Více

    ― Reklama ―

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    Dior odvolal tradiční dekorace. Přivítal kouzelný mořský svět

    Vánočním výlohám podlehl mimo jiné také módní dům Dior. Na rozdíl od svých kolegů se ovšem rozhodl svátky pojmout originálně. Luxusní produkty proto vystavil na pozadí kouzelného podmořského světa. Dle prohlášení společnosti se jedná o inspiraci cruise kolekcí pro rok 2025 z dílny návrhářky Marie Grazie Chiuri. Podmořský svět ve svých ilustracích přivedl k životu umělec Pietro Ruffo.

    Zdroj: Dior

    Bloomingdale’s propadl snímku Wicked. Vánoce slaví optikou pohádky

    O něco jiný přístup zvolil nákupní dům Bloomingdale’s. Své letošní sváteční výlohy totiž věnoval snímku Wicked, který v současnosti dorazil do kin po celém světě. Vánoce budou už navždy spjaté s pohádkami, a tak není divu, že se obchodní centrum snaží zákazníky lákat na stejně magické dekorace. Kolemjdoucí tak mohou obdivovat „pokojíčky“, vyzdobené dle hlavních postav.

    Bergdorf Goodman vzdává hold 5th Avenue. Věnoval jí své sváteční výlohy

    Klasické Vánoce letos neoslaví ani luxusní obchodní dům Bergdorf Goodman. Rozhodl se sváteční výlohy darovat ulici, na které se nachází, tedy slavné 5th Avenue. Začátkem prosince totiž oslaví své 200. výročí. Jeho zákazníci budou mít proto možnost zhlédnout nejen speciální film, plný hvězdných osobností, ale rovněž speciální dekorace. Ty budou věnované ikonickým lokacím 5th Avenue.

    Saks zklamal dlouholeté fanoušky. Neuspořádá svou tradiční světelnou show

    Další ze světových obchodních domů letos překvapil nečekanou zprávou. Oznámil totiž, že při příležitosti blížících se Vánoc neobnoví svou tradiční světelnou show. Stejně jako ostatní nákupní centra, i Saks je přitom známé svou extravagantní výzdobou. Není přitom jasné, co jeho vedení přimělo letos změnit přístup. „Chceme zvýraznit architektonický význam budovy,“ prohlásilo ovšem.

    Zdroj: Saks 5th Avenue

    Macy’s se drží vánoční klasiky. Nechybí záplava světýlek, ani červených mašlí

    Mezi jeden z mála obchodních domů, který nezavrhl tradiční sváteční výzdobu, patří Macy’s. Stejně jako každý rok tak dodá prosincovému New Yorku tu správnou vánoční atmosféru. Sociální sítě proto zaplňují fotografie a videa, dokumentující roztomilé dekorace, zahrnující klasická světýlka, větvičky, rudé baňky či stejně zabarvené obří mašle. A Vánoce v módním světě mohou začít!

    Zdroje: WWD, Secret NYC, Today, Dior, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Luxusní výlohy pohltily Vánoce. Obchodní domy je však pojaly po svém

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    - Reklama -

    Dior odvolal tradiční dekorace. Přivítal kouzelný mořský svět

    Vánočním výlohám podlehl mimo jiné také módní dům Dior. Na rozdíl od svých kolegů se ovšem rozhodl svátky pojmout originálně. Luxusní produkty proto vystavil na pozadí kouzelného podmořského světa. Dle prohlášení společnosti se jedná o inspiraci cruise kolekcí pro rok 2025 z dílny návrhářky Marie Grazie Chiuri. Podmořský svět ve svých ilustracích přivedl k životu umělec Pietro Ruffo.

    Zdroj: Dior

    Bloomingdale’s propadl snímku Wicked. Vánoce slaví optikou pohádky

    O něco jiný přístup zvolil nákupní dům Bloomingdale’s. Své letošní sváteční výlohy totiž věnoval snímku Wicked, který v současnosti dorazil do kin po celém světě. Vánoce budou už navždy spjaté s pohádkami, a tak není divu, že se obchodní centrum snaží zákazníky lákat na stejně magické dekorace. Kolemjdoucí tak mohou obdivovat „pokojíčky“, vyzdobené dle hlavních postav.

    - Reklama -

    Bergdorf Goodman vzdává hold 5th Avenue. Věnoval jí své sváteční výlohy

    Klasické Vánoce letos neoslaví ani luxusní obchodní dům Bergdorf Goodman. Rozhodl se sváteční výlohy darovat ulici, na které se nachází, tedy slavné 5th Avenue. Začátkem prosince totiž oslaví své 200. výročí. Jeho zákazníci budou mít proto možnost zhlédnout nejen speciální film, plný hvězdných osobností, ale rovněž speciální dekorace. Ty budou věnované ikonickým lokacím 5th Avenue.

    Saks zklamal dlouholeté fanoušky. Neuspořádá svou tradiční světelnou show

    Další ze světových obchodních domů letos překvapil nečekanou zprávou. Oznámil totiž, že při příležitosti blížících se Vánoc neobnoví svou tradiční světelnou show. Stejně jako ostatní nákupní centra, i Saks je přitom známé svou extravagantní výzdobou. Není přitom jasné, co jeho vedení přimělo letos změnit přístup. „Chceme zvýraznit architektonický význam budovy,“ prohlásilo ovšem.

    Zdroj: Saks 5th Avenue

    Macy’s se drží vánoční klasiky. Nechybí záplava světýlek, ani červených mašlí

    Mezi jeden z mála obchodních domů, který nezavrhl tradiční sváteční výzdobu, patří Macy’s. Stejně jako každý rok tak dodá prosincovému New Yorku tu správnou vánoční atmosféru. Sociální sítě proto zaplňují fotografie a videa, dokumentující roztomilé dekorace, zahrnující klasická světýlka, větvičky, rudé baňky či stejně zabarvené obří mašle. A Vánoce v módním světě mohou začít!

    Zdroje: WWD, Secret NYC, Today, Dior, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nejslavnější módní kousky znají svou cenu. Luxusní aukce je udaly za neuvěřitelné částky

    Jedny z nejslavnějších módních kousků světa se podařilo vydražit. Ať už je nyní majitelem kdokoliv, jisté je, že hodnota jednotlivých položek rapidně stoupá a jen tak se nezastaví. Za šaty slavných hereček, nejvzácnější kabelku světa nebo bundu z videoklipu jsou hosté aukce ochotni zaplatit miliony. U některých cen zůstává až rozum stát.

    Luxusní značky předbíhají módní dění. Odhalily své pre-fall kolekce pro rok 2025

    Letošní rok ještě není u konce a módní značky už se horlivě připravují na ten další. Řada luxusních společností vydala pre-fall kolekce pro rok 2025. Přidal se k nim i módní dům Moschino, odhalující stále čerstvou práci nedávno jmenovaného kreativního ředitele Adriana Appiolaza. Svou nejnovější tvorbu však představil také Balenciaga či Erdem.

    Pojměte vánoční dárky prakticky. Technologické vychytávky potěší i překvapí

    S blížícími se Vánocemi narůstá nejen sváteční atmosféra, ale i tlak ohledně vymýšlení těch nejlepších dárků. Z patové situace vás dozajista dostanou nejmodernější technologické vychytávky, slibující potěšení pro každého. Nejen, že překvapí, jelikož o jejich zázračné existenci obdarovaní často ani nevědí, ale hlavně potěší a ulehčí běžné dny.

    Díky ní jsou nákupy v sex shopech minulostí. Designérka Zana Bayne obléká Madonnu i Chappell Roan

    Vystoupení zpěvačky Chapell Roan na zářijovém předávání MTV Video Awards bylo dechberoucí. Kostým z kůže a kovových cvočků dokonale imitoval brnění, zároveň ale performerce umožňoval předvést žhavou taneční show. Sexy brnění má na svědomí designérka Zana Bayne, u které si áčkové celebrity podávají dveře.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    Jak na muže, kteří už mají vše? Inspirujte se tipy na ideální dárky

    Vymýšlení dárků pro nejbližší může být opravdu oříšek. Jsou lidé, u kterých máme jasno hned, jindy si ale lámeme hlavu týdny. Mezi takové případy rozhodně patří dospělí muži. Hlavně ti, kteří si sami koupí vše, co potřebují a nic dalšího nechtějí. Inspirujte se proto tipy na dárky přesně pro tyto pány a překvapte je pod stromečkem ideálním dárkem.

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    Hody podle TikToku. Rok 2024 si získaly trendy recepty sociálních sítí

    Populární platforma TikTok neslouží pouze pro generaci módních a beauty trendů. Její uživatelé si od ní s radostí nechají diktovat, co na talíř. Blížící se konec roku je proto ideální příležitostí vyzkoušet oblíbená jídla sociálních sítí. Připravte se na sodu se smetanou, strouhaná mražená rajčata nebo lavinu sýru cottage.

    Pánské mikiny se stahují do pozadí. Na jejich místo nastupuje kardigan

    Pánský šatník vždy tradičně sázel na jednoduchost a funkčnost. Současné trendy však přinášejí nový pohled na to, co může muž nosit každý den, aby přitom stále vypadal elegantně. Mikiny, které v posledních letech dominovaly neformálním outfitům, tak nyní ustupují do pozadí. Na scénu se dostává kardigan.

    Móda v kostce: Jeremy Scott proniká do skincare a Armani vítá hvězdnou ambasadorku

    Slavný návrhář Jeremy Scott překvapil, když oznámil jeho spolupráci se skincare značkou SpoiledChild. Zprávy zveřejnil i Armani, vítající novou ambasadorku, herečku Nathalii Emmanuel. New York zná výherce letošních CEW Beauty Awards a Kodaň zase datum dalšího týdne módy. Módní dům Chanel se rozloučil s hlavou rodiny, která ho vlastní.

    Novoroční předsevzetí odstartujte v prosinci. Dle Winter Arc je konec roku ideální k plnění cílů

    Konec roku s sebou přináší shánění vánočních dárků i organizování Silvestra. Na řadu přichází i stanovení novoročních předsevzetí, kterých se ovšem vzdáme ještě před svátkem Tří králů. Nesplněné cíle však tentokrát zachrání trend Winter Arc. Klíčem k úspěchu je pustit se do plnění přání dlouho před půlnočním ohňostrojem.

    TikTok opět „trenduje“. Perfektní líčení dle něj stojí na barvě vašich očí

    Neuplyne týden, aby TikTok nepřišel s dalším make-up trendem. Na ty nejžhavější vytváří uživatelé virtuální filtry a další tvůrci na jejich základě předělávají své dosavadní líčení. Aktuálně už je nějakou dobu v kurzu párování odstínu tužky na oči s barvou duhovky. Opravdu ale jednoduchý efekt rozklíčuje vaši must have oční linku?

    Buďte letos hvězdou svahu. Stylové lyžařské oblečení zahřeje i zaujme

    Sezóna zimních sportů začíná a s ní i volba vhodného oblečení. Ať už jste tým lyže, nebo snowboard, správné kousky na svah jsou klíčovou součástí vaší výbavy. V dnešní době rozsáhlého výběru pak kromě funkčnosti hraje důležitou roli i vzhled. Naštěstí se nemusíte omezit jen na jedno z toho, luxusní značky přichází se svými ski wear kolekcemi.

    Na módní scénu dorazily nové dokumenty. Pustil se do nich Armani i Thom Browne

    Módní svět se dočkal dvou nových dokumentů. O ten kratší se postarala značka Armani, zachycující backstage 81. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Delší snímek vytvořil režisér Reiner Holzemer. Tentokrát se zaměřil na tvorbu návrháře Thoma Browne, jehož kariéru představil ve snímku The Man Who Tailors Dream.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―