Více

    ― Reklama ―

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Jarní kolekce Vivienne Westwood ožila v nové kampani. Zachytil ji Juergen Teller

    Nejnovější kolekce módního domu Vivienne Westwood vítá jaro pomocí hravých fotografií. Značka si na pomoc přizvala slavného fotografa Juergena Teller, známého svým neobvyklým přístupem. Tentokrát pro svou tvorbu využil pozadí od umělce Bernharda Willhelm. Při propojení módy a umění se nechal inspirovat slavnými osobnostmi módy, třeba Dianou Vreeland či Madeleine Vionnet.

    Proenza Schouler dává sbohem otcům zakladatelům. Hledá nové kreativní vedení

    Zakladatelé a kreativní ředitelé úspěšné značky Proenza Schouler Jack McCollough a Lazaro Hernandez oznámili svůj odchod. Nadále zůstanou akcionáři společnosti a budou spolupracovat s generální ředitelkou Shirou Suveyke Snyder. Navrhování ale přenechají jiným. „Cítíme, že je správný čas odejít z denního vedení a přenechat otěže někomu novému,“ prohlásili návrháři.

    Penn Badgley oblékl Moncler. Nafotil kampaň ve svém rodném městě

    Herec Penn Badgley nakoukl do módního světa, a to v nejnovější kampani značky Moncler. Ta ho nafotila v nejnovější kolekci na pozadí jeho rodného města, New Yorku. „Pamatuju si, když pro mě bunda od Moncler byla jistou aspirací,“ prohlásil herec dle server WWD. Do nové řady spadají oboustranné bundy, kabáty nebo odepínací vesty, a to v tlumených tónech béžové či černé.

    Zdroj: Moncler

    Diane von Furstenberg a David Beckham získají ocenění. Dostanou Crystal Awards

    Prestižní ocenění Crystal Award je tradičně udělované na výročním setkání Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. Vzdává hold osobnostem a kulturním lídrům, usilujícím o světový sociální, environmentální nebo kreativní progres. Letos se ceny dočká návrhářka Diane von Furstenberg, za podporu ženských práv, a fotbalista David Beckham, a to za vytrvalý boj za dětská práva.

    Saoirse Ronan odhalí svůj módní debut. Objeví se v první kampani Louis Vuitton

    Francouzský módní dům Louis Vuitton loni oznámil, že do svých řad slavných ambasadorů přivítal herečku Saoirse Ronan. Její první kampaní se nyní stane ta, představující letošní jarní kolekci. Kromě úspěšné herečky se v ní objeví také hvězda skupiny Blackpink, zpěvačka Lisa. Fotografie pak mají představovat „současné portréty na pozadí atmosférických maleb umělce Laurent Grasso“.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    - Reklama -

    Jarní kolekce Vivienne Westwood ožila v nové kampani. Zachytil ji Juergen Teller

    Nejnovější kolekce módního domu Vivienne Westwood vítá jaro pomocí hravých fotografií. Značka si na pomoc přizvala slavného fotografa Juergena Teller, známého svým neobvyklým přístupem. Tentokrát pro svou tvorbu využil pozadí od umělce Bernharda Willhelm. Při propojení módy a umění se nechal inspirovat slavnými osobnostmi módy, třeba Dianou Vreeland či Madeleine Vionnet.

    Proenza Schouler dává sbohem otcům zakladatelům. Hledá nové kreativní vedení

    Zakladatelé a kreativní ředitelé úspěšné značky Proenza Schouler Jack McCollough a Lazaro Hernandez oznámili svůj odchod. Nadále zůstanou akcionáři společnosti a budou spolupracovat s generální ředitelkou Shirou Suveyke Snyder. Navrhování ale přenechají jiným. „Cítíme, že je správný čas odejít z denního vedení a přenechat otěže někomu novému,“ prohlásili návrháři.

    Penn Badgley oblékl Moncler. Nafotil kampaň ve svém rodném městě

    Herec Penn Badgley nakoukl do módního světa, a to v nejnovější kampani značky Moncler. Ta ho nafotila v nejnovější kolekci na pozadí jeho rodného města, New Yorku. „Pamatuju si, když pro mě bunda od Moncler byla jistou aspirací,“ prohlásil herec dle server WWD. Do nové řady spadají oboustranné bundy, kabáty nebo odepínací vesty, a to v tlumených tónech béžové či černé.

    - Reklama -

    Zdroj: Moncler

    Diane von Furstenberg a David Beckham získají ocenění. Dostanou Crystal Awards

    Prestižní ocenění Crystal Award je tradičně udělované na výročním setkání Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. Vzdává hold osobnostem a kulturním lídrům, usilujícím o světový sociální, environmentální nebo kreativní progres. Letos se ceny dočká návrhářka Diane von Furstenberg, za podporu ženských práv, a fotbalista David Beckham, a to za vytrvalý boj za dětská práva.

    Saoirse Ronan odhalí svůj módní debut. Objeví se v první kampani Louis Vuitton

    Francouzský módní dům Louis Vuitton loni oznámil, že do svých řad slavných ambasadorů přivítal herečku Saoirse Ronan. Její první kampaní se nyní stane ta, představující letošní jarní kolekci. Kromě úspěšné herečky se v ní objeví také hvězda skupiny Blackpink, zpěvačka Lisa. Fotografie pak mají představovat „současné portréty na pozadí atmosférických maleb umělce Laurent Grasso“.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―