Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Generace Z má dost vyčerpávajícího online světa. Místo toho touží po digitálním detoxu, který by jí umožnil opět se propojit s „realitou“. Dokazuje to nejnovější report z dílny sociální sítě Pinterest. Mezi nejočekávanější trendy nadcházejícího léta totiž zařadila touhu po odpojení se, související s obnoveným zájmem o offline život. Své odhady založila na nejčastěji vyhledávaných klíčových slovech.

    Zdroj: Pinterest

    Platforma totiž shromáždila svá interní globální data od letošního ledna do konce března. Na základě nich vytvořila komplexní předpověď, udávající trendy rychle se blížících letních měsíců. Zřeknutí se online světa pak její uživatelé projevují hned několika způsoby. Hledají například výrazy jako „Irish forest“, „Switzerland countryside“ nebo „nature bathing“. Vzrostl ale také jejich zájem o knihy.

    Vyhledávali totiž pojmy související se čtením nebo čím dál více populárními book clubs. Uživatelé Pinterestu hodlají svůj čas strávený mimo obrazovky věnovat i hravým make-up lookům. Na popularitě tak narůstají speciální looky inspirované jednotlivými znameními zvěrokruhu. Mezi snad nejvirálnější výtvor patří „Virgo makeup“, jehož vyhledávání vzrostlo na platformě o více než dva tisíce procent.

    Letošnímu létu vládne Martha Stewart. Určuje trendy recepty i dekorace

    Nadcházející léto bude definovat rovněž nadále populární boho chic estetika, ale také koprově zelená barva, takzvaná dill green. Platforma Pinterest ji již dříve označila za odstín letošního léta. Perfektně doplňuje již zmiňovanou touhu po offline odpočinku a tedy i návratu do přírody. Ten uživatelé projevovali rovněž vyhledáváním fresh letních receptů nebo květinových a zeleninových zahrad.

    Zdroj: Unsplash

    Jejich touhu po ideálním letním cottagecore pak nejlépe vystihuje životní styl populární americké novinářky Marthy Stewart. Uživatelé hledali jí inspirované outfity, recepty i dekorace letních domovů. Stejně jako ona totiž touží po harmonickém životě definovaném kvalitním jídlem, přírodou a koníčky jako háčkování, čtení či malování. Letos v létě si proto udělejte čas na řádný detox.

    @atmohome If Martha Stewart is your aesthetic, I wanna be friends 🫐🪴🌷 #marthastewart #marthastewartenergy #aesthetic #coastalgrandmother #nancymeyers ♬ landscape with a fairy by aspidistrafly – Noelle

    Zdroje: WWD, Fashion United, Pinterest, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    - Reklama -

    Generace Z má dost vyčerpávajícího online světa. Místo toho touží po digitálním detoxu, který by jí umožnil opět se propojit s „realitou“. Dokazuje to nejnovější report z dílny sociální sítě Pinterest. Mezi nejočekávanější trendy nadcházejícího léta totiž zařadila touhu po odpojení se, související s obnoveným zájmem o offline život. Své odhady založila na nejčastěji vyhledávaných klíčových slovech.

    Zdroj: Pinterest

    Platforma totiž shromáždila svá interní globální data od letošního ledna do konce března. Na základě nich vytvořila komplexní předpověď, udávající trendy rychle se blížících letních měsíců. Zřeknutí se online světa pak její uživatelé projevují hned několika způsoby. Hledají například výrazy jako „Irish forest“, „Switzerland countryside“ nebo „nature bathing“. Vzrostl ale také jejich zájem o knihy.

    - Reklama -

    Vyhledávali totiž pojmy související se čtením nebo čím dál více populárními book clubs. Uživatelé Pinterestu hodlají svůj čas strávený mimo obrazovky věnovat i hravým make-up lookům. Na popularitě tak narůstají speciální looky inspirované jednotlivými znameními zvěrokruhu. Mezi snad nejvirálnější výtvor patří „Virgo makeup“, jehož vyhledávání vzrostlo na platformě o více než dva tisíce procent.

    Letošnímu létu vládne Martha Stewart. Určuje trendy recepty i dekorace

    Nadcházející léto bude definovat rovněž nadále populární boho chic estetika, ale také koprově zelená barva, takzvaná dill green. Platforma Pinterest ji již dříve označila za odstín letošního léta. Perfektně doplňuje již zmiňovanou touhu po offline odpočinku a tedy i návratu do přírody. Ten uživatelé projevovali rovněž vyhledáváním fresh letních receptů nebo květinových a zeleninových zahrad.

    Zdroj: Unsplash

    Jejich touhu po ideálním letním cottagecore pak nejlépe vystihuje životní styl populární americké novinářky Marthy Stewart. Uživatelé hledali jí inspirované outfity, recepty i dekorace letních domovů. Stejně jako ona totiž touží po harmonickém životě definovaném kvalitním jídlem, přírodou a koníčky jako háčkování, čtení či malování. Letos v létě si proto udělejte čas na řádný detox.

    @atmohome If Martha Stewart is your aesthetic, I wanna be friends 🫐🪴🌷 #marthastewart #marthastewartenergy #aesthetic #coastalgrandmother #nancymeyers ♬ landscape with a fairy by aspidistrafly – Noelle

    Zdroje: WWD, Fashion United, Pinterest, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Vogue čeká nová éra. Je Chloe Malle reálná Andy Sachs?

    V čele amerického vydání Vogue stojí od začátku Newyorského týdne módy jeho nová šéfredaktorka Chloe Malle. Stále se ale zodpovídá Anně Wintour, která zůstává globální šéfredaktorkou. Co můžeme od nové editorky čekat a jakou budoucnost si pro módní magazín představuje? Je možné, že Vogue převzala reálná podoba fiktivní Andy Sachs?

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―