Více

    ― Reklama ―

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.
     
    Parta přátel se sejde v domácím prostředí, popíjí šampaňské a pod „odborným“ dohledem si vzájemně aplikuje botox. Přesně tak funguje nejnovější beauty trend. Odborníci však důrazně varují, že podobné události přinášejí značná zdravotní rizika. Případné aplikace botoxu totiž většinou provádí neprofesionálové, pro které tento typ zábavy znamená pouze vyšší zisk.

    Jeden problém střídá druhý. Netušíme, který je horší

    Hlavním problémem botoxových party je nedostatečně sterilní prostředí. Na rozdíl od klinik a certifikovaných kosmetických salónů nemá domácí prostředí potřebné standardy hygieny, což zvyšuje riziko infekce. Lékařská praxe vyžaduje striktní dodržování hygienických pravidel, které na botox party nelze zaručit. Každé porušení čistoty při aplikaci injekcí může vést k infekcím nebo jiným, nejen kožním komplikacím.

    Zdroj: Pexels

    Další obrovské riziko představuje kvalifikace „experta“ i používaný materiál. Na botox party často působí lidé bez odpovídajícího vzdělání, což může mít někdy až tragické následky. Nesprávná aplikace botoxu dokáže způsobit nevzhledné výsledky, asymetrie nebo dokonce paralýzu některých svalů. Podobně nevábnému vzhledu se dá v profesionálním prostředí samozřejmě předejít. Konzumace alkoholu se pak při i po botoxu nedoporučuje.

    Botox party je velmi riziková zábava. Kdo ji tedy většinou provádí?

    Jak jsme již zmínili, botox party často organizují lidé, kteří nedosáhli potřebného vzdělání nebo praxe na prestižních klinikách či v kosmetických salonech. Právě díky nedostatečným zkušenostem tak nemohou působit v profesionálních prostředích, a proto nabízejí své služby v méně kontrolovaných podmínkách. A současný beauty trend jim tak hraje přímo do karet.

    Tato situace nápadně připomíná scénář z populárního seriálu Beauty in Black, ve kterém se tanečnice z nočních klubů rozhodují pro augmentaci zadních partií v domácím prostředí, a to kvůli omezeným možnostem profesionálního zákroku. I když nelze výsledky obou procedur srovnávat, podstata problému je obdobná. Zvolená cesta k vysněnému výsledku je až příliš riskantní.

    @nat.eberhart #botox #botoxparty #lipflip #lipfiller ♬ Santa Tell Me – Ariana Grande

    Ačkoli botoxové večírky mohou na sociálních sítích vypadat jako vzrušující společenská akce, jejich popularita by neměla zastínit potenciální nebezpečí. Pokud přemýšlíte nad omlazujícím zákrokem, vyhněte se proto trendu botoxových party a zvolte profesionální a bezpečné prostředí, ve kterém vám kvalifikovaný odborník zaručí jen ty nejlepší a bezpečné výsledky.

    Zdroje: TikTok, Instagram, Healthline, Dazed, SELF Magazine, Florida Today, Business Insider

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.
     
    Parta přátel se sejde v domácím prostředí, popíjí šampaňské a pod „odborným“ dohledem si vzájemně aplikuje botox. Přesně tak funguje nejnovější beauty trend. Odborníci však důrazně varují, že podobné události přinášejí značná zdravotní rizika. Případné aplikace botoxu totiž většinou provádí neprofesionálové, pro které tento typ zábavy znamená pouze vyšší zisk.

    - Reklama -

    Jeden problém střídá druhý. Netušíme, který je horší

    Hlavním problémem botoxových party je nedostatečně sterilní prostředí. Na rozdíl od klinik a certifikovaných kosmetických salónů nemá domácí prostředí potřebné standardy hygieny, což zvyšuje riziko infekce. Lékařská praxe vyžaduje striktní dodržování hygienických pravidel, které na botox party nelze zaručit. Každé porušení čistoty při aplikaci injekcí může vést k infekcím nebo jiným, nejen kožním komplikacím.

    Zdroj: Pexels

    Další obrovské riziko představuje kvalifikace „experta“ i používaný materiál. Na botox party často působí lidé bez odpovídajícího vzdělání, což může mít někdy až tragické následky. Nesprávná aplikace botoxu dokáže způsobit nevzhledné výsledky, asymetrie nebo dokonce paralýzu některých svalů. Podobně nevábnému vzhledu se dá v profesionálním prostředí samozřejmě předejít. Konzumace alkoholu se pak při i po botoxu nedoporučuje.

    - Reklama -

    Botox party je velmi riziková zábava. Kdo ji tedy většinou provádí?

    Jak jsme již zmínili, botox party často organizují lidé, kteří nedosáhli potřebného vzdělání nebo praxe na prestižních klinikách či v kosmetických salonech. Právě díky nedostatečným zkušenostem tak nemohou působit v profesionálních prostředích, a proto nabízejí své služby v méně kontrolovaných podmínkách. A současný beauty trend jim tak hraje přímo do karet.

    Tato situace nápadně připomíná scénář z populárního seriálu Beauty in Black, ve kterém se tanečnice z nočních klubů rozhodují pro augmentaci zadních partií v domácím prostředí, a to kvůli omezeným možnostem profesionálního zákroku. I když nelze výsledky obou procedur srovnávat, podstata problému je obdobná. Zvolená cesta k vysněnému výsledku je až příliš riskantní.

    @nat.eberhart #botox #botoxparty #lipflip #lipfiller ♬ Santa Tell Me – Ariana Grande

    Ačkoli botoxové večírky mohou na sociálních sítích vypadat jako vzrušující společenská akce, jejich popularita by neměla zastínit potenciální nebezpečí. Pokud přemýšlíte nad omlazujícím zákrokem, vyhněte se proto trendu botoxových party a zvolte profesionální a bezpečné prostředí, ve kterém vám kvalifikovaný odborník zaručí jen ty nejlepší a bezpečné výsledky.

    Zdroje: TikTok, Instagram, Healthline, Dazed, SELF Magazine, Florida Today, Business Insider

    ― Reklama ―

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Vyšší než baleríny, nižší než lodičky. Pohodlné boty mohou být stále elegantní

    Leckterá žena by si přála umět běhat na podpatcích tak, jako to umí filmové hvězdy. Realita je ovšem jiná a někdy i po pouhé hodině nastupují puchýře. Nízké baleríny zase málokomu sluší. Jak s tím naložit, pokud potřebujete celý den vypadat elegantně? Naštěstí existují boty, díky kterým můžete působit chic, ale zůstat u toho v pohodlí.

    Svůdný ovocný koktejl. Trendy třešně vás zahalí do omamné vůně a ikonické barvy

    Ovoce se zdá být populárním motivem v beauty i fashion průmyslu. Potisk papáji střídá jahodový print následovaný drobnými citrony. Jejich roztomilé malůvky zaplavují portfolia slavných značek. Kromě oblečení ale figuruje ovocný koktejl také v kosmetice. Aktuální štafetu převzaly šťavnaté třešně a jejich stopy se objevují na spektru barev i vůní.

    Karl Lagerfeld a jeho nejbrutálnější výroky. Vizionář, nebo bezcitný elitář?

    Karl Lagerfeld byl ikonou módy, jeho vize řídily haute couture po desetiletí. Ale stejně jako jeho modely budily obdiv, jeho výroky vzbuzovaly kontroverzi. Od "fatfobních" poznámek a urážek na adresu plus-size žen po ostrou kritiku hnutí MeToo. Lagerfeld si nebral servítky. Jak bychom jeho slova hodnotili dnes, v době inkluze a body positivity?

    Odpočinek mezi kamennými stěnami. Turecké hotely nabízí ubytování uvnitř jeskyně

    Po celém světě najdete nejrozmanitější prostory, ve kterých postupem času vznikly hotely. Čím zvláštnější, tím více turisty lákají. Pro životní zážitek ale ani nemusíte cestovat dlouhé hodiny. V nedalekém Turecku se totiž ubytujete uvnitř jeskyně. Tisíce let staré kamenné dómy nabídnou kontrast mezi historií a luxusem, kterého můžete být součástí.

    Od SoundCloudu k Billboardu. Královna rapu Doechii dobývá hudební i módní svět

    Doechii, vlastním jménem Jaylah Ji'mya Hickmon, je momentálně nejžhavějším jménem světového rapu. Získala první Grammy, její singl Anxiety dobyl hitparády a Billboard ji korunoval Ženou roku 2025. Její smysl pro vizuální storytelling, schopnost diktovat trendy a neústupnost v kreativitě ji staví vedle ikon jako Missy Elliott či Nicki Minaj.

    Bílý lotos pronikl na módní scénu. Populární seriál diktuje virální kousky

    Seriál Bílý lotos dokázal svůj úspěch již dvakrát. Zdá se ovšem, že rovněž jeho třetí série zůstane v popkulturní paměti. Do podvědomí se totiž začíná dostávat nejen napínavá zápletka, ale rovněž ikonické módní kousky....

    Luxusní značky dostaly ránu. Módní průmysl čelí kvůli Trumpovi vysokým clům

    Nově ohlášená cla ze strany amerického prezidenta Donalda Trumpa měla na luxusní průmysl okamžitý dopad. Velká část módních značek proto ve čtvrtek zaznamenala propad svých akcií. Většina z nich totiž přesunula svou výrobu do asijských států, čelících jedněm z nejvyšších cel. Americké zákazníky tak nejspíše čeká nepříjemné zdražení.

    Které vám padnou do oka? Dioptrické brýle mají své letošní favority

    Dávno jsou pryč doby, kdy byly dioptrické brýle nevzhlednou přítěží. Dokonce i lidé s perfektním zrakem nosí dnes často prázdné obroučky, jen pro ucelení outfitu. Pokud patříte mezi ty, kteří bez brýlí nemohou opustit dům, možná by vám záviděli. Trendy se totiž letos propsaly i do této oblasti a v záplavě oblíbených tvarů je určitě z čeho vybírat.

    Obdařte své chlupáče zaslouženým luxusem. Na pejsky myslí i nejslavnější značky

    Není výjimkou, že se majitelé pejsků často o své mazlíčky starají více než sami o sebe. Kdo by roztomilým chlupáčům nedopřál jen tu nejlepší péči? Mezi milovníky psích společníků zcela jistě patří i známé módní domy. Ani ony na ně tedy ve své luxusní nabídce nezapomínají. Dopřát proto můžete svému parťákovi vše od obojků přes svetřík až po pelech.

    Móda v kostce: Tiffany & Co. oslavuje lásku a Paris Hilton vydala svůj 30. parfém

    Šperkařský dům Tiffany & Co. v kampani pro řadu HardWear oslavuje spolu s ikonickými herečkami transformující sílu lásky. Německé značky Rimowa a Mykita spolupracují na slunečních brýlích a Paris Hilton odhalila svůj již 30. parfém. Designér Jeremy Scott navrhne na 500 kostýmů pro berlínskou show a Duran Lantink vyhrál Woolmark Prize.

    Obujte trendy jaro. Letošní teplou sezónu definuje chic i námořnický styl

    Jaro definitivně nastoupilo na scénu. Spolu s ním se tak derou do popředí trendy, definující letošní teplou sezónu. Připravte se proto nasadit některé z bot, které nás v nadcházejících měsících jen tak neopustí. Na piknicích, jarních procházkách i pochůzkách po kavárnách nás budou doprovázet hlavně kousky zastupující chic a námořnický styl.

    E-shopy ve Spojeném království čelí kritice. Zaplavují ulice plastovými obaly

    Spojené království posílá ze všech ekonomik Evropy na skládky nejvíce plastových obalů pocházejících z on-line obchodů. Začátkem týdne na to upozornila firma produkující udržitelné alternativy DS Smith. Apeluje proto na vládu i značky, aby využívání plastů rapidně omezily. Do roku 2030 mají totiž britské e-shopy doručit sedm miliard plastových obalů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―