Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Úspěšný obchodní vztah není jen formální záležitostí. Je třeba udržovat, například milou pozorností v podobě firemního dárku – takového, co skutečně potěší.

    Luxusní dárkové sady mluví samy za sebe

    Firemní dárek by neměl působit obyčejně, měl by vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky hýčkat. Co udělá radost úplně každému, je luxusní kosmetika. Dárkový balíček ukáže, že:

    • Obchodního partnera si vážíte a jste ochotní investovat do dlouhodobých vztahů.
    • Kosmetika je navíc praktická, takže dárková sada neskončí ve spodním šuplíku.

    Proč jsou přírodní dárky správnou volbou

    V době, kdy se stále více lidí zajímá o udržitelnost a přírodní produkty, jsou přírodní dárky skvělou volbou pro firemní prezentaci. Když sestavíte dárkovou sadu z přírodních produktů, rázem stoupnete v očích obchodních partnerů. Přírodní produkty jsou trendem, na kterém se můžete svézt – a ještě mít dobrý pocit, že přispíváte k blahu planety.

    Jak vybrat nejlepší firemní dárek

    1. Znalost příjemce: Snažte se zjistit co nejvíce o preferencích vašeho obchodního partnera.
    2. Příležitost: Jiný dárek zvolíte pro vánoční setkání a jiný pro uzavření důležité smlouvy.
    3. Firemní hodnoty: Vybírejte dárky, které odrážejí hodnoty vaší společnosti. Přírodní produkty mohou symbolizovat například závazek ke kvalitě a udržitelnosti.
    4. Praktičnost: I luxusní dárek by měl být praktický. Sada péče o ruce nebo cestovní balení oblíbených produktů mohou být skvělou volbou.
    5. Prezentace: Nezapomeňte na balení. Luxusní dárková krabice s logem firmy může povznést i „obyčejný“ dárek.

    Přírodní kosmetika potěší každého

    Péče o pleť je jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny. Do dárkové sady proto můžete zařadit krémy, olejíčky, séra i pleťové masky.

    Trefou do černého jsou také ekologické sprchové gely a šampony.

    A pokud chcete, aby dárková sada voněla také luxusem, přidejte do ní vůni v podobě toaletní vody nebo parfému.

    Myslete na sezónnost

    Jiné dárky se hodí na vánoční večírek a jiné uprostřed léta. Výběr dárku proto přizpůsobujte období. Například v kosmetice platí, že na jaře a v létě byste měli sáhnout po svěžích vůních a lehčích krémech, a podzimu a zimě by měly dominovat hutnější a zemitější produkty. Dárková sada bude hned působit lépe a na míru.

    TIP na dárek: Luxusní péče o pleť a tělo od značky L’Occitane

    Vůně Provence. Čisté složení a dohledatelný původ každé ingredience. Příběh značky L’Occitane se píše již více než 48 let. Kosmetika je voňavá, příjemná a hýčká tělo i planetu. L’Occitane je synonymem kvality, dlouhodobosti a upřímnosti – a přesně takový chcete, aby byl také vztah s vašimi obchodními partnery či zaměstnanci.

    Jestli hledáte ideální firemní dárek, stačí sáhnout po již připravené dárkové sadě nebo si nechat vytvořit luxusní set na míru.

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Udělejte dojem na obchodní partnery díky firemním dárkům s vůní elegance

    Úspěšný obchodní vztah není jen formální záležitostí. Je třeba udržovat, například milou pozorností v podobě firemního dárku – takového, co skutečně potěší.

    - Reklama -

    Luxusní dárkové sady mluví samy za sebe

    Firemní dárek by neměl působit obyčejně, měl by vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky hýčkat. Co udělá radost úplně každému, je luxusní kosmetika. Dárkový balíček ukáže, že:

    • Obchodního partnera si vážíte a jste ochotní investovat do dlouhodobých vztahů.
    • Kosmetika je navíc praktická, takže dárková sada neskončí ve spodním šuplíku.

    Proč jsou přírodní dárky správnou volbou

    V době, kdy se stále více lidí zajímá o udržitelnost a přírodní produkty, jsou přírodní dárky skvělou volbou pro firemní prezentaci. Když sestavíte dárkovou sadu z přírodních produktů, rázem stoupnete v očích obchodních partnerů. Přírodní produkty jsou trendem, na kterém se můžete svézt – a ještě mít dobrý pocit, že přispíváte k blahu planety.

    Jak vybrat nejlepší firemní dárek

    1. Znalost příjemce: Snažte se zjistit co nejvíce o preferencích vašeho obchodního partnera.
    2. Příležitost: Jiný dárek zvolíte pro vánoční setkání a jiný pro uzavření důležité smlouvy.
    3. Firemní hodnoty: Vybírejte dárky, které odrážejí hodnoty vaší společnosti. Přírodní produkty mohou symbolizovat například závazek ke kvalitě a udržitelnosti.
    4. Praktičnost: I luxusní dárek by měl být praktický. Sada péče o ruce nebo cestovní balení oblíbených produktů mohou být skvělou volbou.
    5. Prezentace: Nezapomeňte na balení. Luxusní dárková krabice s logem firmy může povznést i „obyčejný“ dárek.

    Přírodní kosmetika potěší každého

    Péče o pleť je jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny. Do dárkové sady proto můžete zařadit krémy, olejíčky, séra i pleťové masky.

    - Reklama -

    Trefou do černého jsou také ekologické sprchové gely a šampony.

    A pokud chcete, aby dárková sada voněla také luxusem, přidejte do ní vůni v podobě toaletní vody nebo parfému.

    Myslete na sezónnost

    Jiné dárky se hodí na vánoční večírek a jiné uprostřed léta. Výběr dárku proto přizpůsobujte období. Například v kosmetice platí, že na jaře a v létě byste měli sáhnout po svěžích vůních a lehčích krémech, a podzimu a zimě by měly dominovat hutnější a zemitější produkty. Dárková sada bude hned působit lépe a na míru.

    TIP na dárek: Luxusní péče o pleť a tělo od značky L’Occitane

    Vůně Provence. Čisté složení a dohledatelný původ každé ingredience. Příběh značky L’Occitane se píše již více než 48 let. Kosmetika je voňavá, příjemná a hýčká tělo i planetu. L’Occitane je synonymem kvality, dlouhodobosti a upřímnosti – a přesně takový chcete, aby byl také vztah s vašimi obchodními partnery či zaměstnanci.

    Jestli hledáte ideální firemní dárek, stačí sáhnout po již připravené dárkové sadě nebo si nechat vytvořit luxusní set na míru.

    ― Reklama ―

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―