Více

    ― Reklama ―

    Značka Zegna zvolila pro nejnovější přehlídku netradiční místo. Prostor Dubajské opery, na týden přetvořený v takzvanou Villa Zegna. Písek místo koberce, palmy jako kulisy a orientální klid převedený do pouštního jazyka. Bylo to poprvé po více než sto letech, kdy značka představila kolekci mimo Itálii. A rovnou na místě, které je synonymem pro monumentalitu. Výsledek? Překvapivě subtilní. V podstatě šlo o test, co se stane, když se klidný luxus potká s vyprahlým žárem.

    Módní dům Zegna se pod vedením návrháře Alessandro Sartori proměnil v tichého průkopníka nové definice mužské elegance. Takové, která nevyžaduje okázalost, ale zároveň se nebojí emocí, měkkosti a času. Kolekce nejsou jen sestavou oděvů, ale systematickým výzkumem textilu, pohybu a toho, jak se oblečení mění podle prostředí, nálady i životního rytmu. To vše zachycuje Oasi Zegna, přírodní rezervace v severoitalských Alpách, kde značka dlouhodobě testuje i vyrábí své látky, funguje jako filosofická základna celé estetiky.

    Jen tělo a látka. Zegna summer 2026 jako tropický cestovatelský katalog

    Letní kolekce 2026 se nestaví proti prostředí, ale absorbuje ho. Kreativní ředitel značky Alessandro Sartori ošetřil každý detail tak, aby odrážel život v podmínkách, kde se látka potí a světlo vytváří na všem jemné „přepálení“. Košile vypadají, jako by je někdo pomačkal v kufru, sako připomíná deku přehozenou přes rameno. Paleta barev působí jako cestovatelský katalog.

    Zdroj: Zegna

    Ve vizuálním jazyce kolekce se střídá pouštní minimalismus s italskou krejčovinou. Košile, vrstvené šortky, županové blejzry. Žádné módní výkřiky, ale siluety, které nosí paměť. Sartori se nesnaží o futurismus, ale o současnost, která se vyvíjí v čase. Oblečení má vypadat jako lehce opotřebované, ne zanedbané, ale prožité. Některé modely dokonce přehlídkou prošly bosí. V jiném kontextu by takový krok působilo teatrálně, do tohoto prostředí ovšem sedí.

    Zdroj: Zegna

    Zegna oslavuje i nového hudebního poradce. Stává se jím James Blake

    Nejvýraznější obraz celé show ovšem nakonec nepocházel z přehlídkového mola. Sartori se měl totiž při tvorbě návrhů inspirovat oděvem, který někdo jen tak přehodil přes židli. Tento motiv mluví výmluvněji než jakýkoliv fashion statement. Zegna si tak i v daleké Dubaji drží své, tedy tichý, promyšlený luxus, který se neusazuje ve výkladních skříních, ale v detailech každodenního rituálu. 

    Hudební rámec přehlídky Zegna Summer 2026 pak Alessandro Sartori svěril do rukou Jamese Blake, britského hudebníka, jehož tvorba hraničí mezi neklidem elektroniky a křehkostí klavírní intimity. Umělec nejen, že otevřel a uzavřel očekávaný večer svými živými vstupy, ale nově se stal i oficiálním hudebním poradcem značky. Jeho přístup k hudbě, který bez obav přepisuje žánrové hranice, ladí s vírou známé značky v propojení přírody, inovace a řemesla.

    Zdroj: Zegna

    Zdroje: WWD, HighSnobiety, GQ, YouTube



    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Zegna

    Mezi dunami a dramatem. Letní kolekce Zegna 2026 voní Orientem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Zegna zvolila pro nejnovější přehlídku netradiční místo. Prostor Dubajské opery, na týden přetvořený v takzvanou Villa Zegna. Písek místo koberce, palmy jako kulisy a orientální klid převedený do pouštního jazyka. Bylo to poprvé po více než sto letech, kdy značka představila kolekci mimo Itálii. A rovnou na místě, které je synonymem pro monumentalitu. Výsledek? Překvapivě subtilní. V podstatě šlo o test, co se stane, když se klidný luxus potká s vyprahlým žárem.

    - Reklama -

    Módní dům Zegna se pod vedením návrháře Alessandro Sartori proměnil v tichého průkopníka nové definice mužské elegance. Takové, která nevyžaduje okázalost, ale zároveň se nebojí emocí, měkkosti a času. Kolekce nejsou jen sestavou oděvů, ale systematickým výzkumem textilu, pohybu a toho, jak se oblečení mění podle prostředí, nálady i životního rytmu. To vše zachycuje Oasi Zegna, přírodní rezervace v severoitalských Alpách, kde značka dlouhodobě testuje i vyrábí své látky, funguje jako filosofická základna celé estetiky.

    Jen tělo a látka. Zegna summer 2026 jako tropický cestovatelský katalog

    Letní kolekce 2026 se nestaví proti prostředí, ale absorbuje ho. Kreativní ředitel značky Alessandro Sartori ošetřil každý detail tak, aby odrážel život v podmínkách, kde se látka potí a světlo vytváří na všem jemné „přepálení“. Košile vypadají, jako by je někdo pomačkal v kufru, sako připomíná deku přehozenou přes rameno. Paleta barev působí jako cestovatelský katalog.

    Zdroj: Zegna

    - Reklama -

    Ve vizuálním jazyce kolekce se střídá pouštní minimalismus s italskou krejčovinou. Košile, vrstvené šortky, županové blejzry. Žádné módní výkřiky, ale siluety, které nosí paměť. Sartori se nesnaží o futurismus, ale o současnost, která se vyvíjí v čase. Oblečení má vypadat jako lehce opotřebované, ne zanedbané, ale prožité. Některé modely dokonce přehlídkou prošly bosí. V jiném kontextu by takový krok působilo teatrálně, do tohoto prostředí ovšem sedí.

    Zdroj: Zegna

    Zegna oslavuje i nového hudebního poradce. Stává se jím James Blake

    Nejvýraznější obraz celé show ovšem nakonec nepocházel z přehlídkového mola. Sartori se měl totiž při tvorbě návrhů inspirovat oděvem, který někdo jen tak přehodil přes židli. Tento motiv mluví výmluvněji než jakýkoliv fashion statement. Zegna si tak i v daleké Dubaji drží své, tedy tichý, promyšlený luxus, který se neusazuje ve výkladních skříních, ale v detailech každodenního rituálu. 

    Hudební rámec přehlídky Zegna Summer 2026 pak Alessandro Sartori svěril do rukou Jamese Blake, britského hudebníka, jehož tvorba hraničí mezi neklidem elektroniky a křehkostí klavírní intimity. Umělec nejen, že otevřel a uzavřel očekávaný večer svými živými vstupy, ale nově se stal i oficiálním hudebním poradcem značky. Jeho přístup k hudbě, který bez obav přepisuje žánrové hranice, ladí s vírou známé značky v propojení přírody, inovace a řemesla.

    Zdroj: Zegna

    Zdroje: WWD, HighSnobiety, GQ, YouTube



    ― Reklama ―

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    JW Anderson mění směr. Oblékne háv pomalejší lifestyle značky

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―