Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nový týden zahájila zpráva týkající se slavné herečky Sarah Jessica Parker. Rozhodla se totiž ukončit svou stejnojmennou značku bot. Naopak Chloé a Tory Burch slaví úspěch, a to vydáním nových parfémů. Módní dům Louis Vuitton bude zastupovat fotbalista Jude Bellingham a společnost DKNY opět zpropaguje modelka Kaia Gerber.

    Louis Vuitton upevňuje vztah se sportem. Jeho tváří se stal Jude Bellingham

    I když letní olympijské hry skončily, propletení sportu a módy se ke konci ani zdaleka neblíží. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a britským fotbalistou Jude Bellingham. Značka totiž vycházející hvězdu fotbalového světa jmenovala za svého ambasadora. „Jeho autenticita, ambice a odhodlanost na hřišti i mimo něj ztělesňují našeho ducha,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Chloé připravuje největší vydání vůně od roku 2008. Oslnit chce s L’Eau de Parfum Intens

    Módní společnost Chloé proslavil mimo jiné také její ikonický parfém. Jen málokdo tak nezná její typickou průhlednou lahvičku, doplněnou o růžovou mašličku. Nyní se ovšem značka hodlá vydat její novou verzi. Vůně s názvem L’Eau de Parfum Intens tedy z té původní, z roku 2008, vychází. „Chtěli jsme obnovit příběh Chloé pro novou generaci,“ popsali zástupci značky svůj záměr.

    DKNY zastoupí modelka Kaia Gerber. Značka pomocí ní mění svou image

    Společnost DKNY pro změnu za svou tvář podzimní kampaně opětovně zvolila modelku Kaiu Gerber. Stejnou pozici získala už letos na jaře. Známá značka totiž letos oslavuje své 35. výročí a snaží se pomocí modelky změnit sovu image. „Její pulzující energie se probouzí právě ve chvíli, kdy se opět snažíme spojit s našimi základními hodnotami,“ vysvětlila společnost. Fotografie nejnovější řady pak mají jasné téma: New York a knihy.

    Zdroj: DKNY

    Sarah Jessica Parker končí svůj módní sen. Ukončí prodej vlastní obuvi

    O něco méně se ovšem daří byznysu slavné herečky Sarah Jessica Parker. Začátkem týdne totiž oznámila, že letos na podzim ukončí svou značku SJP by Sarah Jessica Parker. Stane se tak 10 let poté, co vysněný brand založila. I když se společnost poprala s výzvami, jako je světová pandemie nebo konkurenční značky, zdá se, že stále není dostatečně silná. Trhu tak nadále vévodí o něco více zavedené společnosti.

    Nový parfém chystá i Tory Burch. Zákazníky hodlá oslovit parfémem Sublime

    Další novinkou ze světa beauty je chystaný produkt návrhářky Tory Burch. Tentokrát svůj návrhářský talent přesměrovala na vývoj nové vůně. Své fanoušky tak plánuje oslnit parfémem Sublime. Prozatím si minimálně získala jejich pozornost tím, že do doplňující kampaně dosadila modelku Kendall Jenner. „Naším cílem je přeměnit klasiku, a to pomocí napětí a kontrastu, budujícího sebevědomí,“ dodala návrhářka.

    @toryburch Sublime. The ultimate state of being. #fragrancetiktok #kendalljenner #bakar @Kendall Jenner ♬ original sound – TORY BURCH

    Zdroje: WWD, British GQ, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Jude Bellingham zastupuje Louis Vuitton a Chloé chystá nový parfém

    Nový týden zahájila zpráva týkající se slavné herečky Sarah Jessica Parker. Rozhodla se totiž ukončit svou stejnojmennou značku bot. Naopak Chloé a Tory Burch slaví úspěch, a to vydáním nových parfémů. Módní dům Louis Vuitton bude zastupovat fotbalista Jude Bellingham a společnost DKNY opět zpropaguje modelka Kaia Gerber.

    Louis Vuitton upevňuje vztah se sportem. Jeho tváří se stal Jude Bellingham

    I když letní olympijské hry skončily, propletení sportu a módy se ke konci ani zdaleka neblíží. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a britským fotbalistou Jude Bellingham. Značka totiž vycházející hvězdu fotbalového světa jmenovala za svého ambasadora. „Jeho autenticita, ambice a odhodlanost na hřišti i mimo něj ztělesňují našeho ducha,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Chloé připravuje největší vydání vůně od roku 2008. Oslnit chce s L’Eau de Parfum Intens

    Módní společnost Chloé proslavil mimo jiné také její ikonický parfém. Jen málokdo tak nezná její typickou průhlednou lahvičku, doplněnou o růžovou mašličku. Nyní se ovšem značka hodlá vydat její novou verzi. Vůně s názvem L’Eau de Parfum Intens tedy z té původní, z roku 2008, vychází. „Chtěli jsme obnovit příběh Chloé pro novou generaci,“ popsali zástupci značky svůj záměr.

    DKNY zastoupí modelka Kaia Gerber. Značka pomocí ní mění svou image

    Společnost DKNY pro změnu za svou tvář podzimní kampaně opětovně zvolila modelku Kaiu Gerber. Stejnou pozici získala už letos na jaře. Známá značka totiž letos oslavuje své 35. výročí a snaží se pomocí modelky změnit sovu image. „Její pulzující energie se probouzí právě ve chvíli, kdy se opět snažíme spojit s našimi základními hodnotami,“ vysvětlila společnost. Fotografie nejnovější řady pak mají jasné téma: New York a knihy.

    Zdroj: DKNY

    Sarah Jessica Parker končí svůj módní sen. Ukončí prodej vlastní obuvi

    O něco méně se ovšem daří byznysu slavné herečky Sarah Jessica Parker. Začátkem týdne totiž oznámila, že letos na podzim ukončí svou značku SJP by Sarah Jessica Parker. Stane se tak 10 let poté, co vysněný brand založila. I když se společnost poprala s výzvami, jako je světová pandemie nebo konkurenční značky, zdá se, že stále není dostatečně silná. Trhu tak nadále vévodí o něco více zavedené společnosti.

    Nový parfém chystá i Tory Burch. Zákazníky hodlá oslovit parfémem Sublime

    Další novinkou ze světa beauty je chystaný produkt návrhářky Tory Burch. Tentokrát svůj návrhářský talent přesměrovala na vývoj nové vůně. Své fanoušky tak plánuje oslnit parfémem Sublime. Prozatím si minimálně získala jejich pozornost tím, že do doplňující kampaně dosadila modelku Kendall Jenner. „Naším cílem je přeměnit klasiku, a to pomocí napětí a kontrastu, budujícího sebevědomí,“ dodala návrhářka.

    @toryburch Sublime. The ultimate state of being. #fragrancetiktok #kendalljenner #bakar @Kendall Jenner ♬ original sound – TORY BURCH

    Zdroje: WWD, British GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―