Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S uplynulým Halloweenem a rychle se blížícími Vánoci se může zdát, že je podzim téměř za námi. Nenechte si ho proto uniknout a vychutnejte si jeho poslední dny naplno. Správnou atmosféru kromě teplého nápoje a hřejivé deky vyvolají také vkusné interiérové dekorace. Pár drobných a nenápadných změn dokáže zázraky.

    Svíčky jako synonymum podzimu. Nebojte se nadčasové investice

    Jedním z doplňků, okamžitě vyvolávajících pocit útulného podzimního domova, jsou svíčky. Jejich výhodou je především nadčasovost, umožňující jejich využití po celý rok. Poslední podzimní dny ovšem ozvláštní především takzvané svíčkové vrstvení. Nebojte se proto investovat do svíček nebo svícnů různých tvarů, velikostí i barev a vytvořit vlastní set, definující váš individuální styl.

    Útulný domov zaručí luxusní samet. Zabalte do něj své oblíbené polštáře

    Ani další z drobných podzimních změn nevyžaduje předraženou investici. Stačí totiž obměnit kousky, které už vlastníte. Zahalte své oblíbené polštáře do sametového povlaku. Jedná se o luxusní materiál, který okamžitě vyvolává o něco útulnější atmosféru. Nenechávejte však dekorace v jediném odstínu. Pohrajte si s vámi vybranou paletou podzimních barev, od oranžové po zelenou.

    Zdroj: West Elm, Banana Republic

    Přizpůsobte květinové dekorace počasí za okny. Větvičky a sušené kytice vydrží týdny

    I když si můžete čerstvé květiny zakoupit po celý rok, většina z nich podzim příliš nepřipomíná. Jeho atmosféru naopak přímo křičí různé větvičky a usušené květiny. Nebojte se do zdobení pustit naplno a vytvořte z nich centrální dekoraci vašeho domova. Zvolit můžete také mech nebo kapradí, které skvěle zvýrazní jakoukoli římsu a polici nebo dlouhý stůl. Postačí ale i jednoduchá maxi váza.

    Zdroj: Unsplash

    Dbejte na zdánlivě nepodstatné detaily. Dejte sbohem výraznému světlu

    Světýlka evokují nejen čas Vánoc, ale také kouzelných podzimních dnů. V některých interiérech ovšem mohou působit poněkud infantilně. Zvolte proto jejich výraznější a větší verzi, vyvolávající luxusnější atmosféru. Skvělou investicí jsou rovněž žárovky, umožňující nastavení nejen intenzity světla, ale také jeho barvy. Podobnou vychytávku tak s jistotou využijete i o svátcích.

    Zdroj: IKEA, Unsplash

    Podzim zachytí elegantní neupravenost. Rustikální doplňky zůstávají v mezích vkusu

    Rozesmáté dýně a plastoví duchové jsou dekorace, které podzim sice evokují, kromě něj ovšem vyvolávají také husí kůži. Přeplácané doplňky proto vyměňte za o něco nenápadnější a vkusnější detaily. Zaměřte se na rustikální styl, hravě připomínající podzimní čas. Nezáleží na tom, zda se jedná o mírně poškrábané dřevo a kov nebo maxi pletené deky, přinášející dojem podzimního venkova.

    @keirashomecollective Who is excited about decorating for fall?! The last couple of years I’ve really gotten into decorating with moody colour tones so I’m extremely excited to start my fall decorating next month! 🤎🤎 **These pictures are not my own design, just inspo** #falldecor #fallhomedecor #fallhome #decorateforfall #autumnhome #autumnhomedecor #falldesign #falldesigns #falldesigntrends ♬ original sound – Keira | Home Decor Consultant

    Zdroje: Living Spaces, Better Homes & Gardens, Martha Stewart, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Nenechte podzim proklouznout mezi prsty. Ponořte do něj i svůj interiér

    S uplynulým Halloweenem a rychle se blížícími Vánoci se může zdát, že je podzim téměř za námi. Nenechte si ho proto uniknout a vychutnejte si jeho poslední dny naplno. Správnou atmosféru kromě teplého nápoje a hřejivé deky vyvolají také vkusné interiérové dekorace. Pár drobných a nenápadných změn dokáže zázraky.

    Svíčky jako synonymum podzimu. Nebojte se nadčasové investice

    Jedním z doplňků, okamžitě vyvolávajících pocit útulného podzimního domova, jsou svíčky. Jejich výhodou je především nadčasovost, umožňující jejich využití po celý rok. Poslední podzimní dny ovšem ozvláštní především takzvané svíčkové vrstvení. Nebojte se proto investovat do svíček nebo svícnů různých tvarů, velikostí i barev a vytvořit vlastní set, definující váš individuální styl.

    Útulný domov zaručí luxusní samet. Zabalte do něj své oblíbené polštáře

    Ani další z drobných podzimních změn nevyžaduje předraženou investici. Stačí totiž obměnit kousky, které už vlastníte. Zahalte své oblíbené polštáře do sametového povlaku. Jedná se o luxusní materiál, který okamžitě vyvolává o něco útulnější atmosféru. Nenechávejte však dekorace v jediném odstínu. Pohrajte si s vámi vybranou paletou podzimních barev, od oranžové po zelenou.

    Zdroj: West Elm, Banana Republic

    Přizpůsobte květinové dekorace počasí za okny. Větvičky a sušené kytice vydrží týdny

    I když si můžete čerstvé květiny zakoupit po celý rok, většina z nich podzim příliš nepřipomíná. Jeho atmosféru naopak přímo křičí různé větvičky a usušené květiny. Nebojte se do zdobení pustit naplno a vytvořte z nich centrální dekoraci vašeho domova. Zvolit můžete také mech nebo kapradí, které skvěle zvýrazní jakoukoli římsu a polici nebo dlouhý stůl. Postačí ale i jednoduchá maxi váza.

    Zdroj: Unsplash

    Dbejte na zdánlivě nepodstatné detaily. Dejte sbohem výraznému světlu

    Světýlka evokují nejen čas Vánoc, ale také kouzelných podzimních dnů. V některých interiérech ovšem mohou působit poněkud infantilně. Zvolte proto jejich výraznější a větší verzi, vyvolávající luxusnější atmosféru. Skvělou investicí jsou rovněž žárovky, umožňující nastavení nejen intenzity světla, ale také jeho barvy. Podobnou vychytávku tak s jistotou využijete i o svátcích.

    Zdroj: IKEA, Unsplash

    Podzim zachytí elegantní neupravenost. Rustikální doplňky zůstávají v mezích vkusu

    Rozesmáté dýně a plastoví duchové jsou dekorace, které podzim sice evokují, kromě něj ovšem vyvolávají také husí kůži. Přeplácané doplňky proto vyměňte za o něco nenápadnější a vkusnější detaily. Zaměřte se na rustikální styl, hravě připomínající podzimní čas. Nezáleží na tom, zda se jedná o mírně poškrábané dřevo a kov nebo maxi pletené deky, přinášející dojem podzimního venkova.

    @keirashomecollective Who is excited about decorating for fall?! The last couple of years I’ve really gotten into decorating with moody colour tones so I’m extremely excited to start my fall decorating next month! 🤎🤎 **These pictures are not my own design, just inspo** #falldecor #fallhomedecor #fallhome #decorateforfall #autumnhome #autumnhomedecor #falldesign #falldesigns #falldesigntrends ♬ original sound – Keira | Home Decor Consultant

    Zdroje: Living Spaces, Better Homes & Gardens, Martha Stewart, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―