More

    Do herního vesmíru Fortnite přibyl nový ostrov Airphoria, vytvořený ve spolupráci se společností Nike. Ta svým fanouškům od 20. června do úterý 27. června nabízí možnost účastnit se honu na ikonické tenisky Air Max. Vydala proto také speciální merch oslavující obě firmy.

    Hráči Fortnite a fanoušci Nike se mohou do úterý 27. června zúčastnit jedinečného honu na slavné modely tenisek Air Max. Mají totiž výjimečnou možnost se ve virtuálním herním světě přidat k hlavním hrdinům symbolizujícím slavnou sportovní společnost. Na ostrově nazvaném Airphoria mohou spolu s nimi hledat tenisky jako Air Max 1, Air Max 97, Air Max TW, Air Max Scorpion nebo Air Max Pulse.

    Hráči tak postupně nasbírají body, které jim umožní získat odměnu v podobě Air Max 1 ’86 Back Bling. Proplétat se budou muset budovami nebo ulicemi navrženými tak, aby připomínaly virtuální „teniskový“ svět. Kromě toho mají návštěvníci Airphorie možnost zakoupit si v obchodě Fortnite také outfity hlavních postav nazvané Airie a Maxxed Out Max. Hra je pokračováním spolupráce Nike a Fortnite z roku 2019.

    Tehdy se totiž společnost Nike rozhodla do světa Fortnite přidat model Air Jordan 6 vytvořený za pomocí rappera Travise Scotta. Tentokrát společnosti na vytvoření virtuálního ostrova použily nejnovější technologii známou jako Unreal Editor. „Airphoria vám umožní neustále interagovat s různými elementy a lidmi z celého světa,“ popsal pak vizi herního světa prezident a generální ředitel Nike Virtual Studios Ron Faris.

    Herní průmysl vnímá společnost Nike jako součást budoucnosti sportu

    Hráči se pak mohou těšit na další nový prvek „sportovního“ herního světa. Společnosti Epic Games a Nike totiž propojily své účty tak, aby uživatelé mohli být za své chování odměňováni v obou jejich „ekosystémech“. „Naším cílem bylo opravdu vytvořit nový svět, a ne pouze ukázat, že dokážeme do Fortnite vložit tenisku Air Max,“ okomentoval dále nejnovější projekt viceprezident pro globální spolupráci Epic Games Nate Nanzer.

    K příležitosti jedinečné spolupráce se firma Nike rozhodla vydat také speciální merch. Jedná se o set triček v černé a bílé s kombinací Nike a Fortnite loga. Společnost pak partnerstvím mimo jiné dává jasně najevo, že považuje herní průmysl za součást sportu. „Budoucnost sportu leží v srdci toho, kam se chce Nike vydat. Hraní her je element, který je toho součástí,“ vysvětlil totiž Faris. V minulosti s herními světy spolupracovaly také módní značky jako Gucci, Louis Vuitton nebo Burberry.

    Zdroj: WWD, Hypebeast, Highsnobiety, Twitter, YouTube

    Společnost Nike se ponořila do světa Fortnite. Představila hru Airphoria

    Zaposlouchejte se! Výběr nejlepších módních podcastů

    Nastala doba podcastová, kdy si za mikrofony usedají různorodé osobnosti ve snaze přiblížit své příběhy komukoli a kdekoli na světě. Platformy se hemží každodenně přibývajícími epizodami a najít si ten správný podcast v obrovském audio moři může být náročné. Módní podcasty sice možná nejsou tolik populární jako třeba ty z kategorie true crime, ovšem mnohé z nich se vyplatí sledovat kvůli kvantu užitečných informací, načerpání inspirace nebo relaxaci u nenáročných konverzací. Přinášíme vám přehled těch, které splňují ty nejvyšší standardy pro všechny módní posluchače.

    Módní ikony, modelky a trendsetteři kdysi a dnes: Kdo stojí na vrcholu módy?

    Svérázná Miranda Priestly ve filmu Ďábel nosí Pradu během svého minutového monologu o blankytně modré dokonale vystihla řetězec módních trendů. Tento jednoduchý vzorec však již nelze tak snadno aplikovat. Mezi návrháře, celebrity, modelky a it-girls, kteří donedávna určovali chod módy, se do rovnice zamotaly sociální sítě, influenceři a generace Z. Jak moc kontrastní a relevantní je vliv módních ikon a známých osobností na to, co je aktuálně v kurzu, ve srovnání s předchozími dekádami?

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak "poklidných" barevných palet vnesla společnost Etro.

    Právo ženy na boty! Investujte do těch nejnadčasovějších modelů

    "Každá žena má právo na boty." Alespoň tak zní český název jednoho z ikonických dílů seriálu Sex ve městě. Dnes vám představíme obuv, jejíž šarm bude zářit nejen dnes, ale i za deset let. Od nádherných lodiček až po pohodlné tenisky. Co je spojuje, je nadčasový design, který nezávisí na sezóně, ale září v každém okamžiku. Navíc budete mile překvapeni, jak snadno a rychle dokážete zkombinovat tuto obuv s vaším celkovým outfitem.