Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Se začátkem nového roku přetékají sociální sítě estetickými vision boards. Obrázkové koláže mají pomoci vizualizovat sny a cíle pro celý rok. Lidé po celém světě pak přísahají, že se jim jejich přání díky těmto tabulím vyplnila. Moc pravidel při jejich tvoření neplatí, důležité je nedržet se zpátky a mít svůj výtvor pořád na očích.

    Vysněná postava, ustálená skin care rutina, cestování či zářná kariéra. To vše si lidé s prvním lednem často přejí pro následujících 364 dní života. Nejedná se tolik o předsevzetí jako spíš milníky, kterých by chtěli dosáhnout. S tím mají pomoci takzvané vision boards, koláže kombinující obrázky symbolizující jednotlivé vize. Je přitom jen na vás, zda ji vytvoříte fyzicky, nebo virtuálně.

    Vision boards nejsou nudná předsevzetí. Kombinují manifestaci s motivací

    Vlastní vision board vytvoříte snadno. Nejprve si určete nebo vypište své cíle a sny pro následující rok. Může se jednat o cokoliv. Naučit se vařit, poznat exotické destinace, začít sportovat, ale i věnovat více času sobě či si pořídit kvalitní make-up. Od výsledného seznamu se odpíchněte a najděte obrázky, symbolizující vaši představu. K tomu vám pomohou časopisy nebo Pinterest.

    Zdroj: Alo Yoga, HOKA

    Někdo preferuje obrázky vystřihnout a nalepit na velkou tabuli. Později si ji můžete pověsit v obýváku jako obraz, abyste ji měli stále na očích. Efektivním způsobem vytváření vision board je i jednoduché seskládání koláže například v programu Canva. Výsledek lze snadno nastavit jako tapetu na počítači i telefonu. Tím docílíte neustálého vizuálního podnětu, takže se vám cíle budou plnit snáze.

    Soustřeďte se na pocit z vaší vize. Obrázek má být jen doplňkem

    Nemusí vás nikterak rozhodit absence perfektního obrázku, představujícího vaše konkrétní cíle. Vision board nemá být doslovná, jednotlivé fotky mají spíše vystihnout pocit z vašeho komplexního snu. Pokud si například toužíte pořídit novou kabelku, nezáleží na tom, jakou barvu bude mít ta na obrázku. Soustřeďte se na to, abyste se při prohlížení fotek cítili dobře a cílevědomě.

    Zdroj: Rhode, Rare Beauty

    Přístupy k tvorbě vision board jsou různé. Někdo upřednostňuje náhodnou směsici obrázků bez ladu a skladu, jiní si určují, v jaké části koláže mají být cestovatelské sny, kde zase ty finanční a kam nejlépe zasadit obrázky reprezentující osobní růst. Pravidla jsou proto čistě na vás, inspirujte se videy na TikToku, Instagramu či Pinterestu a najděte tu nejlepší variantu pro sebe.

    Hlavní kouzlo má spočívat ve vystavení vision board tam, kde vám bude stále na očích. Díky tomu budete podnikat, klidně i nevědomky, kroky k jejich splnění. Nedílnou součástí celého procesu je ale i víra. A to v to, že si zasloužíte vše, co si přejete, a že je pro vás šťastný osud dávno naplánován. Bez trochy naivity totiž žádné podobné trendy nikdy fungovat nemohou. Tak si ji občas dopřejte.

    Zdroj: Smeg, Unsplash

    Zdroje: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Proměňte svá přání v obrazovou koláž. Vision boards jsou právem internetovým fenoménem

    Se začátkem nového roku přetékají sociální sítě estetickými vision boards. Obrázkové koláže mají pomoci vizualizovat sny a cíle pro celý rok. Lidé po celém světě pak přísahají, že se jim jejich přání díky těmto tabulím vyplnila. Moc pravidel při jejich tvoření neplatí, důležité je nedržet se zpátky a mít svůj výtvor pořád na očích.

    Vysněná postava, ustálená skin care rutina, cestování či zářná kariéra. To vše si lidé s prvním lednem často přejí pro následujících 364 dní života. Nejedná se tolik o předsevzetí jako spíš milníky, kterých by chtěli dosáhnout. S tím mají pomoci takzvané vision boards, koláže kombinující obrázky symbolizující jednotlivé vize. Je přitom jen na vás, zda ji vytvoříte fyzicky, nebo virtuálně.

    Vision boards nejsou nudná předsevzetí. Kombinují manifestaci s motivací

    Vlastní vision board vytvoříte snadno. Nejprve si určete nebo vypište své cíle a sny pro následující rok. Může se jednat o cokoliv. Naučit se vařit, poznat exotické destinace, začít sportovat, ale i věnovat více času sobě či si pořídit kvalitní make-up. Od výsledného seznamu se odpíchněte a najděte obrázky, symbolizující vaši představu. K tomu vám pomohou časopisy nebo Pinterest.

    Zdroj: Alo Yoga, HOKA

    Někdo preferuje obrázky vystřihnout a nalepit na velkou tabuli. Později si ji můžete pověsit v obýváku jako obraz, abyste ji měli stále na očích. Efektivním způsobem vytváření vision board je i jednoduché seskládání koláže například v programu Canva. Výsledek lze snadno nastavit jako tapetu na počítači i telefonu. Tím docílíte neustálého vizuálního podnětu, takže se vám cíle budou plnit snáze.

    Soustřeďte se na pocit z vaší vize. Obrázek má být jen doplňkem

    Nemusí vás nikterak rozhodit absence perfektního obrázku, představujícího vaše konkrétní cíle. Vision board nemá být doslovná, jednotlivé fotky mají spíše vystihnout pocit z vašeho komplexního snu. Pokud si například toužíte pořídit novou kabelku, nezáleží na tom, jakou barvu bude mít ta na obrázku. Soustřeďte se na to, abyste se při prohlížení fotek cítili dobře a cílevědomě.

    Zdroj: Rhode, Rare Beauty

    Přístupy k tvorbě vision board jsou různé. Někdo upřednostňuje náhodnou směsici obrázků bez ladu a skladu, jiní si určují, v jaké části koláže mají být cestovatelské sny, kde zase ty finanční a kam nejlépe zasadit obrázky reprezentující osobní růst. Pravidla jsou proto čistě na vás, inspirujte se videy na TikToku, Instagramu či Pinterestu a najděte tu nejlepší variantu pro sebe.

    Hlavní kouzlo má spočívat ve vystavení vision board tam, kde vám bude stále na očích. Díky tomu budete podnikat, klidně i nevědomky, kroky k jejich splnění. Nedílnou součástí celého procesu je ale i víra. A to v to, že si zasloužíte vše, co si přejete, a že je pro vás šťastný osud dávno naplánován. Bez trochy naivity totiž žádné podobné trendy nikdy fungovat nemohou. Tak si ji občas dopřejte.

    Zdroj: Smeg, Unsplash

    Zdroje: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―