Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Ať už preferujete silový trénink v posilovně, běh venku, nebo jógu, vhodné oblečení je co do výbavy číslem jedna. Očekává se od něj spolehlivost, kvalita a zároveň i líbivý vzhled. Najít takové kousky v záplavě módních značek může být náročné, o to více, pokud dbáte na všechny ze zmíněných aspektů. Naštěstí se i v této široké nabídce najdou osvědčené kousky, na které se můžete spolehnout.

    Oblečení na cvičení má být především kvalitní. Ani vzhled ale nemusí trpět

    Mezi nejpopulárnější značky, především ve Spojených státech, se rozhodně řadí značka Alo Yoga. Její oblečení je funkční, ale zároveň často využívané na denní nošení. Z nabídky stojí za řeč mikiny na zip nebo třeba sportovní podprsenky v delším střihu, fungující také jako tílko. Další značkou oblíbenou u jogínek je britská Sweaty Betty, zaměřující se hlavně na ženskou fitness módu.

    Zdroj: Alo Yoga, Sweaty Betty

    U materiálu svršků hledejte polyester, nylon a funkční tkaniny. Zaručí dobré odvádění potu, rychlejší schnutí a prodyšnost. Bavlna je sice příjemná na kůži, ale zůstává delší dobu mokrá, což může být především u intenzivnějších tréninků nepříjemné. Některé oblečení má také antibakteriální úpravu proti zápachu, která vás snadno ušetří od nepříjemného odéru během cvičení.

    Zapomeňte na nepadnoucí legíny. Otestujte jejich délku i průhlednost

    Legíny, nebo tepláky? Preference je na každém, v obou případech si ale hlídejte kvalitní provedení. Švy by měly být ploché, aby neodíraly kůži a nevznikala drobná poranění. Bezešvé legíny jsou proto nejlepší volbou, stylové nabízí značka Lululemon nebo Oysho. Tepláky by zase měly mít přiléhavý, ale neškrtící střih bez omezení pohybu. Zvlášť u světlých barev dávejte pozor na průhlednost.

    Zdroj: lululemon, Vuori

    Pokud potřebujete jistější oporu, sáhněte po vysokém pasu. V každém případě, a to platí u jakéhokoliv kousku oblečení, vyzkoušejte, jestli se nevyhrnuje nebo nesjíždí dolů. Není nic horšího než neustálé popotahování, když se snažíte soustředit na atletický výkon. Každá další drobnost vám potom může usnadnit trénink. Drobná kapsa na klíče je jistota, síťovinové prvky zlepší prodyšnost.

    Široký výběr nejen pro gym rats, ale i pilates princesses

    Jestliže se považujete za „gym rat“, nebo je vaším revírem lekce pilates, leckteré atletické značky nabízejí rovněž roztomilé šaty a sukně. Jejich výhodou jsou v drtivé většině všité kraťásky, tudíž se nemusíte mít neustále na pozoru. Dalším o něco elegantnějším kouskem jsou upnutá trička. Například australská značka P.E Nation nabízí celou sadu, a to v esteticky příjemných barvách.

    Zdroj: P.E Nation, Set Active

    Zdroje: Alo Yoga, Sweaty Betty, lululemon, Vuori, P.E Nation, Set Active

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Oysho

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    ― Reklama ―

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Ať už preferujete silový trénink v posilovně, běh venku, nebo jógu, vhodné oblečení je co do výbavy číslem jedna. Očekává se od něj spolehlivost, kvalita a zároveň i líbivý vzhled. Najít takové kousky v záplavě módních značek může být náročné, o to více, pokud dbáte na všechny ze zmíněných aspektů. Naštěstí se i v této široké nabídce najdou osvědčené kousky, na které se můžete spolehnout.

    Oblečení na cvičení má být především kvalitní. Ani vzhled ale nemusí trpět

    Mezi nejpopulárnější značky, především ve Spojených státech, se rozhodně řadí značka Alo Yoga. Její oblečení je funkční, ale zároveň často využívané na denní nošení. Z nabídky stojí za řeč mikiny na zip nebo třeba sportovní podprsenky v delším střihu, fungující také jako tílko. Další značkou oblíbenou u jogínek je britská Sweaty Betty, zaměřující se hlavně na ženskou fitness módu.

    Zdroj: Alo Yoga, Sweaty Betty

    U materiálu svršků hledejte polyester, nylon a funkční tkaniny. Zaručí dobré odvádění potu, rychlejší schnutí a prodyšnost. Bavlna je sice příjemná na kůži, ale zůstává delší dobu mokrá, což může být především u intenzivnějších tréninků nepříjemné. Některé oblečení má také antibakteriální úpravu proti zápachu, která vás snadno ušetří od nepříjemného odéru během cvičení.

    Zapomeňte na nepadnoucí legíny. Otestujte jejich délku i průhlednost

    Legíny, nebo tepláky? Preference je na každém, v obou případech si ale hlídejte kvalitní provedení. Švy by měly být ploché, aby neodíraly kůži a nevznikala drobná poranění. Bezešvé legíny jsou proto nejlepší volbou, stylové nabízí značka Lululemon nebo Oysho. Tepláky by zase měly mít přiléhavý, ale neškrtící střih bez omezení pohybu. Zvlášť u světlých barev dávejte pozor na průhlednost.

    Zdroj: lululemon, Vuori

    Pokud potřebujete jistější oporu, sáhněte po vysokém pasu. V každém případě, a to platí u jakéhokoliv kousku oblečení, vyzkoušejte, jestli se nevyhrnuje nebo nesjíždí dolů. Není nic horšího než neustálé popotahování, když se snažíte soustředit na atletický výkon. Každá další drobnost vám potom může usnadnit trénink. Drobná kapsa na klíče je jistota, síťovinové prvky zlepší prodyšnost.

    Široký výběr nejen pro gym rats, ale i pilates princesses

    Jestliže se považujete za „gym rat“, nebo je vaším revírem lekce pilates, leckteré atletické značky nabízejí rovněž roztomilé šaty a sukně. Jejich výhodou jsou v drtivé většině všité kraťásky, tudíž se nemusíte mít neustále na pozoru. Dalším o něco elegantnějším kouskem jsou upnutá trička. Například australská značka P.E Nation nabízí celou sadu, a to v esteticky příjemných barvách.

    Zdroj: P.E Nation, Set Active

    Zdroje: Alo Yoga, Sweaty Betty, lululemon, Vuori, P.E Nation, Set Active

    ― Reklama ―

    Proč je looksmaxxing nebezpečný? Negativní trend prorůstá sociální sítě

    Looksmaxxing není novým fenoménem digitální kultury. V posledních měsících se však znovu objevuje v jiných podobách, pod jemnějšími názvy a s širším dosahem. Původně okrajový koncept online komunit sdružujících muže dnes prorůstá mainstreamem sociálních sítí. Oslovuje tak i publikum, které se s tímto termínem nikdy vědomě neztotožňovalo. Jazyk se proměnil, princip zůstává. Právě tato proměna připomíná, proč se looksmaxxingu vyvarovat.

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―