její pravou sílu.

    @stylewithsarah my vanilla scent layering combo for the most compliments! 🫶🏻 @CYKLAR @LUSH @Burberry . . . #scentcombo #vanillaperfume #scentsthatlast #perfume #burberrygoddess #cyklarvanillaverve #lushsupermilk ♬ original sound – Sarah

    Další výhodou je, že teplo pomáhá nést vůni postupně. Pamatujte, že méně je někdy více, vrstvení vám ovšem zajistí harmonický závoj tónů na těle i oblečení. S výdrží pomůže rovněž příprava pulzních bodů pomocí pár kapek olejíčku, díky kterému ještě prodloužíte výdrž vůně na těchto zásadních místech. Pamatujte proto, že klíčem k úspěchu je pouhá hydratace a promyšlená aplikace, díky kterým ale budete sklízet komplimenty na váš parfém v průběhu celého dne.

    Zdroje: Autorský článek

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    - Reklama -

    Některé vůně vydrží déle než jiné. Všichni ví, že parfém ulpí lépe než parfémová voda, a ta zase déle než voda toaletní. Leckdy se ovšem stane, že ani velice drahý a kvalitní parfém po sobě nezanechá dlouhodobou stopu a z pokožky se ztrácí rychleji, než by jeho majiteli bylo milé. Vrstvení vůní je jednoduchým kouzlem, ze kterého se pomalu stává trend. Není na něm navíc nic těžkého.

    Hydrataci nepodceňujte. Pod parfém přijde tělové mléko se stejným základem

    Stejně jako u líčení, i u aplikace parfému platí, že základem úspěchu je čistá a hydratovaná pokožka. Jakmile opustíte sprchu, nepropadejte lenosti a dopřejte si vrstvu tělového mléka či oleje. Hydratovaná kůže totiž udrží jednotlivé vonné molekuly déle než suchá, což je prvním krokem k dokonalému výsledku. Volte buď produkt se stejným základem vůně, jako je váš oblíbený parfém, tedy květinový, ovocný, či třeba čokoládový, případně sáhněte po neutrální čisté vůni.

    Zdroj: Maison Margiela, Tom Ford

    - Reklama -

    O úroveň výš je kombinování. Jestli toužíte po signature vůni, kterou jen tak někdo nemá, trochu si pohrajte. Voní-li váš parfém po květinách, vyzkoušejte tělový olej s tóny citrusů. Pokud potřebujete těžší a smyslnější podtón, doplňte orientální vůni kapkou vanilky v tělovém mléce či sprchovém gelu. Takovou kombinaci v obchodech nenajdete, přesto se vás lidé budou ptát na vaše triky.

    Pulzní body nejsou mýtus. Nejde jen o kvalitu, ale také o techniku vrstvení

    Pravděpodobně jste už slyšeli o teorii, že pokud je pro vás parfém „ten pravý“, po čase už ho necítíte. K ověření stačí jednoduchá metoda. Naneste svůj parfém na pulzní body, kde proudí krev blízko kůže, tedy hlavně zápěstí, loketní jamky a krk. Případně můžete vůni lehce nastříkat také do vlasů. Pokud ji najednou vnímáte, ačkoliv tomu tak dříve při aplikaci na oblečení nebylo, váš nos si na vůni zvykl a právě nanesení na tato prokrvená místa odhalilo její pravou sílu.

    @stylewithsarah my vanilla scent layering combo for the most compliments! 🫶🏻 @CYKLAR @LUSH @Burberry . . . #scentcombo #vanillaperfume #scentsthatlast #perfume #burberrygoddess #cyklarvanillaverve #lushsupermilk ♬ original sound – Sarah

    Další výhodou je, že teplo pomáhá nést vůni postupně. Pamatujte, že méně je někdy více, vrstvení vám ovšem zajistí harmonický závoj tónů na těle i oblečení. S výdrží pomůže rovněž příprava pulzních bodů pomocí pár kapek olejíčku, díky kterému ještě prodloužíte výdrž vůně na těchto zásadních místech. Pamatujte proto, že klíčem k úspěchu je pouhá hydratace a promyšlená aplikace, díky kterým ale budete sklízet komplimenty na váš parfém v průběhu celého dne.

    Zdroje: Autorský článek

    ― Reklama ―

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Vogue čeká nová éra. Je Chloe Malle reálná Andy Sachs?

    V čele amerického vydání Vogue stojí od začátku Newyorského týdne módy jeho nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále se ale zodpovídá Anně Wintour, která zůstává globální šéfredaktorkou. Co můžeme od nové editorky čekat a jakou budoucnost si pro módní magazín představuje? Je možné, že Vogue převzala reálná podoba fiktivní Andy Sachs?

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Značka Oishii posouvá hranice luxusu. Nabízí exkluzivní virální jahody

    Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.

    Giorgio Armani zemřel. Nechává za sebou legendární módní dědictví

    Módní svět truchlí. Ve čtvrtek zemřel ikonický italský návrhář Giorgio Armani, a to ve věku 91 let. Zanechal tak za sebou legendární dědictví, které přepsalo módní historii. Svět poprvé uchvátil svou dokonalou balancí mezi elegantními pánskými návrhy a bohatými haute couture kolekcemi. Jeho stejnojmenná značka letos oslavila 50. narozeniny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―