Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Na sociálních sítích se trend vlasových parfémů stal postupně, ale zcela jistě virálním. Uživatelé sdílí své oblíbené vůně, často v kombinaci s beauty rutinou, stylingem a módními tipy. Vlasový parfém se tedy stává součástí celkové image. Také proto se značky v současnosti předhánějí v tom, kdo nabídne tu nejkrásnější, nejzajímavější a nejpřitažlivější verzi.

    Množství je nepřeberné. Vlasový parfém navíc ocení i muži

    Na rozdíl od běžných parfémů nejsou vlasové vůně pouze příjemným detailem. Jsou navrženy tak, aby se ve vlasech udržely co nejdéle, aniž by je zatěžovaly nebo vysušovaly. Mnoho klasických parfémů obsahuje vysoký podíl alkoholu, což vlasům příliš nesvědčí. Vlasové parfémy naopak využívají šetrné složení a často obsahují pečující látky, jako jsou hydratační oleje, UV filtry nebo antioxidanty.

    Jedním z příkladů populárních vůní je silně orientální a smyslná vůně Balmain Cardamom 1974. Spojení růže, pačuli, vanilky a černého rybízu vytváří rafinovanou kompozici, která ve vlasech zanechá dojem noblesy a záhadnosti. Vhodná pro ty, kteří si potrpí na jedinečný podpis a přitažlivost v každém gestu.

    Zdroj: Balmain

    Pro milovníky klasické elegance je zase ideální Gris Dior v podobě vlasového parfému, který kombinuje dřevité a květinové tóny a vytváří lehký závoj sofistikované vůně. Značka Dior jej vytvořila jako doslova neviditelný šperk pro vlasy.

    V minimalistickém duchu působí i parfémovaná mlha Twilly d’Hermès. Lehký, přenosný a svěží parfém na vlasy v sobě spojuje květinové, kořeněné i orientální akordy a je jako stvořený pro každodenní nošení. Vlasy totiž vůni uvolňují pozvolna a přirozeně při každém vašem pohybu.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Kdo hledá modernější, hravější a přitom dostupnější variantu, ocení Gisou Hair Perfume s medem a tóny květin. Parfém je inspirován tradicí včelařství a nabízí sladkou, svěží a jemně ovocnou vůni, která zároveň pečuje o vlasy, a to díky obsahu medu Mirsalehi. Je tedy ideální volbou pro ty, kdo hledají rovnováhu mezi krásnou vůní, účinností a přirozenou složkou.

    Na své si ovšem přijdou i muži. Lákavá je například elegantní alternativa v podobě luxusní vůně Balmain Homme Hair Perfume. Vlasový parfém s výrazným charakterem totiž kombinuje osvěžující bergamot s hlubokými tóny santalového dřeva a výraznými orientálními akordy.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    - Reklama -

    Na sociálních sítích se trend vlasových parfémů stal postupně, ale zcela jistě virálním. Uživatelé sdílí své oblíbené vůně, často v kombinaci s beauty rutinou, stylingem a módními tipy. Vlasový parfém se tedy stává součástí celkové image. Také proto se značky v současnosti předhánějí v tom, kdo nabídne tu nejkrásnější, nejzajímavější a nejpřitažlivější verzi.

    Množství je nepřeberné. Vlasový parfém navíc ocení i muži

    Na rozdíl od běžných parfémů nejsou vlasové vůně pouze příjemným detailem. Jsou navrženy tak, aby se ve vlasech udržely co nejdéle, aniž by je zatěžovaly nebo vysušovaly. Mnoho klasických parfémů obsahuje vysoký podíl alkoholu, což vlasům příliš nesvědčí. Vlasové parfémy naopak využívají šetrné složení a často obsahují pečující látky, jako jsou hydratační oleje, UV filtry nebo antioxidanty.

    Jedním z příkladů populárních vůní je silně orientální a smyslná vůně Balmain Cardamom 1974. Spojení růže, pačuli, vanilky a černého rybízu vytváří rafinovanou kompozici, která ve vlasech zanechá dojem noblesy a záhadnosti. Vhodná pro ty, kteří si potrpí na jedinečný podpis a přitažlivost v každém gestu.

    - Reklama -

    Zdroj: Balmain

    Pro milovníky klasické elegance je zase ideální Gris Dior v podobě vlasového parfému, který kombinuje dřevité a květinové tóny a vytváří lehký závoj sofistikované vůně. Značka Dior jej vytvořila jako doslova neviditelný šperk pro vlasy.

    V minimalistickém duchu působí i parfémovaná mlha Twilly d’Hermès. Lehký, přenosný a svěží parfém na vlasy v sobě spojuje květinové, kořeněné i orientální akordy a je jako stvořený pro každodenní nošení. Vlasy totiž vůni uvolňují pozvolna a přirozeně při každém vašem pohybu.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Kdo hledá modernější, hravější a přitom dostupnější variantu, ocení Gisou Hair Perfume s medem a tóny květin. Parfém je inspirován tradicí včelařství a nabízí sladkou, svěží a jemně ovocnou vůni, která zároveň pečuje o vlasy, a to díky obsahu medu Mirsalehi. Je tedy ideální volbou pro ty, kdo hledají rovnováhu mezi krásnou vůní, účinností a přirozenou složkou.

    Na své si ovšem přijdou i muži. Lákavá je například elegantní alternativa v podobě luxusní vůně Balmain Homme Hair Perfume. Vlasový parfém s výrazným charakterem totiž kombinuje osvěžující bergamot s hlubokými tóny santalového dřeva a výraznými orientálními akordy.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―