Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sběratelé unikátních zážitků by rozhodně měli navštívit i Švédsko. Kromě čarokrásné přírody v něm totiž asi 200 kilometrů od polárního kruhu najdete ledové království. Jedná se o první a největší hotel na světě postavený kompletně z ledu, který navíc každý rok obměňuje svůj design. Noc strávená na tomto místě je proto doslova „cool“.

    Švédský Icehotel je rozdělený na dvě časti. Icehotel Winter slouží jako sezónní část areálu, což znamená, že je každou zimu nově postavená z ledu a sněhu. V ní najdete ledové pokoje a umělecké apartmány, navržené mezinárodními umělci. Icehotel 365 je oproti tomu hlavní zázemí otevřené celoročně, které udržuje konstantní teplotu. Najdete v něm výstavní prostory nebo lákavý Icebar.

    Ve dne výstava, v noci ložnice. Švédsko nabídne to nejlepší z obou světů

    Celoročně otevřená budova Icehotel 365 je dále rovněž rozdělená na dvě části. V té vytápěné najdete zázemí pro své věci, koupelnu, saunu a některé deluxe pokoje. V té druhé, ledové, zase přespání pro otužilce. Přes den je navíc studená část výstavním prostorem a galerií, avšak po šesté hodině večer se otevírá check-in a vy můžete začít svoji nezapomenutelnou noc.

    Zdroj: Icehotel

    Icehotel Winter se naopak každý rok poddá slunečním paprskům, roztaje a v zimě se jej opět chopí zruční designéři. V obou částech komplexu se můžete ubytovat, jen v té zimní zažijete každý rok úplně jiné prostředí. Celý „hotelový kruh“ se tak uzavírá, jelikož slunce, které zimní budovu rozpouští, pohání solární panely na střeše Icehotel 365, a tím v něm udržuje konstantní teplotu -5°C.

    Dovolená ve skandinávském stylu. Čeká vás psí spřežení a spánek v teplotách pod nulou

    Pokud by vás zajímalo, jestli vám v pokojích vytesaných z ledu nebude zima, tak vězte, že bez správného vybavení by byla. Na recepci ovšem dostanete speciální spacáky připravené do extrémních podmínek. V posteli vás zase čeká rošt s přizpůsobenou matrací a sobí kůží. Na vás zbývá už jen obléct si termo oblečení, čepici, teplé ponožky a zapnout se až ke krku.

    Zdroj: Icehotel

    Ubytování nabízí i „teplou variantu“ pokojů v ústřední budově. Je navíc přímo doporučeno v klasických teplých pokojích zůstat buď před, nebo po vašem přespání v ledovém království. Po exkurzích do přírody navíc není nic lepšího než se svalit do vyhřáté postele. Postele vymodelované z ledu tak zůstávají jen jako zážitek na jednu noc. Bude ale těžké si vybrat, protože každý pokoj je unikátní.

    Zatímco přes noc si užijete neopakovatelný zážitek ve svém ledovém apartmá, ve dne se můžete těšit na celou řadu nabízených aktivit. Svezete se se psím spřežením jako v dobrodružných filmech, vydáte se lovit polární zář nebo si zajezdíte na sněžných skútrech. Večer si potom užijete skleničku v ledovém baru, kde jsou z ledu kromě nábytku také poháry, ze kterých budete pít.

    Zdroje: Icehotel, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Hotel každý rok zmizí a znovu ožije. Za ledové království by se nemusel stydět ani Disney

    Sběratelé unikátních zážitků by rozhodně měli navštívit i Švédsko. Kromě čarokrásné přírody v něm totiž asi 200 kilometrů od polárního kruhu najdete ledové království. Jedná se o první a největší hotel na světě postavený kompletně z ledu, který navíc každý rok obměňuje svůj design. Noc strávená na tomto místě je proto doslova „cool“.

    - Reklama -

    Švédský Icehotel je rozdělený na dvě časti. Icehotel Winter slouží jako sezónní část areálu, což znamená, že je každou zimu nově postavená z ledu a sněhu. V ní najdete ledové pokoje a umělecké apartmány, navržené mezinárodními umělci. Icehotel 365 je oproti tomu hlavní zázemí otevřené celoročně, které udržuje konstantní teplotu. Najdete v něm výstavní prostory nebo lákavý Icebar.

    Ve dne výstava, v noci ložnice. Švédsko nabídne to nejlepší z obou světů

    Celoročně otevřená budova Icehotel 365 je dále rovněž rozdělená na dvě části. V té vytápěné najdete zázemí pro své věci, koupelnu, saunu a některé deluxe pokoje. V té druhé, ledové, zase přespání pro otužilce. Přes den je navíc studená část výstavním prostorem a galerií, avšak po šesté hodině večer se otevírá check-in a vy můžete začít svoji nezapomenutelnou noc.

    Zdroj: Icehotel

    - Reklama -

    Icehotel Winter se naopak každý rok poddá slunečním paprskům, roztaje a v zimě se jej opět chopí zruční designéři. V obou částech komplexu se můžete ubytovat, jen v té zimní zažijete každý rok úplně jiné prostředí. Celý „hotelový kruh“ se tak uzavírá, jelikož slunce, které zimní budovu rozpouští, pohání solární panely na střeše Icehotel 365, a tím v něm udržuje konstantní teplotu -5°C.

    Dovolená ve skandinávském stylu. Čeká vás psí spřežení a spánek v teplotách pod nulou

    Pokud by vás zajímalo, jestli vám v pokojích vytesaných z ledu nebude zima, tak vězte, že bez správného vybavení by byla. Na recepci ovšem dostanete speciální spacáky připravené do extrémních podmínek. V posteli vás zase čeká rošt s přizpůsobenou matrací a sobí kůží. Na vás zbývá už jen obléct si termo oblečení, čepici, teplé ponožky a zapnout se až ke krku.

    Zdroj: Icehotel

    Ubytování nabízí i „teplou variantu“ pokojů v ústřední budově. Je navíc přímo doporučeno v klasických teplých pokojích zůstat buď před, nebo po vašem přespání v ledovém království. Po exkurzích do přírody navíc není nic lepšího než se svalit do vyhřáté postele. Postele vymodelované z ledu tak zůstávají jen jako zážitek na jednu noc. Bude ale těžké si vybrat, protože každý pokoj je unikátní.

    Zatímco přes noc si užijete neopakovatelný zážitek ve svém ledovém apartmá, ve dne se můžete těšit na celou řadu nabízených aktivit. Svezete se se psím spřežením jako v dobrodružných filmech, vydáte se lovit polární zář nebo si zajezdíte na sněžných skútrech. Večer si potom užijete skleničku v ledovém baru, kde jsou z ledu kromě nábytku také poháry, ze kterých budete pít.

    Zdroje: Icehotel, Instagram

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―