Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Miu Miu vítá novou vůni. Miutine propaguje herečka Emma Corrin

    Italský módní dům Miu Miu odhalil svůj nejnovější parfém s názvem Miutine. Jedná se o první vůni, kterou vydává pod licencí L’Oréal. Její tváří se stala britská herečka Emma Corrin, známá především ze seriálu The Crown. Ztělesňovat má totiž typickou Miu Miu ženu, na kterou odkazuje také samotný název parfému. Francouzské slovo mutine v překladu znamená rebelka.

    Vans má nové umělecké vedení. Svou vizi předá značce zpěvačka SZA

    Ikonická značka tenisek Vans má svou první uměleckou ředitelku. Stala se jí známá zpěvačka SZA, která se společností uzavřela několikaleté partnerství. Jejím úkolem bude spolupracovat na nadcházejících kampaních, ale také exkluzivních kolekcích. „Moje mise je ukázat, že radost, komunita, kreativita a móda se protínají,“ prohlásila SZA a dodala, že se ve Vans vždy cítí svobodně.

    Zdroj: Vans

    Trhu s hodinkami z druhé ruky se daří. Září na něm Rolex a Patek Philippe

    Navzdory nestabilnímu ekonomickému prostředí slaví trh s hodinkami z druhé ruky nečekaný úspěch. Minulý pátek zaznamenal nejlepší pololetní výsledky od začátku roku 2022. Potvrdila to statistika Bloomberg Subdial Watch Index, která sleduje 50 nejčastěji obchodovaných hodinek dle hodnoty transakce. Nejvíce se pak dařilo modelu Rolex Daytona 116508 a Patek Philippe Aquanaut 5167A.

    Jude Bellingham pokračuje v roli ambasadora. Vede novou kampaň Louis Vuitton

    Luxusní módní domy se začínají připravovat na rychle se blížící podzim. Například Louis Vuitton odhalil nejnovější kolekci návrháře Pharrella Williams, věnovanou podzimnímu formálnímu pánskému šatníku. Její tváří se stal ambasador značky a fotbalista Jude Bellingham. Na fotkách oblékl vše od klasických obleků po stylové podzimní bundy či kabáty se strukturovanými límci.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Svět tenisek má nového favorita. Touží po Virginia Adistar Jellyfish

    Návrhář a hudebník Pharrell Williams spojil síly se značkou Adidas. Společně s ní vytvořil nejnovější „hype“ tenisky s názvem Virginia Adistar Jellyfish. Vycházejí z retro modelu Adistar Cushion, oproti němu jsou ovšem o dost mohutnější a doplněné o detaily připomínající medúzu, na níž odkazuje jejich název. Designér je uvedl v obchodu Virginia, který odkazuje na jeho rodné město Virginia Beach.

    @ellbellsneakers

    Would you wear the Pharrell x Adidas Jellyfish??

    ♬ original sound – Elliot Page

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Vans

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Miu Miu vítá novou vůni. Miutine propaguje herečka Emma Corrin

    Italský módní dům Miu Miu odhalil svůj nejnovější parfém s názvem Miutine. Jedná se o první vůni, kterou vydává pod licencí L’Oréal. Její tváří se stala britská herečka Emma Corrin, známá především ze seriálu The Crown. Ztělesňovat má totiž typickou Miu Miu ženu, na kterou odkazuje také samotný název parfému. Francouzské slovo mutine v překladu znamená rebelka.

    Vans má nové umělecké vedení. Svou vizi předá značce zpěvačka SZA

    Ikonická značka tenisek Vans má svou první uměleckou ředitelku. Stala se jí známá zpěvačka SZA, která se společností uzavřela několikaleté partnerství. Jejím úkolem bude spolupracovat na nadcházejících kampaních, ale také exkluzivních kolekcích. „Moje mise je ukázat, že radost, komunita, kreativita a móda se protínají,“ prohlásila SZA a dodala, že se ve Vans vždy cítí svobodně.

    Zdroj: Vans

    Trhu s hodinkami z druhé ruky se daří. Září na něm Rolex a Patek Philippe

    Navzdory nestabilnímu ekonomickému prostředí slaví trh s hodinkami z druhé ruky nečekaný úspěch. Minulý pátek zaznamenal nejlepší pololetní výsledky od začátku roku 2022. Potvrdila to statistika Bloomberg Subdial Watch Index, která sleduje 50 nejčastěji obchodovaných hodinek dle hodnoty transakce. Nejvíce se pak dařilo modelu Rolex Daytona 116508 a Patek Philippe Aquanaut 5167A.

    Jude Bellingham pokračuje v roli ambasadora. Vede novou kampaň Louis Vuitton

    Luxusní módní domy se začínají připravovat na rychle se blížící podzim. Například Louis Vuitton odhalil nejnovější kolekci návrháře Pharrella Williams, věnovanou podzimnímu formálnímu pánskému šatníku. Její tváří se stal ambasador značky a fotbalista Jude Bellingham. Na fotkách oblékl vše od klasických obleků po stylové podzimní bundy či kabáty se strukturovanými límci.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Svět tenisek má nového favorita. Touží po Virginia Adistar Jellyfish

    Návrhář a hudebník Pharrell Williams spojil síly se značkou Adidas. Společně s ní vytvořil nejnovější „hype“ tenisky s názvem Virginia Adistar Jellyfish. Vycházejí z retro modelu Adistar Cushion, oproti němu jsou ovšem o dost mohutnější a doplněné o detaily připomínající medúzu, na níž odkazuje jejich název. Designér je uvedl v obchodu Virginia, který odkazuje na jeho rodné město Virginia Beach.

    @ellbellsneakers

    Would you wear the Pharrell x Adidas Jellyfish??

    ♬ original sound – Elliot Page

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―