Více

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku „něčeho navíc“, v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Zbytečně krásné každodenní doplňky nejsou nezbytností. V cestě za romantizováním života jsou ale spolehlivým pomocníkem. Zatoužíte-li občas po závanu luxusu a vytříbeného vkusu, možná zvažujete koupi právě těchto klenotů. Sice by vám dobře posloužil i doplněk z konfekce v uniformním vzhledu, onu jiskřivou radost získáte ovšem jen ze skutečně originálních kousků.

    Doplňky pro každý den si hýčkejte. Kožený obal neomrzí, a navíc spolehlivě ochrání

    Nedílnou součástí mnoha kabelek jsou dvě věci. Diář a sluneční brýle. Papírový pomocník, bez kterého jsme jako bez ruky, zaplavuje trh ve stovkách možných provedeních, každý si proto najde to svoje. Nejen vnitřek je důležitý, i jeho obal umí okamžitě zvednout náladu a vyvolat euforii. Dopřejte svému diáři kožené desky s vlastním monogramem, čímž podtrhnete dojem pravé „girl boss„.

    Zdroj: Lucrin, Ralph Lauren

    Sluneční brýle se v následujících teplých měsících téměř nehnou z vaší hlavy. Pokud ano, zamíří nejspíše do kabelky, kde jsou ale náchylné k poškrábání nebo rozbití. Postarejte se o svůj oblíbený kousek s náležitou péčí a vyberte mu nádherně zdobený obal. Kožený či s kovovými cvočky, fantazii se meze nekladou. Důležité je, aby odrážel vaši osobnost a dělal vám vytouženou radost.

    Na cestování i do baru. Ohromte kamarády neobvyklými pomocníky

    Pokud mezi vaše záliby patří cestování, rozjasní vám cesty speciální chytré doplňky. Visačky na kufr nemusí být nuda. Mohou být jemně něžné, nebo naopak pestrobarevně veselé. S vyraženým monogramem ve stříbrné či zlaté barvě posunou svůj look na další úroveň. Nejen, že své zavazadlo už vždy poznáte, navíc budete mít o to větší radost, když ho spatříte na letištním pásu.

    Zdroj: Aspinal of London, Smythson

    Jakmile odevzdáte kufry, držet už budete jen svůj perfektně vyladěný pas. Sám o sobě je mocným nástrojem, proč ho tedy neobléknout do majestátního kabátku? Kožené obaly na pas se vyrábí v mnoha barvách i vzorech. Některé mají dokonce uvnitř přihrádky na SIM karty či palubní lístek. Dovolte si chodit po letišti s vědomím, že nejen vy, ale i vaše výbava přímo křičí „luxusní dovolená“.

    V neposlední řadě přichází čas na drobnosti. Takové, o které vás poprosí kamarádka a když je vytáhnete, dočkáte se nadšeného obdivu. Mezi podobné doplňky patří kapesní zrcátko s výrazným motivem a nápaditým obalem. Nebo třeba zubní nit v neobvyklém balení, kterou budete chtít použít už jenom díky jejímu vzhledu. Jsou to jen drobnosti, avšak váš den učiní o kousek hezčí.

    Zdroj: Dries van Noten, Officine Universelle Buly 1803

    ― Reklama ―

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku „něčeho navíc“, v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    - Reklama -

    Zbytečně krásné každodenní doplňky nejsou nezbytností. V cestě za romantizováním života jsou ale spolehlivým pomocníkem. Zatoužíte-li občas po závanu luxusu a vytříbeného vkusu, možná zvažujete koupi právě těchto klenotů. Sice by vám dobře posloužil i doplněk z konfekce v uniformním vzhledu, onu jiskřivou radost získáte ovšem jen ze skutečně originálních kousků.

    Doplňky pro každý den si hýčkejte. Kožený obal neomrzí, a navíc spolehlivě ochrání

    Nedílnou součástí mnoha kabelek jsou dvě věci. Diář a sluneční brýle. Papírový pomocník, bez kterého jsme jako bez ruky, zaplavuje trh ve stovkách možných provedeních, každý si proto najde to svoje. Nejen vnitřek je důležitý, i jeho obal umí okamžitě zvednout náladu a vyvolat euforii. Dopřejte svému diáři kožené desky s vlastním monogramem, čímž podtrhnete dojem pravé „girl boss„.

    Zdroj: Lucrin, Ralph Lauren

    - Reklama -

    Sluneční brýle se v následujících teplých měsících téměř nehnou z vaší hlavy. Pokud ano, zamíří nejspíše do kabelky, kde jsou ale náchylné k poškrábání nebo rozbití. Postarejte se o svůj oblíbený kousek s náležitou péčí a vyberte mu nádherně zdobený obal. Kožený či s kovovými cvočky, fantazii se meze nekladou. Důležité je, aby odrážel vaši osobnost a dělal vám vytouženou radost.

    Na cestování i do baru. Ohromte kamarády neobvyklými pomocníky

    Pokud mezi vaše záliby patří cestování, rozjasní vám cesty speciální chytré doplňky. Visačky na kufr nemusí být nuda. Mohou být jemně něžné, nebo naopak pestrobarevně veselé. S vyraženým monogramem ve stříbrné či zlaté barvě posunou svůj look na další úroveň. Nejen, že své zavazadlo už vždy poznáte, navíc budete mít o to větší radost, když ho spatříte na letištním pásu.

    Zdroj: Aspinal of London, Smythson

    Jakmile odevzdáte kufry, držet už budete jen svůj perfektně vyladěný pas. Sám o sobě je mocným nástrojem, proč ho tedy neobléknout do majestátního kabátku? Kožené obaly na pas se vyrábí v mnoha barvách i vzorech. Některé mají dokonce uvnitř přihrádky na SIM karty či palubní lístek. Dovolte si chodit po letišti s vědomím, že nejen vy, ale i vaše výbava přímo křičí „luxusní dovolená“.

    V neposlední řadě přichází čas na drobnosti. Takové, o které vás poprosí kamarádka a když je vytáhnete, dočkáte se nadšeného obdivu. Mezi podobné doplňky patří kapesní zrcátko s výrazným motivem a nápaditým obalem. Nebo třeba zubní nit v neobvyklém balení, kterou budete chtít použít už jenom díky jejímu vzhledu. Jsou to jen drobnosti, avšak váš den učiní o kousek hezčí.

    Zdroj: Dries van Noten, Officine Universelle Buly 1803

    ― Reklama ―

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Giorgio Armani slaví naplno. Své 20. výročí v haute couture poctí výstavou

    Ikonický návrhář Giorgio Armani nebere letošní rok na lehkou váhu. Představuje pro něj totiž hned dvě významná výročí. Slavit hodlá nejen 50. narozeniny vlastní značky, ale také 20. výročí v haute couture. Druhé důležité události hodlá věnovat vlastní výstavu. Exhibice s názvem Giorgio Armani Privé 2005-2025 odstartuje 20. května v Miláně.

    Nevěsty mají jasno. Jaro 2026 pohltí labutí píseň i záplava krajek

    New York není jenom hostem jednoho z nejdůležitějších světových týdnů módy. Pravidelně hostí rovněž Bridal Fashion Week, tedy řadu přehlídek věnovaných svatebním šatům. Poslední dávka kolekcí pro jaro 2026 odhalila nejdůležitější prvky, které budou nadcházející nevěsty definovat. Patří mezi ně korzety, krajky nebo načechrané tylové sukně.

    Móda pod vedením amatérských AI umělců. Přivádí k životu ty nejbujnější fantazie

    Na platformách jako TikTok, Instagram či Pinterest se rozmáhá nová kategorie digitální kreativity. Není to ani móda, ani čistě umění. Je to hybridní estetický vesmír, který vzniká díky generativní AI a vizím uživatelů bez formálního vzdělání v módním designu. Přesto právě tito „amatéři“ často přichází s nápady, které by si módní domy do svých showroomů netroufly ani vysnít. A publikum? To je z nich nadšené.

    Co byste si chtěli v budoucnu dokázat? Mít „swag“ jako Rihanna

    Rihanna je ten typ ženy, který může přijít pozdě na vlastní koncert a stejně vám to bude připadat jako stylový tah. Už roky nevydala album, a přesto je pořád všude. V kampaních, ve vzduchu, ve vašem "feedu". Jak to dělá? To je otázka, kterou si klademe všichni. A odpověď je překvapivě jednoduchá. Rihanna nemá swag. Ona je swag.

    Nejen šaty dělají člověka. Naučte se pod outfity volit správný typ podprsenky

    Podprsenky už dávno nejsou nutným a otravným kouskem oblečení. Ne každá žena se je proto rozhodne nosit, ovšem pokud ano, zůstává věčná otázka nad jejich vhodností a variabilitou. Ne každé spodní prádlo se totiž hodí pod libovolný outfit. Někdy je třeba promyslet jednotlivé střihy o trochu víc a zvolit ten, díky kterému váš look správně vynikne.

    Móda v kostce: David Beckham tvoří pro Boss a Dior vítá Ashley Park

    Luxusní skupina Kering, pod kterou spadá i společnost Gucci, oznámila propad příjmů v uplynulém čtvrtletí o 14 procent, tedy více než analytici odhadovali. Módní dům Dior jmenoval herečku Ashley Park novou ambasadorkou a David Beckham představil svou vlastní kolekci pro Boss. Značka Mulberry se pak v nové kampani vrací ke svým kořenům.

    Fashion scénu čeká událost roku. Met Gala vzdá letos hold pánské módě

    Spolu s pokračujícím jarem se blíží rovněž módní událost roku. Proslulý ples Met Gala se tradičně pořádá první pondělí v květnu a představuje jednu z nejdůležitějších akcí módního světa. Slouží jako zahájení speciálních výstav v Metropolitním muzeu umění, jedná se ale i o sjezd nejslavnějších osobností. Letošní téma gala pak patří pánské módě.

    Bar nemusí být strašák. Stylová rutina zažene kocovinu i zbytečné kalorie

    Navštívit jednou za čas s přáteli bar patří ke společenskému životu. V takový večer byste určitě neměli přehnaně řešit nevhodnost ponocování nebo konzumace nezdravého jídla. Přesto se ale občas chceme další den cítit čerstvě a netoužíme ani nutně naplnit svůj kalorický příděl během pár hodin. V takovém případě pomůže jednoduchá barová rutina.

    Módní domy vyhlížejí luxusní dovolené. Připravují cruise kolekce pro rok 2026

    Slavné značky připravují tradičně kromě klasických ready-to-wear a honosných haute couture kolekcí také speciální cruise show. Jedná se o řady nabízející šatník pro vysněné luxusní dovolené. Často se proto konají v populárních destinacích, jako je Francie či Itálie. Módní svět tak v současnosti čeká na nadcházející cruise přehlídky pro rok 2026.

    Nasaďte skin care třešničku na dortu. K dokonalosti ji dovede toner

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―