Více

    ― Reklama ―

    Červené rty patří mezi klasické make-up trendy. Z módy snad ještě nikdy nevyšly, ačkoliv v průběhu let společnost experimentuje s jejich kompozicí. Rudá rtěnka skvěle doplní nahé líčení i full glam look, možná i díky své variabilitě je tak oblíbená. Příprava je ovšem klíčová. S tím správným produktem a technikou se ale přešlapů bát nemusíte.

    Namalovat si červené rty může být leckdy věda. Někteří se proto takového líčení bojí, a to především pro jeho výraznost a částečnou nepraktičnost. Vše ale stojí na kvalitní přípravě. Vhodný produkt, technika nanášení i promyšlení perfektní situace, to vše hraje roli. Pokud se vám podaří všechna kritéria zvládnout, nemusíte se ničeho bát. A s trochou šikovnosti to půjde snadněji, než si myslíte.

    Účel světí prostředky. Červené rty vyžadují v kanceláři jinou péči než v baru

    Už dávno neplatí, že by se červené rty hodily jen na zvláštní příležitosti a večerní události. Zakomponovat je do běžného nošení může být příjemným oživením. Červená rtěnka navíc dodá na sebevědomí a při správné volbě odstínu podtrhne rysy v obličeji. Z klasických tuhých rtěnek můžete sáhnout po značce Chanel nebo Yves Saint Laurent. Luxusní obal udělá z nanášení dekadentní záležitost.

    Zdroj: Chanel, Yves Saint Laurent

    Tuhá rtěnka ve vysouvacím obalu je ideální pro chvíle, kdy máte produkt celou dobu po ruce. Kvůli své konzistenci se totiž snadněji vytrácí. Nezapomeňte ji proto čas od času zkontrolovat v kapesním zrcátku a poupravit drobnosti. Tento typ rtěnky se nejlépe hodí například do kanceláře, kde máte dostatečný prostor na kontrolu, nebo na chození po městě, pokud víte, že nemáte v plánu jíst a pít.

    Populárním produktem posledních pár let je tekutá rtěnka. Chlubí se šikovným aplikátorem a krémovější konzistencí. Nejlepší službu proto udělá právě na večírcích či dlouho trvajících akcích. Na nich totiž nemáte tolik času neustále kontrolovat, zdali se barva někam nevytratila. Rtěnka od značky Dior či Maybelline vydrží i mastná jídla a drinky, nemusíte ji proto nijak zvlášť hlídat.

    Zdroj: Dior, Maybelline

    Opětovná aplikace u podobného typu rtěnek je ovšem o něco složitější, jelikož nanášíte novou vrstvu na vrstvu již existující. Vyplatí se proto investovat do produktů, které opravdu vydrží několik hodin a vy maximálně dobarvíte rychleji mizící vnitřek rtů. Velkým pomocníkem je také dvoufázový odličovač, díky kterému nebudete muset po celém dni bojovat s vysoce přilnavou barvou.

    Pro šťavnaté rty sáhněte po barevných lescích

    Velkým hitem letošního roku jsou pak zabarvené lesky. Dodají rtům barvu a šťavnatost, ale nijak vás neomezí v běžném fungování. Sice se ztrácejí o poznání rychleji než klasické výrazné rtěnky, ale na rozdíl od extravagantnějších produktů mizí přirozeně. Lesk Gloss Bomb od Fenty Beauty působí na rtech hravě, zatímco značka Clinique svým produktem dodá jiskru každému líčení.

    Zdroj: Fenty Beauty, Clinique

    Lesky a lesklé rtěnky pak mají výhodu ve své spíše hydratační konzistenci. U matných produktů musíte dávat pozor na vysušené rty. Nejlepší je proto nějakou dobu před aplikací hydratovat ústa kvalitním balzámem. Při výběru odstínu také vezměte v potaz svůj podtón pleti. Studenému budou slušet vínové a třešňové odstíny červené, zatímco tomu teplému sednou ty spíše korálové a oranžové.

    Červená barva na rtech je skvělým doplňkem, bohužel ale neodpouští. Před aplikací proto zvažte orámování pomocí tužky na rty. Pomůže vám s precizním nanášením. Starý trik také radí, že po namalování rtů máte přebytečnou barvu jemně obtisknout do papírového ubrousku, poprášit ústa transparentním pudrem a nanést druhou vrstvu. Docílíte tak hladšího efektu a delší výdrže.

    Zdroje: Chanel, Yves Saint Laurent, Dior, Maybelline, Fenty Beauty, Clinique, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Klasika všech klasik. Červené rty noste svůdně a bez starostí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Červené rty patří mezi klasické make-up trendy. Z módy snad ještě nikdy nevyšly, ačkoliv v průběhu let společnost experimentuje s jejich kompozicí. Rudá rtěnka skvěle doplní nahé líčení i full glam look, možná i díky své variabilitě je tak oblíbená. Příprava je ovšem klíčová. S tím správným produktem a technikou se ale přešlapů bát nemusíte.

    - Reklama -

    Namalovat si červené rty může být leckdy věda. Někteří se proto takového líčení bojí, a to především pro jeho výraznost a částečnou nepraktičnost. Vše ale stojí na kvalitní přípravě. Vhodný produkt, technika nanášení i promyšlení perfektní situace, to vše hraje roli. Pokud se vám podaří všechna kritéria zvládnout, nemusíte se ničeho bát. A s trochou šikovnosti to půjde snadněji, než si myslíte.

    Účel světí prostředky. Červené rty vyžadují v kanceláři jinou péči než v baru

    Už dávno neplatí, že by se červené rty hodily jen na zvláštní příležitosti a večerní události. Zakomponovat je do běžného nošení může být příjemným oživením. Červená rtěnka navíc dodá na sebevědomí a při správné volbě odstínu podtrhne rysy v obličeji. Z klasických tuhých rtěnek můžete sáhnout po značce Chanel nebo Yves Saint Laurent. Luxusní obal udělá z nanášení dekadentní záležitost.

    Zdroj: Chanel, Yves Saint Laurent

    - Reklama -

    Tuhá rtěnka ve vysouvacím obalu je ideální pro chvíle, kdy máte produkt celou dobu po ruce. Kvůli své konzistenci se totiž snadněji vytrácí. Nezapomeňte ji proto čas od času zkontrolovat v kapesním zrcátku a poupravit drobnosti. Tento typ rtěnky se nejlépe hodí například do kanceláře, kde máte dostatečný prostor na kontrolu, nebo na chození po městě, pokud víte, že nemáte v plánu jíst a pít.

    Populárním produktem posledních pár let je tekutá rtěnka. Chlubí se šikovným aplikátorem a krémovější konzistencí. Nejlepší službu proto udělá právě na večírcích či dlouho trvajících akcích. Na nich totiž nemáte tolik času neustále kontrolovat, zdali se barva někam nevytratila. Rtěnka od značky Dior či Maybelline vydrží i mastná jídla a drinky, nemusíte ji proto nijak zvlášť hlídat.

    Zdroj: Dior, Maybelline

    Opětovná aplikace u podobného typu rtěnek je ovšem o něco složitější, jelikož nanášíte novou vrstvu na vrstvu již existující. Vyplatí se proto investovat do produktů, které opravdu vydrží několik hodin a vy maximálně dobarvíte rychleji mizící vnitřek rtů. Velkým pomocníkem je také dvoufázový odličovač, díky kterému nebudete muset po celém dni bojovat s vysoce přilnavou barvou.

    Pro šťavnaté rty sáhněte po barevných lescích

    Velkým hitem letošního roku jsou pak zabarvené lesky. Dodají rtům barvu a šťavnatost, ale nijak vás neomezí v běžném fungování. Sice se ztrácejí o poznání rychleji než klasické výrazné rtěnky, ale na rozdíl od extravagantnějších produktů mizí přirozeně. Lesk Gloss Bomb od Fenty Beauty působí na rtech hravě, zatímco značka Clinique svým produktem dodá jiskru každému líčení.

    Zdroj: Fenty Beauty, Clinique

    Lesky a lesklé rtěnky pak mají výhodu ve své spíše hydratační konzistenci. U matných produktů musíte dávat pozor na vysušené rty. Nejlepší je proto nějakou dobu před aplikací hydratovat ústa kvalitním balzámem. Při výběru odstínu také vezměte v potaz svůj podtón pleti. Studenému budou slušet vínové a třešňové odstíny červené, zatímco tomu teplému sednou ty spíše korálové a oranžové.

    Červená barva na rtech je skvělým doplňkem, bohužel ale neodpouští. Před aplikací proto zvažte orámování pomocí tužky na rty. Pomůže vám s precizním nanášením. Starý trik také radí, že po namalování rtů máte přebytečnou barvu jemně obtisknout do papírového ubrousku, poprášit ústa transparentním pudrem a nanést druhou vrstvu. Docílíte tak hladšího efektu a delší výdrže.

    Zdroje: Chanel, Yves Saint Laurent, Dior, Maybelline, Fenty Beauty, Clinique, Instagram

    ― Reklama ―

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―