Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný „hype“.

    Sociální síť TikTok není jen populární stránka plná pomíjivých trendů a často nesmyslných tipů. Značkám může snadno sloužit jako chytrá reklama. Nejen, že jim dovoluje s oblíbenými influencery uzavírat placené spolupráce, nabízí jim také organický růst. Tedy takový, který nevychází z předem domluveného partnerství nebo reklamy, ale čistého zájmu nebo doporučení tvůrců videí.

    Zdroj: Frilliance

    Společnost Spate se proto rozhodla shromáždit data o nejpopulárnějších beauty brandech, které za uplynulý rok zaznamenaly největší organický růst. „Značky slaví úspěch díky tomu, že využívají autenticitu, uspokojení smyslů a kulturní relevanci či tu, spojenou s celebritami,“ prohlásila dle serveru WWD analytička ze Spate Mathilde Riba. Na prvním místě se pak umístila značka Frilliance.

    Jedná se o společnost, jež založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Uživatele TikToku láká především na své krémové tvářenky a lesky na rty. Hned za ní slaví organický růst značka EcoLchi Pro, kterou zpopularizovala „before and after“ videa propagující její masku na vlasy. Na třetím místě se umístila řada La Beauté Louis Vuitton, tedy make-up kolekce, která ještě nespatřila světlo světa.

    Zdroj: d’Annam

    Mezi další úspěšné společnosti patří například značka laků na nehty Manucurist, výrobce paruk a příčesků Hair so Fab nebo společnost Purely Radiant Beauty. Své místo na seznamu Spate si ukořistil také výrobce parfémů d’Annam, který nabízí vůně inspirované japonskou a vietnamskou kulturou. Na desátém místě se pak umístila značka Purnell, jež pro změnu vyhrává na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku září i Pamela Anderson. Její značka Sonsie slaví úspěch

    Zajímavým členem seznamu Spate je rovněž značka Sonsie, kterou založila herečka a modelka Pamela Anderson. Právě ona je zářným příkladem úspěšnosti zmíněné autenticity. Herečka je totiž známá tím, že ve věku 58 let nepoužívá silný make-up a bojuje za přirozenější vzhled nejen na červeném koberci. Právě proto si získala také srdce mnohých uživatelů populární sociální sítě TikTok.

    @sonsieskin Celebrating, @Pamela Anderson. The heart of Sonsie. Happy Birthday, from your Sonsie family! 🎂🤍 Thank you for reminding us that beauty’s all about being you. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ original sound – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    ― Reklama ―

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný „hype“.

    Sociální síť TikTok není jen populární stránka plná pomíjivých trendů a často nesmyslných tipů. Značkám může snadno sloužit jako chytrá reklama. Nejen, že jim dovoluje s oblíbenými influencery uzavírat placené spolupráce, nabízí jim také organický růst. Tedy takový, který nevychází z předem domluveného partnerství nebo reklamy, ale čistého zájmu nebo doporučení tvůrců videí.

    Zdroj: Frilliance

    Společnost Spate se proto rozhodla shromáždit data o nejpopulárnějších beauty brandech, které za uplynulý rok zaznamenaly největší organický růst. „Značky slaví úspěch díky tomu, že využívají autenticitu, uspokojení smyslů a kulturní relevanci či tu, spojenou s celebritami,“ prohlásila dle serveru WWD analytička ze Spate Mathilde Riba. Na prvním místě se pak umístila značka Frilliance.

    Jedná se o společnost, jež založila teenagerská influencerka Fiona Frills. Uživatele TikToku láká především na své krémové tvářenky a lesky na rty. Hned za ní slaví organický růst značka EcoLchi Pro, kterou zpopularizovala „before and after“ videa propagující její masku na vlasy. Na třetím místě se umístila řada La Beauté Louis Vuitton, tedy make-up kolekce, která ještě nespatřila světlo světa.

    Zdroj: d’Annam

    Mezi další úspěšné společnosti patří například značka laků na nehty Manucurist, výrobce paruk a příčesků Hair so Fab nebo společnost Purely Radiant Beauty. Své místo na seznamu Spate si ukořistil také výrobce parfémů d’Annam, který nabízí vůně inspirované japonskou a vietnamskou kulturou. Na desátém místě se pak umístila značka Purnell, jež pro změnu vyhrává na poli trendy K-Beauty.

    Na TikToku září i Pamela Anderson. Její značka Sonsie slaví úspěch

    Zajímavým členem seznamu Spate je rovněž značka Sonsie, kterou založila herečka a modelka Pamela Anderson. Právě ona je zářným příkladem úspěšnosti zmíněné autenticity. Herečka je totiž známá tím, že ve věku 58 let nepoužívá silný make-up a bojuje za přirozenější vzhled nejen na červeném koberci. Právě proto si získala také srdce mnohých uživatelů populární sociální sítě TikTok.

    @sonsieskin Celebrating, @Pamela Anderson. The heart of Sonsie. Happy Birthday, from your Sonsie family! 🎂🤍 Thank you for reminding us that beauty’s all about being you. #pamelaanderson #cleanbeauty #happybirthday #Sustainability #sonsieskin ♬ original sound – sonsie

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―