Více

    ― Reklama ―

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Gabriela Hearst svolala bohyně. Ve své kolekci opět vyzdvihla ženskou sílu

    Slavná návrhářka Gabriela Hearst je známá nejen svou jedinečnou a bezchybnou tvorbou, ale také jistým zaměřením. Návrhy totiž často tvoří na základě jednoho tématu, tedy ženské síly. Motiv proto zapracovala i do řady pro nadcházející jaro a léto. Inspirovala se totiž dávnými společnostmi, které uctívaly bohyně. V kolekci tak zobrazila například Kamalu, Athénu či Afrodité.

    Zdroj: Reuters

    Uctívané ženy pak zvládla zachytit pomocí nejnovějších trendů. Na mole se proto objevila řada průhledných šatů, háčkované sety nebo kovbojské boty. Hearst tak zároveň potvrdila trvající popularitu boho stylu. Nechyběla ani pro návrhářku typická hra se střihy a strukturami. Řada návrhů tak vynikala nejen výraznými barvami, ale i ostrými, nebo naopak nadýchanými rukávy.

    Balenciaga překračuje vlastní hranice. Demna Gvasalia opět potvrdil svůj um

    Někteří módní znalci v poslední době poukazovali na to, že kreativní ředitel módního domu Balenciaga už možná nemá co nového nabídnout. Svou poslední show na Pařížském týdnu módy však návrhář podobné komentáře stoprocentně zarazil. Odhalil totiž návrhy, posouvající jeho dosavadní tvorbu. Nesly sice jeho typické prvky, zároveň ovšem úspěšně prozkoumaly nové módní vody.

    Přehlídku totiž otevřely modelky, představující řadu spodního prádla. Krajkové podprsenky a jemné podvazky jsou sice pro Demnu poměrně novou půdou, přesto ji zvládl na jedničku. Návrhář experimentoval také s ikonickými Balenciaga tvary, připomínajícími kokony. Vytvořil rovněž speciální elastické topy. Přehlídka byla ovšem specifická nejen návrhy, ale i celkovým pojetím.

    Na rozdíl od těch předešlých byla totiž mnohem více osobní. Známý návrhář například předělal stůl své babičky na 70 metrů dlouhou runway. Kdysi na něm přitom maloval své první návrhy. S blížícím se 10. výročím u Balenciaga tím chtěl Demna odkázat na své módní začátky. Jeho úsilí pak na pondělní show ocenila i řada hvězd, mezi nimi Katy Perry, Lindsay Lohan či Nicole Kidman.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    - Reklama -

    Gabriela Hearst svolala bohyně. Ve své kolekci opět vyzdvihla ženskou sílu

    Slavná návrhářka Gabriela Hearst je známá nejen svou jedinečnou a bezchybnou tvorbou, ale také jistým zaměřením. Návrhy totiž často tvoří na základě jednoho tématu, tedy ženské síly. Motiv proto zapracovala i do řady pro nadcházející jaro a léto. Inspirovala se totiž dávnými společnostmi, které uctívaly bohyně. V kolekci tak zobrazila například Kamalu, Athénu či Afrodité.

    Zdroj: Reuters

    Uctívané ženy pak zvládla zachytit pomocí nejnovějších trendů. Na mole se proto objevila řada průhledných šatů, háčkované sety nebo kovbojské boty. Hearst tak zároveň potvrdila trvající popularitu boho stylu. Nechyběla ani pro návrhářku typická hra se střihy a strukturami. Řada návrhů tak vynikala nejen výraznými barvami, ale i ostrými, nebo naopak nadýchanými rukávy.

    - Reklama -

    Balenciaga překračuje vlastní hranice. Demna Gvasalia opět potvrdil svůj um

    Někteří módní znalci v poslední době poukazovali na to, že kreativní ředitel módního domu Balenciaga už možná nemá co nového nabídnout. Svou poslední show na Pařížském týdnu módy však návrhář podobné komentáře stoprocentně zarazil. Odhalil totiž návrhy, posouvající jeho dosavadní tvorbu. Nesly sice jeho typické prvky, zároveň ovšem úspěšně prozkoumaly nové módní vody.

    Přehlídku totiž otevřely modelky, představující řadu spodního prádla. Krajkové podprsenky a jemné podvazky jsou sice pro Demnu poměrně novou půdou, přesto ji zvládl na jedničku. Návrhář experimentoval také s ikonickými Balenciaga tvary, připomínajícími kokony. Vytvořil rovněž speciální elastické topy. Přehlídka byla ovšem specifická nejen návrhy, ale i celkovým pojetím.

    Na rozdíl od těch předešlých byla totiž mnohem více osobní. Známý návrhář například předělal stůl své babičky na 70 metrů dlouhou runway. Kdysi na něm přitom maloval své první návrhy. S blížícím se 10. výročím u Balenciaga tím chtěl Demna odkázat na své módní začátky. Jeho úsilí pak na pondělní show ocenila i řada hvězd, mezi nimi Katy Perry, Lindsay Lohan či Nicole Kidman.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―