Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čtvrtá série seriálu Emily in Paris odhalí nejen pokračování zamotaného děje, ale také ikonické outfity herečky Lily Collins. Značka Anne Klein zase představí podzimní kampaň, ve které zazáří modelka Sara Sampaio a internetová hvězda Camila Coelho. Pandora slaví úspěšné druhé čtvrtletí a značka SoWell představuje nové Ozempic suplementy.

    Anne Klein zachytila v nové kampani svou typickou ženu. Ztvárnila ji Sara Sampaio a Camila Coelho

    Pro představení své podzimní kampaně si značka Anne Klein vybrala dvě vycházející hvězdy. Její nejnovější kousky totiž oblékla portugalská modelka Sara Sampaio, která má brzy zazářit ve filmu Superman: Legacy. Zahalila se do nich ale také brazilsko-americká internetová hvězda Camila Coelho. Na fotografiích si pak známá módní společnost přála zachytit „typickou“ Anne Klein ženu.

    Zdroj: Anne Klein

    Obsese jménem Ozempic pokračuje. Firma SoWell vydává nové doplňující suplementy

    Zdá se, že posedlost lékem Ozempic ještě neskončila. Jeho primárním cílem je léčit cukrovku 2. typu, lidé si ho ovšem oblíbili také díky jeho vedlejším účinkům, způsobujícím hubnutí. Kromě toho ovšem vede také k několika dalším nežádoucím efektům. Firma SoWell proto nyní vydává suplementy, obsahující protein, vlákninu a elektrolyty, které mají uživatelům kontroverzního léku pomoci.

    Pandora slaví navzdory nepříznivé ekonomické situaci úspěch. Očekává vyšší růst

    Společnost Pandora se zařadila mezi nepříliš početnou skupinu značek, kterým se napříč zpomalující se ekonomice daří. Odhalila totiž úspěšné výsledky z druhého čtvrtletí, kdy její příjmy vzrostly o 15 procent. Navýšila proto i odhady svého růstu. Předpokládá proto nyní, že dosáhne na 9 až 12 procent. „Nepohybujeme se v jednoduchém tržním kontextu, proto jsme velmi potěšení,“ prohlásili zástupci firmy.

    Emily in Paris se vrací na stránky Netflixu. S sebou přináší i řadu ikonických kostýmů

    Jednou z nejvíce očekávaných premiér letošního léta je nová série seriálu Emily in Paris. Módní nadšenci si ho oblíbili nejen díky v něm zachyceným romantickým uličkám Paříže, ale také outfitům hlavní postavy. Jejího ztvárnění se ujala slavná herečka Lily Collins. Známá je mimo jiné také tím, že divákům připomíná ikonickou herečku Audrey Hepburn. Toho proto využívá i kostymérka oblíbeného seriálu.

    Zdroj: Profimedia

    Outfity z nejnovější čtvrté série mají proto odkazovat nejen na samotnou herečku, ale také 60. léta a další ikony tehdejší doby, jako je například modelka Twiggy. Jednou z hlavních referencí je rovněž proslulý černobílý ples Trumana Capote z roku 1966. Kromě toho herečka představí také značky jako Jacquemus, Marni, Ozias, Miu Miu, Boss nebo La DoubleJ. První část nové série pak bude k zhlédnutí od čtvrtka.

    Zdroje: WWD, PR Newswire, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Anne Klein vydala hvězdnou kampaň a Emily in Paris se vrací na scénu

    Čtvrtá série seriálu Emily in Paris odhalí nejen pokračování zamotaného děje, ale také ikonické outfity herečky Lily Collins. Značka Anne Klein zase představí podzimní kampaň, ve které zazáří modelka Sara Sampaio a internetová hvězda Camila Coelho. Pandora slaví úspěšné druhé čtvrtletí a značka SoWell představuje nové Ozempic suplementy.

    - Reklama -

    Anne Klein zachytila v nové kampani svou typickou ženu. Ztvárnila ji Sara Sampaio a Camila Coelho

    Pro představení své podzimní kampaně si značka Anne Klein vybrala dvě vycházející hvězdy. Její nejnovější kousky totiž oblékla portugalská modelka Sara Sampaio, která má brzy zazářit ve filmu Superman: Legacy. Zahalila se do nich ale také brazilsko-americká internetová hvězda Camila Coelho. Na fotografiích si pak známá módní společnost přála zachytit „typickou“ Anne Klein ženu.

    Zdroj: Anne Klein

    Obsese jménem Ozempic pokračuje. Firma SoWell vydává nové doplňující suplementy

    Zdá se, že posedlost lékem Ozempic ještě neskončila. Jeho primárním cílem je léčit cukrovku 2. typu, lidé si ho ovšem oblíbili také díky jeho vedlejším účinkům, způsobujícím hubnutí. Kromě toho ovšem vede také k několika dalším nežádoucím efektům. Firma SoWell proto nyní vydává suplementy, obsahující protein, vlákninu a elektrolyty, které mají uživatelům kontroverzního léku pomoci.

    - Reklama -

    Pandora slaví navzdory nepříznivé ekonomické situaci úspěch. Očekává vyšší růst

    Společnost Pandora se zařadila mezi nepříliš početnou skupinu značek, kterým se napříč zpomalující se ekonomice daří. Odhalila totiž úspěšné výsledky z druhého čtvrtletí, kdy její příjmy vzrostly o 15 procent. Navýšila proto i odhady svého růstu. Předpokládá proto nyní, že dosáhne na 9 až 12 procent. „Nepohybujeme se v jednoduchém tržním kontextu, proto jsme velmi potěšení,“ prohlásili zástupci firmy.

    Emily in Paris se vrací na stránky Netflixu. S sebou přináší i řadu ikonických kostýmů

    Jednou z nejvíce očekávaných premiér letošního léta je nová série seriálu Emily in Paris. Módní nadšenci si ho oblíbili nejen díky v něm zachyceným romantickým uličkám Paříže, ale také outfitům hlavní postavy. Jejího ztvárnění se ujala slavná herečka Lily Collins. Známá je mimo jiné také tím, že divákům připomíná ikonickou herečku Audrey Hepburn. Toho proto využívá i kostymérka oblíbeného seriálu.

    Zdroj: Profimedia

    Outfity z nejnovější čtvrté série mají proto odkazovat nejen na samotnou herečku, ale také 60. léta a další ikony tehdejší doby, jako je například modelka Twiggy. Jednou z hlavních referencí je rovněž proslulý černobílý ples Trumana Capote z roku 1966. Kromě toho herečka představí také značky jako Jacquemus, Marni, Ozias, Miu Miu, Boss nebo La DoubleJ. První část nové série pak bude k zhlédnutí od čtvrtka.

    Zdroje: WWD, PR Newswire, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―