Více

    ― Reklama ―

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční víčka a rty. Základem jsou jemně rozmazané linie a nenucený přirozený vzhled připomínající vysněné horké prázdniny.

    Make-up look napodobující začervenalou nebo spálenou pokožku ustoupil do pozadí. Na jeho místo v srpnu nastupuje takzvaný Toasty Glam. Jedná se o poslední letní trendy vzhled, který stojí za to před nástupem sychravého podzimu napodobit. Perfektně v sobě totiž spojuje vše, co léto představuje. Přirozené opálení, jemně lesklou pleť i plné zabarvené a třpytící se rty.

    Zapomeňte na ostré linky. Toasty Glam volá po přirozenosti

    Toasty Glam patří mezi další populární mikro beauty trendy, které do popředí vynesli především uživatelé sociální sítě TikTok. V jejím srdci však leží poměrně nenucený a typický letní look. Přesto v sobě ovšem ukrývá několik podstatných kroků. Před jakýmkoli z nich je nejdříve potřeba na make-up look připravit samotnou pokožku. Volte hydratační produkty a kvalitní, lesk dodávající primer.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    Lehký základ make-upu doplňte kontrastujícím bronzerem. Ten by se měl bez ostrých linií překrývat s tvářenkou. Důležité je proto vybrat si její odstín, který se bude blížit bronzově hnědé. Jednat se může třeba o cihlovou nebo hluboce měděnou barvu. Cílem je vytvořit přirozený look, který by vznikl i po dni pod rozpáleným sluncem. Nebojte se proto, pokud se do sebe produkty vpijí.

    Zdroj: Rare Beauty, Kess

    Výraznější tóny bronzeru a tvářenky doplňte jemným highlighterem. Na pleť naneste jen drobné množství produktu, třpytky v Toasty Glam hlavní roli nehrají. Pokud toužíte po o něco výraznějším looku, poprašte oční víčka podobně sytými tóny, jakými jste obdařili svá líčka. Na obočí téměř nešahejte, maximálně ho učešte do požadovaného tvaru. Look zakončí lesklé rty obtažené ladící tužkou.

    Štětce klidně odložte. Nenucenost dodá Toasty Glam aplikace prsty

    Trendy Toasty Glam tak nabízí poměrně velkou flexibilitu. Odstíny produktů můžete uzpůsobit své pleti nebo barvě vlasů. Vyberte si intuitivně a tak, abyste vytvořili co nejvíce nenucený výsledek. Vhodné je také volit monochromatickou paletu barev. Například influencerka Hailey Bieber pak ve svém nedávném videu radí nepoužívat štětce, ale prsty. Slibuje tak onen vysněný prosluněný look.

    @haileybieber

    toasty glam using no brushes fingers only 🫣 now you try! Hehe

    ♬ naughty girl sped up – swxell

    Zdroje: Bustle, Who What Wear, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční víčka a rty. Základem jsou jemně rozmazané linie a nenucený přirozený vzhled připomínající vysněné horké prázdniny.

    - Reklama -

    Make-up look napodobující začervenalou nebo spálenou pokožku ustoupil do pozadí. Na jeho místo v srpnu nastupuje takzvaný Toasty Glam. Jedná se o poslední letní trendy vzhled, který stojí za to před nástupem sychravého podzimu napodobit. Perfektně v sobě totiž spojuje vše, co léto představuje. Přirozené opálení, jemně lesklou pleť i plné zabarvené a třpytící se rty.

    Zapomeňte na ostré linky. Toasty Glam volá po přirozenosti

    Toasty Glam patří mezi další populární mikro beauty trendy, které do popředí vynesli především uživatelé sociální sítě TikTok. V jejím srdci však leží poměrně nenucený a typický letní look. Přesto v sobě ovšem ukrývá několik podstatných kroků. Před jakýmkoli z nich je nejdříve potřeba na make-up look připravit samotnou pokožku. Volte hydratační produkty a kvalitní, lesk dodávající primer.

    Zdroj: Rhode, Drunk Elephant

    - Reklama -

    Lehký základ make-upu doplňte kontrastujícím bronzerem. Ten by se měl bez ostrých linií překrývat s tvářenkou. Důležité je proto vybrat si její odstín, který se bude blížit bronzově hnědé. Jednat se může třeba o cihlovou nebo hluboce měděnou barvu. Cílem je vytvořit přirozený look, který by vznikl i po dni pod rozpáleným sluncem. Nebojte se proto, pokud se do sebe produkty vpijí.

    Zdroj: Rare Beauty, Kess

    Výraznější tóny bronzeru a tvářenky doplňte jemným highlighterem. Na pleť naneste jen drobné množství produktu, třpytky v Toasty Glam hlavní roli nehrají. Pokud toužíte po o něco výraznějším looku, poprašte oční víčka podobně sytými tóny, jakými jste obdařili svá líčka. Na obočí téměř nešahejte, maximálně ho učešte do požadovaného tvaru. Look zakončí lesklé rty obtažené ladící tužkou.

    Štětce klidně odložte. Nenucenost dodá Toasty Glam aplikace prsty

    Trendy Toasty Glam tak nabízí poměrně velkou flexibilitu. Odstíny produktů můžete uzpůsobit své pleti nebo barvě vlasů. Vyberte si intuitivně a tak, abyste vytvořili co nejvíce nenucený výsledek. Vhodné je také volit monochromatickou paletu barev. Například influencerka Hailey Bieber pak ve svém nedávném videu radí nepoužívat štětce, ale prsty. Slibuje tak onen vysněný prosluněný look.

    @haileybieber

    toasty glam using no brushes fingers only 🫣 now you try! Hehe

    ♬ naughty girl sped up – swxell

    Zdroje: Bustle, Who What Wear, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―