Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud už dlouho přemýšlíte, že byste rádi do šatníku zařadili klobouk, pak je podzim ideální příležitostí. Nejen, že vás ochrání před deštěm a chladem, vypadá navíc stylově a elegantně. Především se však nesmíte klobouku bát, ale místo toho ho vnímat jako perfektní doplněk.

    Neexistuje důvod, proč by klobouk nebyl dobrým nápadem. Povznese outfit na vyšší úroveň, doplní celkový look, a dokonce zachrání „bad hair day“. Dá se navíc snadno sehnat i v běžných obchodních řetězcích, přičemž vám stačí klidně jeden či dva modely. Vysloužíte si díky němu také pochvalné pohledy, které vždy potěší. Že vám na něj chybí odvaha? To se dá snadno změnit.

    Pokud jste ve světě klobouků nováček, zvolte model v neutrálních barvách

    Filmové hvězdy na hlavě často nosí pokrývky nejrůznějších barev a tvarů. Milují ty pokryté peřím, blyštivými ozdobami nebo síťkou. Pokud se ale do podobně extravagantní módy teprve dostáváte, vsaďte ze začátku spíše na neutrální odstíny. Klobouk se může stát dominantním prvkem sám o sobě, takže černá nebo béžová barva pomohou utlumit jeho výraznost.

    Zdroj: Dior, Brixton

    Jestli si troufáte na odvážnější barvy, nebo černá s béžovou nepatří do vašeho běžného šatníku, sáhněte po trendy burgundy, námořnicky modré nebo tmavě zelené. I hnědá umí skvěle vyladit dobře promyšlený podzimní outfit. Zkombinovat se pak takové klobouky dají s barvou bot či silonek. Pokud budete tápat, zvolte sendvičovou metodu, díky které začne celý look působit uceleně.

    Na tvaru a velikosti záleží. Klobouk by měl ladit k vaší povaze

    Není klobouk jako klobouk. Stejně jako třeba u šatů platí, že se prodává spousta různých typů. V první řadě by měl váš nový doplněk skvěle sedět. Neměl by tak tlačit, ani z hlavy padat, což snadno odhalíte vyzkoušením v obchodě. Dbejte rovněž na to, že jemnějším obličejům sluší spíše drobné klobouky. Naopak majitelé a majitelky vyšší postavy zdůrazní svou ladnost širokou krempou.

    Zdroj: Ruslan Baginskiy

    Více než na hlavě je důležité, co je v ní. Se sebevědomím vypadá každý outfit lépe

    Stará dobrá rada, která nikdy neselže. Můžete být sebekrásnější a vaše oblečení sebedražší, pokud ale budete chodit shrbení a oči klopit k zemi, váš celkový vzhled nikdy nebude to pravé. Zvědavé pohledy lidí si proto užívejte, případně je oplácejte úsměvem. Vědomí toho, že vypadáte dobře, se promítne i navenek a pomůže vám případnou prvotní nejistotu rychle překonat.

    Pokud se rádi podíváte, jak extravagantní klobouky vynesly modelky slavných designerských značek, březnová přehlídka Chanel na Pařížském fashion weeku byla klobouky protkaná. Módní dům tak ukázal, že tento kousek šatníku bude podzimní sezónu skutečně in. Inspirujte se luxusními looky a hmatatelným sebevědomím, kterým se to na přehlídkovém mole jen hemžilo.

    Zdroje: Dior, Brixton, Ruslan Baginskiy, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Naučte se nosit klobouk. Zvolte správný tvar a nezapomeňte na sebevědomí

    Pokud už dlouho přemýšlíte, že byste rádi do šatníku zařadili klobouk, pak je podzim ideální příležitostí. Nejen, že vás ochrání před deštěm a chladem, vypadá navíc stylově a elegantně. Především se však nesmíte klobouku bát, ale místo toho ho vnímat jako perfektní doplněk.

    Neexistuje důvod, proč by klobouk nebyl dobrým nápadem. Povznese outfit na vyšší úroveň, doplní celkový look, a dokonce zachrání „bad hair day“. Dá se navíc snadno sehnat i v běžných obchodních řetězcích, přičemž vám stačí klidně jeden či dva modely. Vysloužíte si díky němu také pochvalné pohledy, které vždy potěší. Že vám na něj chybí odvaha? To se dá snadno změnit.

    Pokud jste ve světě klobouků nováček, zvolte model v neutrálních barvách

    Filmové hvězdy na hlavě často nosí pokrývky nejrůznějších barev a tvarů. Milují ty pokryté peřím, blyštivými ozdobami nebo síťkou. Pokud se ale do podobně extravagantní módy teprve dostáváte, vsaďte ze začátku spíše na neutrální odstíny. Klobouk se může stát dominantním prvkem sám o sobě, takže černá nebo béžová barva pomohou utlumit jeho výraznost.

    Zdroj: Dior, Brixton

    Jestli si troufáte na odvážnější barvy, nebo černá s béžovou nepatří do vašeho běžného šatníku, sáhněte po trendy burgundy, námořnicky modré nebo tmavě zelené. I hnědá umí skvěle vyladit dobře promyšlený podzimní outfit. Zkombinovat se pak takové klobouky dají s barvou bot či silonek. Pokud budete tápat, zvolte sendvičovou metodu, díky které začne celý look působit uceleně.

    Na tvaru a velikosti záleží. Klobouk by měl ladit k vaší povaze

    Není klobouk jako klobouk. Stejně jako třeba u šatů platí, že se prodává spousta různých typů. V první řadě by měl váš nový doplněk skvěle sedět. Neměl by tak tlačit, ani z hlavy padat, což snadno odhalíte vyzkoušením v obchodě. Dbejte rovněž na to, že jemnějším obličejům sluší spíše drobné klobouky. Naopak majitelé a majitelky vyšší postavy zdůrazní svou ladnost širokou krempou.

    Zdroj: Ruslan Baginskiy

    Více než na hlavě je důležité, co je v ní. Se sebevědomím vypadá každý outfit lépe

    Stará dobrá rada, která nikdy neselže. Můžete být sebekrásnější a vaše oblečení sebedražší, pokud ale budete chodit shrbení a oči klopit k zemi, váš celkový vzhled nikdy nebude to pravé. Zvědavé pohledy lidí si proto užívejte, případně je oplácejte úsměvem. Vědomí toho, že vypadáte dobře, se promítne i navenek a pomůže vám případnou prvotní nejistotu rychle překonat.

    Pokud se rádi podíváte, jak extravagantní klobouky vynesly modelky slavných designerských značek, březnová přehlídka Chanel na Pařížském fashion weeku byla klobouky protkaná. Módní dům tak ukázal, že tento kousek šatníku bude podzimní sezónu skutečně in. Inspirujte se luxusními looky a hmatatelným sebevědomím, kterým se to na přehlídkovém mole jen hemžilo.

    Zdroje: Dior, Brixton, Ruslan Baginskiy, YouTube

    ― Reklama ―

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―