Více

    ― Reklama ―

    Nový týden zahájila zpráva týkající se slavné herečky Sarah Jessica Parker. Rozhodla se totiž ukončit svou stejnojmennou značku bot. Naopak Chloé a Tory Burch slaví úspěch, a to vydáním nových parfémů. Módní dům Louis Vuitton bude zastupovat fotbalista Jude Bellingham a společnost DKNY opět zpropaguje modelka Kaia Gerber.

    Louis Vuitton upevňuje vztah se sportem. Jeho tváří se stal Jude Bellingham

    I když letní olympijské hry skončily, propletení sportu a módy se ke konci ani zdaleka neblíží. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a britským fotbalistou Jude Bellingham. Značka totiž vycházející hvězdu fotbalového světa jmenovala za svého ambasadora. „Jeho autenticita, ambice a odhodlanost na hřišti i mimo něj ztělesňují našeho ducha,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Chloé připravuje největší vydání vůně od roku 2008. Oslnit chce s L’Eau de Parfum Intens

    Módní společnost Chloé proslavil mimo jiné také její ikonický parfém. Jen málokdo tak nezná její typickou průhlednou lahvičku, doplněnou o růžovou mašličku. Nyní se ovšem značka hodlá vydat její novou verzi. Vůně s názvem L’Eau de Parfum Intens tedy z té původní, z roku 2008, vychází. „Chtěli jsme obnovit příběh Chloé pro novou generaci,“ popsali zástupci značky svůj záměr.

    DKNY zastoupí modelka Kaia Gerber. Značka pomocí ní mění svou image

    Společnost DKNY pro změnu za svou tvář podzimní kampaně opětovně zvolila modelku Kaiu Gerber. Stejnou pozici získala už letos na jaře. Známá značka totiž letos oslavuje své 35. výročí a snaží se pomocí modelky změnit sovu image. „Její pulzující energie se probouzí právě ve chvíli, kdy se opět snažíme spojit s našimi základními hodnotami,“ vysvětlila společnost. Fotografie nejnovější řady pak mají jasné téma: New York a knihy.

    Zdroj: DKNY

    Sarah Jessica Parker končí svůj módní sen. Ukončí prodej vlastní obuvi

    O něco méně se ovšem daří byznysu slavné herečky Sarah Jessica Parker. Začátkem týdne totiž oznámila, že letos na podzim ukončí svou značku SJP by Sarah Jessica Parker. Stane se tak 10 let poté, co vysněný brand založila. I když se společnost poprala s výzvami, jako je světová pandemie nebo konkurenční značky, zdá se, že stále není dostatečně silná. Trhu tak nadále vévodí o něco více zavedené společnosti.

    Nový parfém chystá i Tory Burch. Zákazníky hodlá oslovit parfémem Sublime

    Další novinkou ze světa beauty je chystaný produkt návrhářky Tory Burch. Tentokrát svůj návrhářský talent přesměrovala na vývoj nové vůně. Své fanoušky tak plánuje oslnit parfémem Sublime. Prozatím si minimálně získala jejich pozornost tím, že do doplňující kampaně dosadila modelku Kendall Jenner. „Naším cílem je přeměnit klasiku, a to pomocí napětí a kontrastu, budujícího sebevědomí,“ dodala návrhářka.

    @toryburch Sublime. The ultimate state of being. #fragrancetiktok #kendalljenner #bakar @Kendall Jenner ♬ original sound – TORY BURCH

    Zdroje: WWD, British GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní novinky v kostce: Jude Bellingham zastupuje Louis Vuitton a Chloé chystá nový parfém

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nový týden zahájila zpráva týkající se slavné herečky Sarah Jessica Parker. Rozhodla se totiž ukončit svou stejnojmennou značku bot. Naopak Chloé a Tory Burch slaví úspěch, a to vydáním nových parfémů. Módní dům Louis Vuitton bude zastupovat fotbalista Jude Bellingham a společnost DKNY opět zpropaguje modelka Kaia Gerber.

    - Reklama -

    Louis Vuitton upevňuje vztah se sportem. Jeho tváří se stal Jude Bellingham

    I když letní olympijské hry skončily, propletení sportu a módy se ke konci ani zdaleka neblíží. Důkazem je nejnovější spolupráce mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a britským fotbalistou Jude Bellingham. Značka totiž vycházející hvězdu fotbalového světa jmenovala za svého ambasadora. „Jeho autenticita, ambice a odhodlanost na hřišti i mimo něj ztělesňují našeho ducha,“ prohlásili zástupci společnosti.

    Chloé připravuje největší vydání vůně od roku 2008. Oslnit chce s L’Eau de Parfum Intens

    Módní společnost Chloé proslavil mimo jiné také její ikonický parfém. Jen málokdo tak nezná její typickou průhlednou lahvičku, doplněnou o růžovou mašličku. Nyní se ovšem značka hodlá vydat její novou verzi. Vůně s názvem L’Eau de Parfum Intens tedy z té původní, z roku 2008, vychází. „Chtěli jsme obnovit příběh Chloé pro novou generaci,“ popsali zástupci značky svůj záměr.

    DKNY zastoupí modelka Kaia Gerber. Značka pomocí ní mění svou image

    Společnost DKNY pro změnu za svou tvář podzimní kampaně opětovně zvolila modelku Kaiu Gerber. Stejnou pozici získala už letos na jaře. Známá značka totiž letos oslavuje své 35. výročí a snaží se pomocí modelky změnit sovu image. „Její pulzující energie se probouzí právě ve chvíli, kdy se opět snažíme spojit s našimi základními hodnotami,“ vysvětlila společnost. Fotografie nejnovější řady pak mají jasné téma: New York a knihy.

    - Reklama -

    Zdroj: DKNY

    Sarah Jessica Parker končí svůj módní sen. Ukončí prodej vlastní obuvi

    O něco méně se ovšem daří byznysu slavné herečky Sarah Jessica Parker. Začátkem týdne totiž oznámila, že letos na podzim ukončí svou značku SJP by Sarah Jessica Parker. Stane se tak 10 let poté, co vysněný brand založila. I když se společnost poprala s výzvami, jako je světová pandemie nebo konkurenční značky, zdá se, že stále není dostatečně silná. Trhu tak nadále vévodí o něco více zavedené společnosti.

    Nový parfém chystá i Tory Burch. Zákazníky hodlá oslovit parfémem Sublime

    Další novinkou ze světa beauty je chystaný produkt návrhářky Tory Burch. Tentokrát svůj návrhářský talent přesměrovala na vývoj nové vůně. Své fanoušky tak plánuje oslnit parfémem Sublime. Prozatím si minimálně získala jejich pozornost tím, že do doplňující kampaně dosadila modelku Kendall Jenner. „Naším cílem je přeměnit klasiku, a to pomocí napětí a kontrastu, budujícího sebevědomí,“ dodala návrhářka.

    @toryburch Sublime. The ultimate state of being. #fragrancetiktok #kendalljenner #bakar @Kendall Jenner ♬ original sound – TORY BURCH

    Zdroje: WWD, British GQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Difuzéry nabízí víc než jen líbivé vůně. Zkrášlí místnost a ochrání vaše zdraví

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    Kabelka vyrobená z aerogelu a přehlídka v Disneylandu. Kam míří módní dům Coperni?

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    Módní novinky v kostce: Moncler uspěl v Šanghaji a Jake Gyllenhaal opět propaguje Ginori 1735

    Nový týden v módním světě začal pozitivními novinkami. Značka Moncler oslavila v Šanghaji úspěch s projektem Genius. Marc Jacobs vydal kampaň, věnovanou čtyřem ikonickým kabelkám a Ginori 1735 odhalilo další fotografie s hercem Jakem Gyllenhaal. Los Angeles pak o víkendu přivítalo hvězdné Academy Museum Gala.

    Proměňte lenošení na emoční horskou dráhu. Trendy filmy a seriály vyvolají smích i pláč

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Vyrážíte na víkendový výlet jen s taškou? Zachrání vás jednoduchý balicí seznam

    Pokud patříte do skupiny, která se i na třídenní výlet chystá jako na letní dovolenou, je na čase využít kouzlo balicího seznamu. Vyžaduje sice přípravu, zaručí ale, že se vám do jednoho batohu či tašky vleze vše potřebné. Pokud navíc cestujete po Evropě nebo oblasti se stejným podnebím, bude váš úkol snazší, než se zdá.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    Kde pořídit nejslušivější střihy? Dostupní designéři konečně pochopili kouzlo tvaru

    Kdo by si kdy pomyslel, že střih dokáže udělat takový rozdíl? Zdá se, že svět dostupné a kvalitní módy konečně našel tajemství střihu, který lichotí nejen postavě, ale i stylu. Značky jako COS, Entire Studios či Arket začaly vnímat siluetu jako klíčový prvek, který pozvedne outfit z průměrného na výjimečný. 

    Zpříjemněte si podzimní popíjení. Okoření ho koktejly do sychravého počasí

    Měnící se roční období žádá rovněž změnu na poli trendy koktejlů. K deštivému počasí a klesajícím teplotám totiž patří více kořeněné, hutné a zemité drinky. Na místo pomeranče tak nastoupí hruška či brusinka a intenzivní bublinky vystřídá měkká pěna. Seznamte se s top drinky letošního podzimu.

    Módní novinky v kostce: Versace staví na odiv své ikony a Victoria’s Secret láká na show

    Konec pracovního týdne neznamená také konec módních novinek. Versace vydal novou kampaň, představující své ikony. Čerstvé fotografie nabídla ke své cruise kolekci i značka Dior. Plavkový týden módy na Kanárských ostrovech překvapil a na vlastní fashion week se nyní chystá Mexiko. Očekávanou show je také ta z dílny Victoria's Secret.

    Stella McCartney zesílila svůj apel. It’s about fucking time, vzkazuje

    Poslední přehlídka návrhářky Stelly McCartney zdůraznila její už tak hlasité poselství. Skrze svou tvorbu totiž apelovala na módní svět, aby ho tím donutila vzdát se využívání peří. Designérka své úsilí posílila také partnerstvím s PETA a společným projektem, využívajícím slogan It's about fucking time.

    Luxusní dovolené a soukromé lety za peníze pro chudé. Naomi Campbell čelí vlně kritiky

    Supermodelka Naomi Campbell se opět ocitla v centru skandálu. Tentokrát kvůli své charitativní organizaci Fashion For Relief, která měla původně pomáhat těm nejzranitelnějším. Místo toho ale financovala luxusní výstřelky, soukromé lety a dovolenkové výdaje. Na pomocné projekty se tak mnoho financí nedostalo.

    Met Gala poodkrylo výstavu pro rok 2025. Uchopí nelehký koncept black dandy

    Pod výstavami z dílny Metropolitního muzea umění v New Yorku si mnozí představí načechrané róby a exkluzivní modely. Exhibice pro rok 2025 však tento stereotyp rozboří. Po více než 20 letech odhalí téma spojené čistě s pánskou módou. Rozhodla se totiž prozkoumat nesnadný koncept, zaměřený na styl black dandy.

    Uvelebte se v luxusním pohodlí. Začíná domácí podzimní válení

    Mezi kouzla podzimu nepatří pouze barevné spadané listí, roztomilé dýně a hřejivé nápoje. Jedním z nich je i možnost uvelebit se v pohodlí domova a užívat si klidnějších odpočinkových aktivit, takzvaného válení. Nepříjemnému pocitu z nicnedělání snadno zabrání pohodlný, ale stylový a upravený loungewear outfit.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―