Více

    ― Reklama ―

    Další kapitola světových týdnů módy je u konce. Londýnský fashion week uzavřela v pondělí značka Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Lee tak popřel trvající spekulace o jeho odchodu. Úspěšnou kolekcí dokázal, že se prozatím nikam nechystá. Jeho řadu pro letošní podzim a zimu definovaly především pro Burberry tak typické kabáty a bundy.

    Londýnský týden módy dotáhla v pondělí do zdárného finále show z dílny Burberry. Návrhář Daniel Lee totiž do své nejnovější kolekce zahrnul vše, co po něm módní dům vyžadoval. Značku dlouhodobě trápí neveselé finanční výsledky, a tak její poměrně čerstvý ředitel Joshua Schulman nastavil nové směřování. Soustředit se hodlá především na ikonické kousky, jako jsou trenčkoty a kabáty.

    Zdroj: Reuters

    Právě těch nabídl Lee v řadě pro letošní podzim a zimu více než dostatek. Talentovaný návrhář se však samozřejmě inspiroval i jinde, než jen u svého šéfa. Dle jeho slov ho k tvorbě motivovaly procházky po anglickém venkově a s nimi spojené honosné venkovské domy. Designér tak chtěl ve své tvorbě poukázat na jejich luxusní interiéry, definované bohatými látkami a tapetami.

    Na mole proto nechyběla například řada trenčkotů, šatů nebo obleků z hedvábného sametu. Úkryt před nevlídným počasím za okny anglických vil zase nabídly robustní pletené svetry nebo prošívané bundy. Nechyběly ale ani klasické pláštěnky, kápě nebo obrovské hřejivé šály. „Burberry je značka dělaná pro cestování, pohyb, pro pobyt venku v jakémkoli počasí a terénu,“ prohlásil Lee.

    Přehlídkou potvrdil Lee svou dominanci. Odejít z Burberry nejspíše nehodlá

    Mladý designér však čerpal inspiraci také z vysoké společnosti a historických drama. Na mole se proto prošli také herci a herečky ze seriálů, jako je The Crown, Bridgerton nebo Downtown Abbey. Návrhář tím chtěl zachytit také „idealistický pohled toho, jak se na Spojené království dívá zbytek světa“. Výsledkem je tedy kolekce, která Daniela Lee prozatím udrží na trůnu Burberry.

    Módní svět totiž nadále spekuluje o tom, zda neplánuje designér svůj odchod. Na jeho místo by mohl nastoupit například návrhář Kim Jones, který nedávno opustil své království pánské módy u Dior. Lee ovšem podobné plány důrazně odmítl. „Miluji tuhle značku, je to úžasná značka. Cítím se opravdu poctěn, že pro Burberry pracuji,“ okomentoval svou poslední přehlídku návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní dům Burberry nabídl velké finále. Uzavřel Londýnský týden módy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Další kapitola světových týdnů módy je u konce. Londýnský fashion week uzavřela v pondělí značka Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Lee tak popřel trvající spekulace o jeho odchodu. Úspěšnou kolekcí dokázal, že se prozatím nikam nechystá. Jeho řadu pro letošní podzim a zimu definovaly především pro Burberry tak typické kabáty a bundy.

    - Reklama -

    Londýnský týden módy dotáhla v pondělí do zdárného finále show z dílny Burberry. Návrhář Daniel Lee totiž do své nejnovější kolekce zahrnul vše, co po něm módní dům vyžadoval. Značku dlouhodobě trápí neveselé finanční výsledky, a tak její poměrně čerstvý ředitel Joshua Schulman nastavil nové směřování. Soustředit se hodlá především na ikonické kousky, jako jsou trenčkoty a kabáty.

    Zdroj: Reuters

    Právě těch nabídl Lee v řadě pro letošní podzim a zimu více než dostatek. Talentovaný návrhář se však samozřejmě inspiroval i jinde, než jen u svého šéfa. Dle jeho slov ho k tvorbě motivovaly procházky po anglickém venkově a s nimi spojené honosné venkovské domy. Designér tak chtěl ve své tvorbě poukázat na jejich luxusní interiéry, definované bohatými látkami a tapetami.

    - Reklama -

    Na mole proto nechyběla například řada trenčkotů, šatů nebo obleků z hedvábného sametu. Úkryt před nevlídným počasím za okny anglických vil zase nabídly robustní pletené svetry nebo prošívané bundy. Nechyběly ale ani klasické pláštěnky, kápě nebo obrovské hřejivé šály. „Burberry je značka dělaná pro cestování, pohyb, pro pobyt venku v jakémkoli počasí a terénu,“ prohlásil Lee.

    Přehlídkou potvrdil Lee svou dominanci. Odejít z Burberry nejspíše nehodlá

    Mladý designér však čerpal inspiraci také z vysoké společnosti a historických drama. Na mole se proto prošli také herci a herečky ze seriálů, jako je The Crown, Bridgerton nebo Downtown Abbey. Návrhář tím chtěl zachytit také „idealistický pohled toho, jak se na Spojené království dívá zbytek světa“. Výsledkem je tedy kolekce, která Daniela Lee prozatím udrží na trůnu Burberry.

    Módní svět totiž nadále spekuluje o tom, zda neplánuje designér svůj odchod. Na jeho místo by mohl nastoupit například návrhář Kim Jones, který nedávno opustil své království pánské módy u Dior. Lee ovšem podobné plány důrazně odmítl. „Miluji tuhle značku, je to úžasná značka. Cítím se opravdu poctěn, že pro Burberry pracuji,“ okomentoval svou poslední přehlídku návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

    Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Čtyři tipy na hybridní účesy. Podrží vás na józe, u bazénu i při procházce městem

    S přicházejícím jarem jde často ruku v ruce rovněž touha experimentovat. Klasické drdoly nebo culíky zkrátka občas neplní dostatečně líbivou funkci, vymyslet úplně novou kreaci ale může být příliš složité. Inspirujte se jarními účesy, k jejichž provedení potřebujete jen trochu cviku, či jednoduchou a šikovnou pomůcku.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―