Více
    Redakce

    Ne vždy stačí znát hlavní trendy sezóny: někdy můžete udělat nešťastnou chybu ve střihu, barvě nebo dekoru. To platí zejména pro svrchní oděvy, kde je mnoho nuancí a jemností a obecné popisy věcí mohou snadno zavádět v jejich významu.

    Proto stojí za to „poznat nepřítele zrakem“, tedy studovat i hlavní antitrendy, abychom věděli, co je beznadějně nemoderní. Shromáždili jsme pro vás všechny největší antitrendy u kabátů na podzim 2022: teď už se svým výběrem neuděláte chybu.

    Příliš těsný střih

    Mnoho dívek se vyhýbá nadměrné velikosti a z nějakého důvodu stále věří, že extra objem v oblečení je dělá tlustými. Proto tvrdošíjně volí přiléhavé kabáty. Ale ty nejen zkreslují proporce, ale také vypadají staromódně. 

    Foto: Unsplash

    Buďme upřímní: v roce 2022 je takový střih vhodný pouze pro první dámy a členy královské rodiny, kterým královský protokol nařizuje, aby se takto oblékali. V ostatních případech je lepší zvolit objemnější modely. A to ani nemluvíme o hypersizingu ve stylu Balenciaga: jen mezi oblečením a tělem musí být alespoň trochu vzduchu. Příjemný bonus: je také velmi pohodlný.

    Krátký rukáv

    Mnoho dívek má rádo svrchní oblečení s 3/4 a 7/8 rukávy. Věří, že vypadá elegantně a vizuálně ztenčuje zápěstí. Působí však opět dost staromódně a snadno z vás může udělat dívku, která utekla z komparzu retrofilmu. Je lepší zvolit rukáv standardní délky – ten určitě nikdy nevyjde z módy.

    Foto: Unsplash

    Rozevláté kabáty

    Je to paradoxní, ale pravdivé: bez ohledu na to, jak moc se říká, že vypasované péřové šaty s rozevlátou „sukní“ beznadějně vyšly z módy, mnoho dívek je z nějakého důvodu nadále miluje ohnivou láskou. 

    Foto: Reuters

    A to natolik, že i mezi kabáty hledají obdoby. Ale neměli byste to dělat. Demi-sezónní verze tohoto střihu nevypadají o nic lépe než zimní. Pokud opravdu chcete zdůraznit pas, dejte přednost županu: tento střih vypadá za každých okolností relevantně.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Nastudujte si antitrendy podzimu 2022. Tyhle kabáty vážně nechte ve skříni

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ne vždy stačí znát hlavní trendy sezóny: někdy můžete udělat nešťastnou chybu ve střihu, barvě nebo dekoru. To platí zejména pro svrchní oděvy, kde je mnoho nuancí a jemností a obecné popisy věcí mohou snadno zavádět v jejich významu.

    - Reklama -

    Proto stojí za to „poznat nepřítele zrakem“, tedy studovat i hlavní antitrendy, abychom věděli, co je beznadějně nemoderní. Shromáždili jsme pro vás všechny největší antitrendy u kabátů na podzim 2022: teď už se svým výběrem neuděláte chybu.

    Příliš těsný střih

    Mnoho dívek se vyhýbá nadměrné velikosti a z nějakého důvodu stále věří, že extra objem v oblečení je dělá tlustými. Proto tvrdošíjně volí přiléhavé kabáty. Ale ty nejen zkreslují proporce, ale také vypadají staromódně. 

    Foto: Unsplash

    - Reklama -

    Buďme upřímní: v roce 2022 je takový střih vhodný pouze pro první dámy a členy královské rodiny, kterým královský protokol nařizuje, aby se takto oblékali. V ostatních případech je lepší zvolit objemnější modely. A to ani nemluvíme o hypersizingu ve stylu Balenciaga: jen mezi oblečením a tělem musí být alespoň trochu vzduchu. Příjemný bonus: je také velmi pohodlný.

    Krátký rukáv

    Mnoho dívek má rádo svrchní oblečení s 3/4 a 7/8 rukávy. Věří, že vypadá elegantně a vizuálně ztenčuje zápěstí. Působí však opět dost staromódně a snadno z vás může udělat dívku, která utekla z komparzu retrofilmu. Je lepší zvolit rukáv standardní délky – ten určitě nikdy nevyjde z módy.

    Foto: Unsplash

    Rozevláté kabáty

    Je to paradoxní, ale pravdivé: bez ohledu na to, jak moc se říká, že vypasované péřové šaty s rozevlátou „sukní“ beznadějně vyšly z módy, mnoho dívek je z nějakého důvodu nadále miluje ohnivou láskou. 

    Foto: Reuters

    A to natolik, že i mezi kabáty hledají obdoby. Ale neměli byste to dělat. Demi-sezónní verze tohoto střihu nevypadají o nic lépe než zimní. Pokud opravdu chcete zdůraznit pas, dejte přednost županu: tento střih vypadá za každých okolností relevantně.

    ― Reklama ―

    Proenza Schouler má nové vedení. Do čela značky vstoupí Rachel Scott

    Módní svět pohltila další očekávaná změna ve vedení luxusní značky. Otěže Proenza Schouler totiž převezme talentovaná návrhářka a zakladatelka společnosti Diotima, Rachel Scott. První kolekci pro podzim a zimu roku 2026 odhalí příští rok na jaře. Náznaky její práce však bude možné spatřit již na rychle se blížícím Newyorském týdnu módy.

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Maison Margiela má první hvězdnou tvář. Značku oblékla Miley Cyrus

    Proslulý návrhář Martin Margiela postavil svůj módní dům na anonymitě. Vyhýbal se rozhovorům a po své smrti přenechal chod své společnosti neznámému týmu designérů. Také proto značka až dosud nikdy nenajala hvězdnou tvář. Zdá se ovšem, že doba se mění. První ambasadorkou Maison Margiela se stala Miley Cyrus.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―