More

    Kreativní duo návrhářů stojících za značkou Coperni opět vzalo divákům své nejnovější show dech. Na molo totiž nechalo vstoupit robotické psy, kteří se proplétali mezi samotnými modelkami. Message přehlídky tak byla jasná: lidstvo a stroje mohou žít v harmonii.

    Minimalismus typický pro módní značku Coperni tentokrát na přehlídce v Paříži rozbil nečekaný element. Ještě před první modelkou totiž na runway vstoupila „smečka“ psích robotů. Po celou show tak jejich zářivě žlutá barva probleskovala mezi modelkami, které kolem nich ladně kráčely. Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v pátek představili svým fanouškům vlastní pojetí příběhu The Wolf and the Lamb od spisovatele Jean de La Fontaine.

    Do pozice „jehňátek“ tak postavili samotné modelky. Robotických „vlků“ se ovšem bát nemusely. Návrhářské duo totiž na příběhu ukázalo svou pozitivní vizi budoucnosti. „Neexistuje dominantní a podřízený, místo toho mohou lidstvo a stroje žít v harmonii,“ okomentovali Meyer a Vaillant svůj nápad. Ten vynikl ve chvíli, kdy se jedna z modelek pustila do překvapivé choreografie s jedním z robotů. Vyvrcholila ve chvíli, kdy jí „pes“ sebral černou bundu, ovinutou kolem jejích ramen.

    Další interakci s roboty pak divákům ukázala také dcera supermodelky Kate Moss, Lila Moss. Při chůzi po mole totiž předala jednomu z „psů“ svou kabelku, kterou si od něj na cestě zpět opět převzala. Vaillant pak vysvětlil, že se rozhodli se společností Boston Dynamics spolupracovat proto, že „jako první robotická firma podepsala dohodu, která jim zakazuje dát strojům zbraně“. Poslala sice roboty na Ukrajinu, kde ovšem pomáhají odklízet nebezpečná místa s bombami.

    Robotům se vyrovnaly i samotné návrhy. Diváky oslnila kabelka vyrobená z meteoritu

    Stejně impozantní jako roboti pak byly samotné návrhy inovativní módní značky. Modelky představily například černé mini šaty s kapucemi, blazery stejné barvy nebo světle šedé sukně po kolena. Diváky ale zaujaly také o něco propracovanější kousky, například dlouhé šaty s drobnými soškami ve tvaru emojis. Kromě oversized kabátů, roztrhaných džínů, stříbrných šatů a topů nebo kožešinových sukní pak návštěvníky přehlídky zaujala také nová varianta slavné kabelky Swipe.

    Tašku inspirovanou procházením sociálních sítí totiž tentokrát pařížské návrhářské duo vyrobilo nikoli ze skla, ale skutečného meteoritu. Originální pak byla také bunda s ručně malovaným obrázkem, který původně vyrobila umělá inteligence. Módní značka Coperni tak opět dokázala, že umí překvapit. Nenechala se tak odradit těžkým úkolem předčít své předchozí počiny. Při představení jarní kolekce totiž zahltila internet svými šaty, které nechala doslova „nastříkat“ na supermodelku Bellu Hadid.

    Zdroj: Fashion Network, Guardian, Highsnobiety, Fashion United, Instagram, YouTube

    Lidstvo a stroje dokáží žít v harmonii, ukázala značka Coperni v nejnovější kolekci

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.

    Na vlně stylu: Marvin Korang inspiruje nejen muže svými inovativními a futuristickými looky

    Inspirace nikdy není dostatek. Dnes vám představíme dalšího hrdinu sociálních sítí, kterého považujeme za virtuálního módního guru. Jedná se o influencera, kterého najdete pod uměleckým jménem @futurist. Jeho celé jméno je Marvin Appiah Korang, a jak lze z jeho nickname vyčíst, jeho stylingové tipy směřují k budoucnosti. Marvinovi je pouhých 23 let a pochází z Ghany. Svou kariéru si vybudoval jako stylista a tvůrce obsahu specializující se na experimentální módu a přelomový design. Jeho odvážné kombinace barev a nekonvenční prvky ho katapultovaly mezi nejzajímavější influencery v oblasti módy na sociálních sítích. Sledujte ho a nechte se unést světem budoucnosti.