Více

    ― Reklama ―

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    Pařížský módní dům Coperni nadále obklopuje nespočet otázek. Jak se dokázal dostat od precizních střihů až k přehlídce v Disneylandu? Jakým způsobem se mu daří zachovávat status, položený mezi luxusem a masovou publicitou, když spoléhá na celebrity jako Kylie Jenner? A co víc, směřuje k mainstreamu, nebo zůstává vizionářem pro ty, kdo chtějí něco víc?

    Masová publicita na úkor oděvu. Zachycují počiny značky její opravdovou tvář?

    Módní návrháři slavné značky nikdy nevsadili jen na estetiku. Coperni je totiž značka pro ty, toužící po výjimečnosti, tedy po něčem, co překračuje běžné módní hranice. Přesně takový je proto také poslední virální kousek pařížského módního domu.

    Jedná se o kabelku z aerogelu, materiálu lehčího než vzduch, který je známý spíše z výzkumu vesmíru než z módních mol. Nejen, že je to nejspíše nejlehčí kabelka na světě, ale také dokonalý symbol Coperni. Aerogel by si totiž někdo těžko spojil s módním domem, ale právě tato nečekaná kombinace ho dělá v posledním roce tak výjimečným.

    Dalším z ikonických momentů v historii Coperni je bezesporu show s modelkou Bellou Hadid, představenou na jednom z Pařížských týdnů módy. Tehdy si nechala na tělo nanést šaty ve spreji. Šlo o živý příklad toho, že Coperni vždy hledá nové způsoby jak překvapit. A jak se zdá, vždy to dělá více než velkolepě.

    V hlavní roli Kylie Jenner. Ve vedlejší pařížský Disneyland

    Naposledy si však módní dům vzal na paškál místo, které byste si s haute couture zřejmě nikdy nespojili, tedy Disneyland. Na přehlídce, která přepsala pravidla luxusu a kýče, zářila primárně Kylie Jenner. Zatímco jeden tábor tuto volbu slaví jako geniální tah, druhý se ptá, zda Coperni necílí až příliš na masovou publicitu, a to na úkor samotné módy.

    Zdroj: Coperni

    Nekradou totiž pozorné „mainstream“ vlivy pozornost od samotných modelů? Prvky jako zářivá světla a Mickey Mouse jsou sice zábavné, ale přispívají k doopravdy k autentickému duchu značky? Nebo jen usilují o rychlý a tak trochu laciný globální dosah?

    A je celebrita rozměru Kylie Jenner tou správnou cestou pro módní dům, který si zakládá na inovacích a luxusu? Přehlídka v Disneylandu může působit draze, její komerční potenciál se však může snadno stát dvojsečnou zbraní. Ano, Coperni se dostane do nespočtu titulků, ale za jakou cenu?

    Směřuje tedy slavná značka Coperni k masovosti, nebo se stále drží svého futuristického, technologického a exkluzivního étosu? Ať už je odpověď jakákoli, jedno je jisté, Coperni se vždy bude snažit být o krok napřed. Zda-li tak v současnosti činí správně, posuďte sami.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Kabelka vyrobená z aerogelu a přehlídka v Disneylandu. Kam míří módní dům Coperni?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    - Reklama -

    Pařížský módní dům Coperni nadále obklopuje nespočet otázek. Jak se dokázal dostat od precizních střihů až k přehlídce v Disneylandu? Jakým způsobem se mu daří zachovávat status, položený mezi luxusem a masovou publicitou, když spoléhá na celebrity jako Kylie Jenner? A co víc, směřuje k mainstreamu, nebo zůstává vizionářem pro ty, kdo chtějí něco víc?

    Masová publicita na úkor oděvu. Zachycují počiny značky její opravdovou tvář?

    Módní návrháři slavné značky nikdy nevsadili jen na estetiku. Coperni je totiž značka pro ty, toužící po výjimečnosti, tedy po něčem, co překračuje běžné módní hranice. Přesně takový je proto také poslední virální kousek pařížského módního domu.

    Jedná se o kabelku z aerogelu, materiálu lehčího než vzduch, který je známý spíše z výzkumu vesmíru než z módních mol. Nejen, že je to nejspíše nejlehčí kabelka na světě, ale také dokonalý symbol Coperni. Aerogel by si totiž někdo těžko spojil s módním domem, ale právě tato nečekaná kombinace ho dělá v posledním roce tak výjimečným.

    - Reklama -

    Dalším z ikonických momentů v historii Coperni je bezesporu show s modelkou Bellou Hadid, představenou na jednom z Pařížských týdnů módy. Tehdy si nechala na tělo nanést šaty ve spreji. Šlo o živý příklad toho, že Coperni vždy hledá nové způsoby jak překvapit. A jak se zdá, vždy to dělá více než velkolepě.

    V hlavní roli Kylie Jenner. Ve vedlejší pařížský Disneyland

    Naposledy si však módní dům vzal na paškál místo, které byste si s haute couture zřejmě nikdy nespojili, tedy Disneyland. Na přehlídce, která přepsala pravidla luxusu a kýče, zářila primárně Kylie Jenner. Zatímco jeden tábor tuto volbu slaví jako geniální tah, druhý se ptá, zda Coperni necílí až příliš na masovou publicitu, a to na úkor samotné módy.

    Zdroj: Coperni

    Nekradou totiž pozorné „mainstream“ vlivy pozornost od samotných modelů? Prvky jako zářivá světla a Mickey Mouse jsou sice zábavné, ale přispívají k doopravdy k autentickému duchu značky? Nebo jen usilují o rychlý a tak trochu laciný globální dosah?

    A je celebrita rozměru Kylie Jenner tou správnou cestou pro módní dům, který si zakládá na inovacích a luxusu? Přehlídka v Disneylandu může působit draze, její komerční potenciál se však může snadno stát dvojsečnou zbraní. Ano, Coperni se dostane do nespočtu titulků, ale za jakou cenu?

    Směřuje tedy slavná značka Coperni k masovosti, nebo se stále drží svého futuristického, technologického a exkluzivního étosu? Ať už je odpověď jakákoli, jedno je jisté, Coperni se vždy bude snažit být o krok napřed. Zda-li tak v současnosti činí správně, posuďte sami.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Moncler uspěl v Šanghaji a Jake Gyllenhaal opět propaguje Ginori 1735

    Nový týden v módním světě začal pozitivními novinkami. Značka Moncler oslavila v Šanghaji úspěch s projektem Genius. Marc Jacobs vydal kampaň, věnovanou čtyřem ikonickým kabelkám a Ginori 1735 odhalilo další fotografie s hercem Jakem Gyllenhaal. Los Angeles pak o víkendu přivítalo hvězdné Academy Museum Gala.

    Proměňte lenošení na emoční horskou dráhu. Trendy filmy a seriály vyvolají smích i pláč

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Podzim převzal dědictví léta. Přivítal trendy estetiku Piratecore

    Uplynulé léto definovaly mimo jiné doplňky připomínající oblíbené pirátské hrdiny. Dlouhé šátky, načechrané košile či zlaté doplňky tak daly vzniknout estetice, známé jako Piratcore. Trend ovšem se sluncem prozářenými dny neodešel. Místo toho přijal svou poupravenou, podzimní podobu.

    Vítejte v oversized království. Louis Rubi představuje pohodlnou alternu s elegancí

    Na módní scéně jen málo návrhářů vkládá do své tvorby nejen styl, ale i viditelný a intenzivní zážitek z následného nošení. Jedním z nich je také Louis Rubi, spoluzakladatel značky LR3. Společnost hned od začátku vsadila na spojení inovativního přístupu, hravého designu a silně zapamatovatelné etiky. 

    Vyrážíte na víkendový výlet jen s taškou? Zachrání vás jednoduchý balicí seznam

    Pokud patříte do skupiny, která se i na třídenní výlet chystá jako na letní dovolenou, je na čase využít kouzlo balicího seznamu. Vyžaduje sice přípravu, zaručí ale, že se vám do jednoho batohu či tašky vleze vše potřebné. Pokud navíc cestujete po Evropě nebo oblasti se stejným podnebím, bude váš úkol snazší, než se zdá.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    Kde pořídit nejslušivější střihy? Dostupní designéři konečně pochopili kouzlo tvaru

    Kdo by si kdy pomyslel, že střih dokáže udělat takový rozdíl? Zdá se, že svět dostupné a kvalitní módy konečně našel tajemství střihu, který lichotí nejen postavě, ale i stylu. Značky jako COS, Entire Studios či Arket začaly vnímat siluetu jako klíčový prvek, který pozvedne outfit z průměrného na výjimečný. 

    Zpříjemněte si podzimní popíjení. Okoření ho koktejly do sychravého počasí

    Měnící se roční období žádá rovněž změnu na poli trendy koktejlů. K deštivému počasí a klesajícím teplotám totiž patří více kořeněné, hutné a zemité drinky. Na místo pomeranče tak nastoupí hruška či brusinka a intenzivní bublinky vystřídá měkká pěna. Seznamte se s top drinky letošního podzimu.

    Módní novinky v kostce: Versace staví na odiv své ikony a Victoria’s Secret láká na show

    Konec pracovního týdne neznamená také konec módních novinek. Versace vydal novou kampaň, představující své ikony. Čerstvé fotografie nabídla ke své cruise kolekci i značka Dior. Plavkový týden módy na Kanárských ostrovech překvapil a na vlastní fashion week se nyní chystá Mexiko. Očekávanou show je také ta z dílny Victoria's Secret.

    Stella McCartney zesílila svůj apel. It’s about fucking time, vzkazuje

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It's about fucking time.

    Luxusní dovolené a soukromé lety za peníze pro chudé. Naomi Campbell čelí vlně kritiky

    Supermodelka Naomi Campbell se opět ocitla v centru skandálu. Tentokrát kvůli své charitativní organizaci Fashion For Relief, která měla původně pomáhat těm nejzranitelnějším. Místo toho ale financovala luxusní výstřelky, soukromé lety a dovolenkové výdaje. Na pomocné projekty se tak mnoho financí nedostalo.

    Nebojte se kombinovat trendy podzimní odstíny. Barevné spektrum vám poradí, jak na to

    Mezi trendy barvy letošního podzimu bez pochyby patří burgundy a olivově zelená. Naučte se je snadno zařadit do šatníku za využití kouzla jménem barevné spektrum. Na této teorii je nejlepší, že platí pro všechny odstíny bez výjimky. Kombinování barev se tak stane snadnou součástí každodenního oblékání.

    Met Gala poodkrylo výstavu pro rok 2025. Uchopí nelehký koncept black dandy

    Pod výstavami z dílny Metropolitního muzea umění v New Yorku si mnozí představí načechrané róby a exkluzivní modely. Exhibice pro rok 2025 však tento stereotyp rozboří. Po více než 20 letech odhalí téma spojené čistě s pánskou módou. Rozhodla se totiž prozkoumat nesnadný koncept, zaměřený na styl black dandy.

    Naučte se mluvit nejromantičtějším jazykem. Darujte květiny dle pravidel etikety

    Květiny jsou nádherným darem a je jen málokdo, komu neudělají radost. Volíme je ke slavnostním příležitostem, smutným událostem, i jako poděkování či omluvu. Anebo jen tak. Při jejich darování je dobré dodržovat náležitosti, které krásné kousky přírody doprovázejí. S jednoduchými pravidly etikety uděláte parádu i dobrý dojem.

    Sezónu týdnů módy připomene Šanghaj. Zapojí Vivienne Westwood i Moncler

    I když už hlavní měsíc týdnů módy skončil, není všem přehlídkám konec. Na 12 dní plných show, pop-upů a dalších eventů se chystá Šanghaj. Od středy totiž odstartuje svůj vlastní fashion week. Jeho očekávanou součástí je především show od Vivienne Westwood nebo speciální akce Genius z dílny Moncler.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―