Více

    ― Reklama ―

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Ačkoliv je slunce významným dodavatelem vitamínu D, spálená kůže a její následky rozhodně nestojí za ignorování síly UV záření. SPF je navíc skvělý kamarád, hlavně díky nekončícím možnostem jeho aplikace. Mlhy, krémy i pudry, neexistuje snad produkt, který by na trhu chyběl. Ať už se chystáte do města, nebo do lesa, ujistěte se, že máte tu perfektní variantu právě pro vás.

    Stará láska nerezaví. S krémem ani emulzí nemůžete šlápnout vedle

    Nestárnoucí klasika v podobě krému s ochranným faktorem nikdy nezklame. Každodenní rituál zvládnete s přehledem díky tradičnímu produktu, který pleť vyživí i ochrání. Krémová textura je komfortní pro většinu typů pleti a při správné volbě nezalézá do vrásek, ani přílišně nevysuší obličej. Nemusí si však sednout s každým podkladem, proto se vyplatí vyzkoušet více různých značek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    Gel či emulze je na rozdíl od krému mnohem lehčí. Hlavně smíšená a mastná pleť bude zářit blahem, pokud jí dopřejete tuto variantu. Navíc se skvěle vstřebává a nezatěžuje pleť ani v silném horku. Při volbě ideální textury nelepí a většinou i skvěle funguje pod make-upem. Ne nadarmo proto patří SPF emulze mezi oblíbené formy sluneční ochrany na obličej.

    Do lesa i na městskou terasu. Opatrně na dostatečnou ochranu sticků a sprejů

    Ochranný fluid funguje podobně jako emulze. Nenápadná až vodičková textura se velmi rychle vsákne do pleti a je tak vhodná pro její různé typy, dokonce i citlivou pokožku. Fluidy jsou skvělou volbou při vrstvení, kdy se snesou s používáním více pleťových sér po sobě. Některé značky vyrábí SPF fluidy i tónované, takže slouží zároveň jako lehčí make-up a šikovně sjednotí pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    V regálech se začínají objevovat i tuhé SPF sticky. Jejich hlavní přínos je rozhodně v samotné formě. Během dne je lze aplikovat i bez použití zrcátka a skvěle se hodí na místa jako nos nebo oční okolí. Perfektní jsou hlavně na výlety nebo sport. Vlezou se i do kapsy, nevytečou z obalu a snadno se reaplikují. Ideální je však používat tyčinku spíš jako doplněk než hlavní základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých řešení pak jistě ocení SPF sprej. Perfektní spojenec pro letní dny, kdy pleť nesnese vrstvení, ale je potřeba ochranu víckrát obnovit. Stačí jej vytáhnout z kabelky při odpolední cestě na meeting nebo čekání na drink. Navíc příjemně osvěží. Opatrně ale na rovnoměrnou aplikaci, kvůli nepřesnému rozprašovači se může snadno stát, že nějaké místo vynecháte.

    Krása a praktičnost v jednom. SPF pudry jsou skvělým doplňkem na letní dny

    Rozhodně zajímavou variantou je i tónované SPF ve formě pudru. Kromě sluneční ochrany nabídne i barevné sladění pleti a příjemné zmatnění, což se zvlášť v parném létě hodí. Měl by ale rozhodně sloužit spíš jako doplněk k plnohodnotné ochraně, jelikož jeho účinnost kromě výše ochrany závisí i na množství. A tak obří vrstvu pudru si na sebe nikdo určitě dávat nechce.

    @ling.kt SPF POWDER?!?! 😱 #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ original sound – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    - Reklama -

    Ačkoliv je slunce významným dodavatelem vitamínu D, spálená kůže a její následky rozhodně nestojí za ignorování síly UV záření. SPF je navíc skvělý kamarád, hlavně díky nekončícím možnostem jeho aplikace. Mlhy, krémy i pudry, neexistuje snad produkt, který by na trhu chyběl. Ať už se chystáte do města, nebo do lesa, ujistěte se, že máte tu perfektní variantu právě pro vás.

    Stará láska nerezaví. S krémem ani emulzí nemůžete šlápnout vedle

    Nestárnoucí klasika v podobě krému s ochranným faktorem nikdy nezklame. Každodenní rituál zvládnete s přehledem díky tradičnímu produktu, který pleť vyživí i ochrání. Krémová textura je komfortní pro většinu typů pleti a při správné volbě nezalézá do vrásek, ani přílišně nevysuší obličej. Nemusí si však sednout s každým podkladem, proto se vyplatí vyzkoušet více různých značek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    - Reklama -

    Gel či emulze je na rozdíl od krému mnohem lehčí. Hlavně smíšená a mastná pleť bude zářit blahem, pokud jí dopřejete tuto variantu. Navíc se skvěle vstřebává a nezatěžuje pleť ani v silném horku. Při volbě ideální textury nelepí a většinou i skvěle funguje pod make-upem. Ne nadarmo proto patří SPF emulze mezi oblíbené formy sluneční ochrany na obličej.

    Do lesa i na městskou terasu. Opatrně na dostatečnou ochranu sticků a sprejů

    Ochranný fluid funguje podobně jako emulze. Nenápadná až vodičková textura se velmi rychle vsákne do pleti a je tak vhodná pro její různé typy, dokonce i citlivou pokožku. Fluidy jsou skvělou volbou při vrstvení, kdy se snesou s používáním více pleťových sér po sobě. Některé značky vyrábí SPF fluidy i tónované, takže slouží zároveň jako lehčí make-up a šikovně sjednotí pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    V regálech se začínají objevovat i tuhé SPF sticky. Jejich hlavní přínos je rozhodně v samotné formě. Během dne je lze aplikovat i bez použití zrcátka a skvěle se hodí na místa jako nos nebo oční okolí. Perfektní jsou hlavně na výlety nebo sport. Vlezou se i do kapsy, nevytečou z obalu a snadno se reaplikují. Ideální je však používat tyčinku spíš jako doplněk než hlavní základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých řešení pak jistě ocení SPF sprej. Perfektní spojenec pro letní dny, kdy pleť nesnese vrstvení, ale je potřeba ochranu víckrát obnovit. Stačí jej vytáhnout z kabelky při odpolední cestě na meeting nebo čekání na drink. Navíc příjemně osvěží. Opatrně ale na rovnoměrnou aplikaci, kvůli nepřesnému rozprašovači se může snadno stát, že nějaké místo vynecháte.

    Krása a praktičnost v jednom. SPF pudry jsou skvělým doplňkem na letní dny

    Rozhodně zajímavou variantou je i tónované SPF ve formě pudru. Kromě sluneční ochrany nabídne i barevné sladění pleti a příjemné zmatnění, což se zvlášť v parném létě hodí. Měl by ale rozhodně sloužit spíš jako doplněk k plnohodnotné ochraně, jelikož jeho účinnost kromě výše ochrany závisí i na množství. A tak obří vrstvu pudru si na sebe nikdo určitě dávat nechce.

    @ling.kt SPF POWDER?!?! 😱 #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ original sound – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    ― Reklama ―

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Rozžhaví i vyděsí. Populární knihy vám zpříjemní nejednu letní dovolenou

    Období letních dovolených se kvapem blíží a s ním i očekávání nových dobrodružství. Ať už jste fanoušky divokého poznávání, nebo naopak relaxu v bezpečí rezortu, ideálním zdrojem odpočinku jsou knihy. Jestliže na vás v poličce zrovna žádné nečekají, inspirujte se aktuálně oblíbenými knižními tituly. Své si najdou milovníci detektivek, románků i lidských příběhů.

    Jonathan Anderson usedl na trůn. Vládnout bude celému království Dior

    Módní dům Dior v pondělí ráno potvrdil dlouhodobé spekulace o nástupci kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Jak už mnozí očekávali, stal se jím návrhář Jonathan Anderson, který byl nedávno jmenovaný do pozice šéfa pánského oddělení známé značky. Poprvé od dob samotného Christiana Dior bude všem sekcím společnosti vládnout jeden designér.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―