Více

    ― Reklama ―

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Skupina Prada Group oslavuje. Její statistiky z prvního pololetí totiž odhalily rostoucí prodeje a stabilní zisky. Na pozadí trvající nepříznivé ekonomické situace se jedná o úctyhodný výsledek. Luxusní značky totiž musí nadále bojovat s nízkou poptávkou a neutuchající inflací. Mnohé z nich kromě toho trápí rovněž cla ze strany Spojených států amerických. Některým se ovšem přesto daří.

    Příkladem je právě skupina Prada Group, jejíž příjmy v uplynulých šesti měsících vzrostly o osm procent, a to na 2,74 miliardy eur. Loni přitom tato částka činila pouhých 2,55 miliardy eur. Vzrostly rovněž maloobchodní prodeje, a to o osm procent na 2,45 miliardy eur. Růst přitom zaznamenaly všechny regiony. „Klíčové je zůstat i dále ostražitý a hbitý,“ popsal ředitel skupiny Andrea Guerra.

    Zdroj: Prada

    Za pozitivní výsledky může Prada Group děkovat především značce Miu Miu. Její maloobchodní prodeje totiž stouply o 49 procent. Módní dům Prada totiž zaznamenal naopak jejich propad, a to o dvě procenta. „Dobrý výsledek byl dosažen v nesnadném kontextu, v našem sektoru je poměrně nebývalý,“ okomentoval pak čerstvé statistiky předseda Prada Group Patrizio Bertelli.

    Pozitivní výsledky slaví i Hermès. Jinak je tomu u Kering a LVMH

    Skupinu Prada Group pak čeká vítané posílení. Do konce roku totiž plánuje uzavřít odkoupení slavné módní značky Versace, které dohodla letos v dubnu. Její konkurence však podobně veselé novinky neslaví. Skupina Kering, vlastnící značku Gucci, v úterý oznámila pokles čtvrtletních prodejů o 15 procent. Luxusní koncern LVMH přitom zase minulý týden zveřejnil propad o čtyři procenta.

    Dobré výsledky naopak slaví módní dům Hermès, který odhalil vzrůst prodejů ve druhém čtvrtletí o devět procent. Předehnal tak dokonce i očekávání analytiků. Hodnota jeho prodejů tak dosáhla na 3,9 miliardy eur. Většina známých značek však podobné statistiky neslaví. Zůstává proto otázkou, kdy módní a beauty scéna zaznamená vytouženou obnovu na globálním trhu s luxusním zbožím.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    - Reklama -

    Skupina Prada Group oslavuje. Její statistiky z prvního pololetí totiž odhalily rostoucí prodeje a stabilní zisky. Na pozadí trvající nepříznivé ekonomické situace se jedná o úctyhodný výsledek. Luxusní značky totiž musí nadále bojovat s nízkou poptávkou a neutuchající inflací. Mnohé z nich kromě toho trápí rovněž cla ze strany Spojených států amerických. Některým se ovšem přesto daří.

    Příkladem je právě skupina Prada Group, jejíž příjmy v uplynulých šesti měsících vzrostly o osm procent, a to na 2,74 miliardy eur. Loni přitom tato částka činila pouhých 2,55 miliardy eur. Vzrostly rovněž maloobchodní prodeje, a to o osm procent na 2,45 miliardy eur. Růst přitom zaznamenaly všechny regiony. „Klíčové je zůstat i dále ostražitý a hbitý,“ popsal ředitel skupiny Andrea Guerra.

    Zdroj: Prada

    - Reklama -

    Za pozitivní výsledky může Prada Group děkovat především značce Miu Miu. Její maloobchodní prodeje totiž stouply o 49 procent. Módní dům Prada totiž zaznamenal naopak jejich propad, a to o dvě procenta. „Dobrý výsledek byl dosažen v nesnadném kontextu, v našem sektoru je poměrně nebývalý,“ okomentoval pak čerstvé statistiky předseda Prada Group Patrizio Bertelli.

    Pozitivní výsledky slaví i Hermès. Jinak je tomu u Kering a LVMH

    Skupinu Prada Group pak čeká vítané posílení. Do konce roku totiž plánuje uzavřít odkoupení slavné módní značky Versace, které dohodla letos v dubnu. Její konkurence však podobně veselé novinky neslaví. Skupina Kering, vlastnící značku Gucci, v úterý oznámila pokles čtvrtletních prodejů o 15 procent. Luxusní koncern LVMH přitom zase minulý týden zveřejnil propad o čtyři procenta.

    Dobré výsledky naopak slaví módní dům Hermès, který odhalil vzrůst prodejů ve druhém čtvrtletí o devět procent. Předehnal tak dokonce i očekávání analytiků. Hodnota jeho prodejů tak dosáhla na 3,9 miliardy eur. Většina známých značek však podobné statistiky neslaví. Zůstává proto otázkou, kdy módní a beauty scéna zaznamená vytouženou obnovu na globálním trhu s luxusním zbožím.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―