Více

    ― Reklama ―

    Značka Nike zahajuje novou kapitolu. Spolu se společností Skims, založenou influencerkou a modelkou Kim Kardashian, vytvoří nový fitness brand pro ženy. Projekt s názvem NikeSkims tak propojí dlouholeté zkušenosti Nike a hype, který Skims v podstatě už od založení obklopuje. První kolekci pak plánuje vydat letos na jaře.

    Kulminace společné vize. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na kterém její značka Skims spolupracuje se společností Nike. Nový brand fitness oblečení pro ženy s názvem NikeSkims má dle ní „nabídnout produkt, jenž je pečlivě navržený tak, aby tvaroval a sloužil každému tělu“. Jedná se tedy o propojení dlouholeté zkušenosti Nike a trendy aury Skims.

    Společnost z dílny Kim Kardashian totiž slavila úspěch v podstatě hned od svého založení v roce 2019. Od té doby dokázala, že umí nejen lákavé kampaně, ale rovněž vydařené spolupráce. Se světem sportu se značka Skims propojila například i loni v prosinci, kdy vydala více než žádanou řadu v partnerství s The North Face. Spárování se sportovní ikonou Nike proto zase tak překvapivé není.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má pak představovat „extenzivní řadu“ oblečení, obuvi i doplňků. Jednat se má o kousky, které slibují uspokojení potřeb všech sportovkyň, nehledě na jejich postavu, výšku nebo barvu pleti. „Nike a Skims sdílí hluboký závazek k inovaci, inkluzi a posouvání hranic, poháněný nezlomnou vírou v sílu žen,“ prohlásila dále Kardashian. První kolekci hodlá odhalit letos na jaře.

    Značka Nike zaostřila na ženy. Sama je ale oslovit nedokáže

    Snaha společnosti Nike zaměřit svou pozornost na ženy rovněž není žádnou novinkou. O tento úkol totiž usiluje už několik let. Zdá se ovšem, že na něj sama nestačí. Za zásadními změnami stojí také nový ředitel Nike Elliott Hill. Do vedení se opět vrátil poté, co z něj odešel bývalý vedoucí John Donahue, kterému je mnohými analytiky připisovaný propad poptávky po produktech Nike.

    @nike

    Introducing NikeSKIMS. A new brand coming this spring for the body obsessed. Designed to sculpt and engineered to perform.

    ♬ original sound – Nike

    Značka musí navíc v současnosti čelit nové konkurenci v podobě jmen, jako je Hoka nebo On. Na poli dámské sportovní módy zase dlouhodobě prohrává s Lululemon. Nový projekt proto představuje slibnou šanci, jak by se společnost Nike mohla opět prodrat do popředí. S trendy Skims má dobře našlápnuto na to, aby se jí podařilo obnovit svůj zapomenutý talent ohromit své zákazníky.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Skims

    Společnosti Skims a Nike spojily síly. Představí novou fitness značku pro ženy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Nike zahajuje novou kapitolu. Spolu se společností Skims, založenou influencerkou a modelkou Kim Kardashian, vytvoří nový fitness brand pro ženy. Projekt s názvem NikeSkims tak propojí dlouholeté zkušenosti Nike a hype, který Skims v podstatě už od založení obklopuje. První kolekci pak plánuje vydat letos na jaře.

    - Reklama -

    Kulminace společné vize. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na kterém její značka Skims spolupracuje se společností Nike. Nový brand fitness oblečení pro ženy s názvem NikeSkims má dle ní „nabídnout produkt, jenž je pečlivě navržený tak, aby tvaroval a sloužil každému tělu“. Jedná se tedy o propojení dlouholeté zkušenosti Nike a trendy aury Skims.

    Společnost z dílny Kim Kardashian totiž slavila úspěch v podstatě hned od svého založení v roce 2019. Od té doby dokázala, že umí nejen lákavé kampaně, ale rovněž vydařené spolupráce. Se světem sportu se značka Skims propojila například i loni v prosinci, kdy vydala více než žádanou řadu v partnerství s The North Face. Spárování se sportovní ikonou Nike proto zase tak překvapivé není.

    Zdroj: Skims

    - Reklama -

    NikeSkims má pak představovat „extenzivní řadu“ oblečení, obuvi i doplňků. Jednat se má o kousky, které slibují uspokojení potřeb všech sportovkyň, nehledě na jejich postavu, výšku nebo barvu pleti. „Nike a Skims sdílí hluboký závazek k inovaci, inkluzi a posouvání hranic, poháněný nezlomnou vírou v sílu žen,“ prohlásila dále Kardashian. První kolekci hodlá odhalit letos na jaře.

    Značka Nike zaostřila na ženy. Sama je ale oslovit nedokáže

    Snaha společnosti Nike zaměřit svou pozornost na ženy rovněž není žádnou novinkou. O tento úkol totiž usiluje už několik let. Zdá se ovšem, že na něj sama nestačí. Za zásadními změnami stojí také nový ředitel Nike Elliott Hill. Do vedení se opět vrátil poté, co z něj odešel bývalý vedoucí John Donahue, kterému je mnohými analytiky připisovaný propad poptávky po produktech Nike.

    @nike

    Introducing NikeSKIMS. A new brand coming this spring for the body obsessed. Designed to sculpt and engineered to perform.

    ♬ original sound – Nike

    Značka musí navíc v současnosti čelit nové konkurenci v podobě jmen, jako je Hoka nebo On. Na poli dámské sportovní módy zase dlouhodobě prohrává s Lululemon. Nový projekt proto představuje slibnou šanci, jak by se společnost Nike mohla opět prodrat do popředí. S trendy Skims má dobře našlápnuto na to, aby se jí podařilo obnovit svůj zapomenutý talent ohromit své zákazníky.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―