FUP_Pozadi_black
Více
    Více

      ― Reklama ―

      Šperkařský dům Tiffany & Co. v kampani pro řadu HardWear oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformující sílu lásky. Německé značky Rimowa a Mykita spolupracují na slunečních brýlích a Paris Hilton odhalila svůj již 30. parfém. Designér Jeremy Scott navrhne na 500 kostýmů pro berlínskou show a Duran Lantink vyhrál Woolmark Prize.

      Rimowa objevuje nové kouty módního světa. Spolu s Mykita představí sluneční brýle

      Partnerství známých značek Rimowa a Mykita dává smysl. Obě společnosti totiž pocházejí z Německa a snaží se svůj výrobní proces omezit na co nejméně lokací. „Dáváme silný důraz na výrobu, design a výdrž,“ prohlásil ředitel Rimowa Hugues Bonnet-Masimbert. Spolupráce brandů proto přinese speciální kolekci slunečních brýlí, jejíž první modely budou dostupné již od 10. dubna.

      Zdroj: Rimowa

      Letošní Woolmark Prize zná svého výherce. Stal se jím designér Duran Lantink

      Mezinárodní ocenění Woolmark Prize tradičně vzdává hold úspěšný návrhářům. Letošním výhercem zvláštní ceny se stal designér Duran Lantink. Známý je především pro své udržitelné kolekce, pracující s deadstock a „eco-friendly“ materiály. „Jsem opravdu moc šťastný, jelikož jsme pracovali s mnoha partnery a je proto skvělé získat uznání,“ prohlásil dle serveru Fashion Network návrhář.

      Zdroj: Profimedia

      Paris Hilton slaví úspěšnou kariéru. Poctila ji svým již 30. parfémem

      Známá ikona Paris Hilton vzdala hold svému už 20 let dlouhému partnerství s firmou Parlux. Společně pracovaly na výrobě parfémů, k jejichž tvorbě má modelka a podnikatelka zdá se téměř nekončící inspiraci. Na počest této události totiž odhalila svou již 30. vůni s názvem Iconic. „Se sestrou jsme si vždy hrály s máminými parfémy, které ráda sbírala,“ popsala pak své „začátky“ Paris Hilton.

      Designér Jeremy Scott míří do Berlína. Pro tamní divadlo vytvoří na 500 kostýmů

      Berlínské divadlo Friedrichstadt-Palast získalo pro svou novou show dalšího slavného návrháře. Jeremy Scott navrhne okolo 500 kostýmů pro chystanou Grand Show s názvem Blinded by Delight, která má být dle organizátorů „připomínkou štěstí, které pohltí všechny smysly“. Americký designér následuje kroky Jean Paul Gaultier, jenž se postaral o současnou show Falling | In Love.

      Tiffany & Co. připomíná transformující sílu lásky. Na pomoc si přizval slavné herečky

      Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil nejnovější kampaň pro svou kolekci HardWear. Tentokrát si na pomoc přizval slavné herečky, jmenovitě Mikey Madison a Gretu Lee. Objeví se v ní ale rovněž kanadská umělkyně Anna Weyant. Společně sdílí své vlastní chápání lásky a způsobu, jakým dokáže pomocí své síly lidi transformovat. O kampaň se postaral fotograf Harly Weir.

      Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

      ― Reklama ―

      Móda v kostce: Tiffany & Co. oslavuje lásku a Paris Hilton vydala svůj 30. parfém

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      Šperkařský dům Tiffany & Co. v kampani pro řadu HardWear oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformující sílu lásky. Německé značky Rimowa a Mykita spolupracují na slunečních brýlích a Paris Hilton odhalila svůj již 30. parfém. Designér Jeremy Scott navrhne na 500 kostýmů pro berlínskou show a Duran Lantink vyhrál Woolmark Prize.

      - Reklama -

      Rimowa objevuje nové kouty módního světa. Spolu s Mykita představí sluneční brýle

      Partnerství známých značek Rimowa a Mykita dává smysl. Obě společnosti totiž pocházejí z Německa a snaží se svůj výrobní proces omezit na co nejméně lokací. „Dáváme silný důraz na výrobu, design a výdrž,“ prohlásil ředitel Rimowa Hugues Bonnet-Masimbert. Spolupráce brandů proto přinese speciální kolekci slunečních brýlí, jejíž první modely budou dostupné již od 10. dubna.

      Zdroj: Rimowa

      Letošní Woolmark Prize zná svého výherce. Stal se jím designér Duran Lantink

      Mezinárodní ocenění Woolmark Prize tradičně vzdává hold úspěšný návrhářům. Letošním výhercem zvláštní ceny se stal designér Duran Lantink. Známý je především pro své udržitelné kolekce, pracující s deadstock a „eco-friendly“ materiály. „Jsem opravdu moc šťastný, jelikož jsme pracovali s mnoha partnery a je proto skvělé získat uznání,“ prohlásil dle serveru Fashion Network návrhář.

      - Reklama -

      Zdroj: Profimedia

      Paris Hilton slaví úspěšnou kariéru. Poctila ji svým již 30. parfémem

      Známá ikona Paris Hilton vzdala hold svému už 20 let dlouhému partnerství s firmou Parlux. Společně pracovaly na výrobě parfémů, k jejichž tvorbě má modelka a podnikatelka zdá se téměř nekončící inspiraci. Na počest této události totiž odhalila svou již 30. vůni s názvem Iconic. „Se sestrou jsme si vždy hrály s máminými parfémy, které ráda sbírala,“ popsala pak své „začátky“ Paris Hilton.

      Designér Jeremy Scott míří do Berlína. Pro tamní divadlo vytvoří na 500 kostýmů

      Berlínské divadlo Friedrichstadt-Palast získalo pro svou novou show dalšího slavného návrháře. Jeremy Scott navrhne okolo 500 kostýmů pro chystanou Grand Show s názvem Blinded by Delight, která má být dle organizátorů „připomínkou štěstí, které pohltí všechny smysly“. Americký designér následuje kroky Jean Paul Gaultier, jenž se postaral o současnou show Falling | In Love.

      Tiffany & Co. připomíná transformující sílu lásky. Na pomoc si přizval slavné herečky

      Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil nejnovější kampaň pro svou kolekci HardWear. Tentokrát si na pomoc přizval slavné herečky, jmenovitě Mikey Madison a Gretu Lee. Objeví se v ní ale rovněž kanadská umělkyně Anna Weyant. Společně sdílí své vlastní chápání lásky a způsobu, jakým dokáže pomocí své síly lidi transformovat. O kampaň se postaral fotograf Harly Weir.

      Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube, Instagram

      ― Reklama ―

      Odpočinek mezi kamennými stěnami. Turecké hotely nabízí ubytování uvnitř jeskyně

      Po celém světě najdete nejrozmanitější prostory, ve kterých postupem času vznikly hotely. Čím zvláštnější, tím více turisty lákají. Pro životní zážitek ale ani nemusíte cestovat dlouhé hodiny. V nedalekém Turecku se totiž ubytujete uvnitř jeskyně. Tisíce let staré kamenné dómy nabídnou kontrast mezi historií a luxusem, kterého můžete být součástí.

      Od SoundCloudu k Billboardu. Královna rapu Doechii dobývá hudební i módní svět

      Doechii, vlastním jménem Jaylah Ji'mya Hickmon, je momentálně nejžhavějším jménem světového rapu. Získala první Grammy, její singl Anxiety dobyl hitparády a Billboard ji korunoval Ženou roku 2025. Její smysl pro vizuální storytelling, schopnost diktovat trendy a neústupnost v kreativitě ji staví vedle ikon jako Missy Elliott či Nicki Minaj.

      Luxusní značky dostaly ránu. Módní průmysl čelí kvůli Trumpovi vysokým clům

      Nově ohlášená cla ze strany amerického prezidenta Donalda Trumpa měla na luxusní průmysl okamžitý dopad. Velká část módních značek proto ve čtvrtek zaznamenala propad svých akcií. Většina z nich totiž přesunula svou výrobu do asijských států, čelících jedněm z nejvyšších cel. Americké zákazníky tak nejspíše čeká nepříjemné zdražení.

      Make-upové obaly jako výtvarné umění. S těmito líčidly se na veřejnosti nemusíte stydět

      Ne vždy je obsah kosmetické taštičky v reprezentativním stavu. Ošoupané obaly a nedržící víčka jsou už skoro klasika. Jestli vaše make-upová výbava volá po obměně, vyberte si nové produkty v prvotřídní kvalitě, a navíc s nápaditým vzhledem. Už se nebudete muset stydět vytahovat líčidla na veřejnosti, ostatní vám je budou naopak závidět.

      Jaro volá po prvních výletech. Otevírá dveře luxusním destinacím

      Rychle se blížící jaro v mnohých z nás probouzí touhu po dobrodružství. Vydejte se proto do dalekých krajin, které si nejvíce užijete právě v tomto období. Na teplé sluníčko a zážitky bez davů vábí italský ostrov Capri, ale i o dost vzdálenější Mexico City. Proslulé rozkvetlé třešně si vás získají v Kjóto a milovníky přírody zláká norské město Stavanger.

      Maximalismus má novou tvář. Seznamte se s trendy estetikou Boom Boom

      Opulentní maximalismus opět dobývá módní mola. Nedávné přehlídky dokázaly, že se po několikaleté nadvládě tichého luxusu prodral zase do popředí, a to v podobě takzvané Boom Boom estetiky. Zapomeňte ovšem na nevkusnou logománii, bohatství, ať už domnělé, či opravdové, dejte na odiv pomocí širokých ramen, kožešin nebo zářivých šperků.

      Denimu stále vládnou rifle. Džínovinu však letos obléknete od hlavy až k patě

      Nadčasovou látkou vhodnou do téměř každého šatníku je bez pochyby denim. Materiál původně zamýšlený pro kovboje a dělníky dnes zaplňuje věšáky obchodů v nejrůznějších střizích a barvách. Dávno přitom nezůstává jen u riflí, probojoval se i do dalších oblastí módy. Letošní trendy jsou denim experimentům nakloněny, nenechte si je proto ujít.

      Proč znát Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje se skulpturami

      ​​Issey Miyake je již dávno symbolem nekonvenčního přístupu k módě, ve kterém se technologie střetávají s uměním a tradiční řemeslo s budoucností. Japonský návrhář změnil vnímání oděvu ze statického na dynamický prvek plný formy a experimentu. Dokazuje to i nejnovější řada, která zkoumá vztah těla s oděvem ve formě sochařských kreací.

      Móda v kostce: Miu Miu objevuje kouzlo historické malby a Loop závodí s F1

      Konec týdne zaznamenal hned několik novinek. Šperkařský dům Tiffany & Co. zveřejnil novou kampaň ke své kolekci nejdražších šperků. Značka Miu Miu pohlédla do historie a odhalila fotky kabelek Wander a Arcadie v podobě obrazů. Společnost Loop pro změnu představila partnerství se závodním týmem F1. Issey Miyake pak navštíví letošní ročník Pitti.

      Šeherezádě by přecházel zrak. Návrat palazzo pants vyžaduje přípravu správných kombinací

      Volný pas a široké nohavice. Nejpohodlnější kombinace ve formě kalhot se vrací na scénu. Po palazzo pants jako kdyby se před pár lety slehla zem. Letos se ale očekává jejich návrat, a to v plné výbavě. Kalhoty sultánů nabídnou kromě vzdušného doteku také zábavné barvy i vzory, a dokonce i rozmanitost mezi nabízenými materiály.

      Narozeniny s dotekem luxusu. Pharrell Williams vydává kolekci šampaňského s Moët & Chandon

      Značka Moët & Chandon se rozhodla uctít své narozeniny. Na pomoc si tentokrát přizvala Pharrella Williams, který pro ni navrhl speciální kolekci a stal se rovnou i její tváří. Ikonické lahve tekutého zlata pro tuto příležitost doplnil působivými mašlemi. Opravdovou třešničkou na dortu se ovšem stal sběratelský kousek v ceně 30 tisíc eur.

      Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

      Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

      Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

      Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

      Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

      Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

      Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

      Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―