Více

    ― Reklama ―

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Módní značka Jacquemus zamíří každé léto do jednoho z proslulých měst na jihu Francie. Není divu, patří totiž mezi nejoblíbenější regiony jejího zakladatele Simone Porte Jacquemus. Ve vybrané destinaci pak většinou představí speciálně upravený butik a do svých barev oblečenou kavárnu nebo pláž. Výjimkou není ani letošní rok. Slavný módní dům se tentokrát vydal do ikonického Monte Carla.

    Odstartoval totiž spolupráci s tamním Société des Bains de Mer. Společně vytvořili jedinečný Beach Club, otevřený až do 17. října. Jedná se o první akci společnosti podobného rozsahu pořádanou právě v Monte Carlu. Historické molo plážového klubu a jeho Pool Café tak prošly proměnou. Značka je totiž zahalila do své typické palety, tedy banánově žluté, mléčně bílé a výrazné černé barvy.

    Vizuální identita pak vychází z kolekce La Croisière, kterou Jacquemus odhalil letos v lednu. Nyní do ní ponořila plážové ručníky, lehátka, slunečníky i nábytek kavárny. Značka kromě úpravy plážového klubu otevřela rovněž dva exkluzivní butiky. Jejich interiér se může pochlubit obrazy z dílny umělců, jako je Renoir nebo Mattise. Doplňují je knihy a nábytek, připomínající region Provence.

    Jacquemus zahájil sezónu. Následovat bude Dior, Gucci i Louis Vuitton

    Letní akce značky Jacquemus jsou tak proslulé, že jsou považovány za pomyslný start léta. Zdá se tedy, že letošní sezóna luxusních pop-upů byla zahájena. Jacquemus se pak letos kromě Monte Carla vydává rovněž na Ibizu, kde rovněž odhalí dočasný butik. Těšit se ovšem můžeme na jedinečné akce rovněž z dílny dalších značek, jako je Dior, Gucci, Louis Vuitton, Armani nebo Dolce & Gabbana.

    Zdroj: Jacquemus

    Společnosti si většinou za svá „letní sídla“ vybírají nejoblíbenější a zároveň nejluxusnější odpočinkové destinace. Spatřit je proto můžete často právě na jihu Francie, například v Monaku nebo Saint Tropez. S oblibou ale vyrážejí také k italským pobřežím nebo proslulému jezeru Como. Řada značek také využila nedávný filmový festival v Cannes a ve městě uspořádala řadu oslav a pop-upů.

    Zdroje: The Fashion Network, NSS Magazine, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    - Reklama -

    Módní značka Jacquemus zamíří každé léto do jednoho z proslulých měst na jihu Francie. Není divu, patří totiž mezi nejoblíbenější regiony jejího zakladatele Simone Porte Jacquemus. Ve vybrané destinaci pak většinou představí speciálně upravený butik a do svých barev oblečenou kavárnu nebo pláž. Výjimkou není ani letošní rok. Slavný módní dům se tentokrát vydal do ikonického Monte Carla.

    Odstartoval totiž spolupráci s tamním Société des Bains de Mer. Společně vytvořili jedinečný Beach Club, otevřený až do 17. října. Jedná se o první akci společnosti podobného rozsahu pořádanou právě v Monte Carlu. Historické molo plážového klubu a jeho Pool Café tak prošly proměnou. Značka je totiž zahalila do své typické palety, tedy banánově žluté, mléčně bílé a výrazné černé barvy.

    Vizuální identita pak vychází z kolekce La Croisière, kterou Jacquemus odhalil letos v lednu. Nyní do ní ponořila plážové ručníky, lehátka, slunečníky i nábytek kavárny. Značka kromě úpravy plážového klubu otevřela rovněž dva exkluzivní butiky. Jejich interiér se může pochlubit obrazy z dílny umělců, jako je Renoir nebo Mattise. Doplňují je knihy a nábytek, připomínající region Provence.

    - Reklama -

    Jacquemus zahájil sezónu. Následovat bude Dior, Gucci i Louis Vuitton

    Letní akce značky Jacquemus jsou tak proslulé, že jsou považovány za pomyslný start léta. Zdá se tedy, že letošní sezóna luxusních pop-upů byla zahájena. Jacquemus se pak letos kromě Monte Carla vydává rovněž na Ibizu, kde rovněž odhalí dočasný butik. Těšit se ovšem můžeme na jedinečné akce rovněž z dílny dalších značek, jako je Dior, Gucci, Louis Vuitton, Armani nebo Dolce & Gabbana.

    Zdroj: Jacquemus

    Společnosti si většinou za svá „letní sídla“ vybírají nejoblíbenější a zároveň nejluxusnější odpočinkové destinace. Spatřit je proto můžete často právě na jihu Francie, například v Monaku nebo Saint Tropez. S oblibou ale vyrážejí také k italským pobřežím nebo proslulému jezeru Como. Řada značek také využila nedávný filmový festival v Cannes a ve městě uspořádala řadu oslav a pop-upů.

    Zdroje: The Fashion Network, NSS Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    Londýnský týden módy čeká revoluce. Vede ji nová šéfka Britské módní rady

    Světové týdny módy patří mezi nejprestižnější módní akce. I mezi nimi ale existuje konkurence. Londýnský fashion week tak v poslední době zaznamenal značný pád své popularity. Změnit to nyní hodlá nová ředitelka Britské módní rady, jež událost pořádá, Laura Weir. V Londýně chystá revoluci slibující podporu návrhářů i vyšší zájem veřejnosti.

    Bez práce nejsou koláče. Luxusní workcation resorty naštěstí myslí na obojí

    Spojení pracovního režimu s dovolenou se zdá jako sen. Workcation však už v dnešní době není neobvyklou výsadou. Hybridní pracovní režimy a důraz na duševní pohodu umožňují leckdy alespoň částečně pracovat odkudkoliv. Luxusní resorty z celého světa nabízí prvotřídní zážitky pro všechny, kteří si tento benefit nechtějí nechat utéct.

    Lewis Hamilton boří stereotypy pánské módy. V čem tkví jeho kouzlo?

    Sedminásobný šampion Formule 1 Lewis Hamilton neoslňuje jen na trati. Je mimo jiné módní ikonou, která redefinuje pánský styl. Letos zazářil jako producent filmu F1 i jako spolupředseda Met Gala. Fanoušci ho milují nejen pro jeho talent a vytříbený vkus, ale také pro pozitivní auru, se kterou boří toxické stereotypy pánské módy.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Haute couture week pokračuje. Očekávané návrhy odhalil Chanel i Giorgio Armani

    Pařížský haute couture týden módy je v plném proudu. Očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu představil rovněž módní dům Chanel. Jednalo se o poslední přehlídku z dílny designového studia, které až do října zastupuje nového kreativního ředitele, Matthieu Blazy. Svou řadu odhalil také Giorgio Armani, jenž se ovšem na show nemohl dostavit.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Co spojuje Rihannu, holuby a zeleninu? Zásadní momenty Jonathana Anderson

    Málokdo dnes v módě překvapuje tak rafinovaně jako Jonathan Anderson. Irský návrhář, jenž opustil Loewe a přechází do čela módního impéria Dior, za sebou zanechává sbírku momentů, které se vryly do paměti módních fanoušků i internetu. Jeho tvorba je plná ironie, symboliky a balancování mezi uměním a nositelností. Právě to dělá Andersona jedním z nejzásadnějších návrhářů poslední dekády.

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―