Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Slavná herečka Blake Lively oznámila vydání vlastní značky. Skrze společnost Blake Brown tak hodlá prodávat produkty na vlasy. Dior zase potěšil milovníky módy tím, že vystavil několik outfitů ze zahájení současné letní olympiády. Zpěvák Sam Smith se objeví v britské Národní portrétní galerii s křídly od Jonathana Anderson. Nový report pak odhalil, že klesá produkce obuvi.

    Sam Smith bude viset v Národní portrétní galerii. Na obraze vynesl návrh Jonathana Anderson

    Národní portrétní galerie ve Velké Británii ukrývá slavné obrazy zachycující členy královské rodiny, premiéra Tonyho Blair nebo proslulou zpěvačku Amy Winehouse. Nyní se vedle nich objeví také zpěvák Sam Smith. Jeho podobiznu vytvořilo francouzské umělecké duo Pierre Commoy a Gilles Blanchard. Na obraze se pak Smith oblékl do řecké tógy a andělských křídel, vytvořených návrhářem Jonathanem Anderson.

    Módní dům Dior vystaví looky ze zahájení olympiády. K zhlédnutí budou i šaty Celine Dion

    Milovníci módy získají šanci na vlastní oči spatřit dech beroucí outfity ze zahajovacího ceremoniálu letošní letní olympiády. Dior totiž některé z luxusních looků vystavil ve svém výstavním prostoru Galerie Dior, nacházejícím se v jeho vlajkové pobočce na Avenue Montaigne v Paříži.

    Zdroj: Reuters

    K zhlédnutí tak budou i šaty, které na své vystoupení oblékla zpěvačka Celine Dion. Navrhla je kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri. Jejich tvorba přitom trvala více než tisíc hodin. Kromě toho budou k vidění také outfity zpěvaček Lady Gaga, Aya Nakamura nebo Axelle Saint-Cirel.

    Produkce obuvi klesá. Loni se vyjma pandemie propadla na nejnižší hodnotu poslední dekády

    Nový report s názvem World Footwear Yearbook 2024, vydaný portugalskou obuvnickou asociací APICCAPS, odhalil současný vývoj světové produkce obuvi. Popsal totiž, že se loni snížila o šest procent, a to na 22,4 miliardy párů. Jedná se o nejnižší hodnotu za poslední dekádu, vyjma roků 2020 a 2021, tedy období světové pandemie. Důvodem nižší výroby je především pokles poptávky na světových trzích.

    Herečka Blake Lively dobývá beauty svět. Odstartovala vlastní značku Blake Brown

    Mnohé celebrity mají ve zvyku dříve nebo později vydávat vlastní řady make-upu, oblečení nebo jiných beauty produktů. Ve středu se k nim přidala také herečka Blake Lively, známá především ze seriálu Gossip Girl. Oznámila totiž vlastní značku produktů na vlasy s názvem Blake Brown.

    @voguenl Our favourite #GossipGirl #BlakeLively just launched her own beauty brand called #BlakeBrownBeauty ♬ origineel geluid – Vogue Netherlands

    K zakoupení budou od 4. srpna v pobočkách i na stránkách amerického řetězce Target. Jednat se má o osm různých vlasových pomocníků, včetně šamponu, pěny nebo gelu na stylizaci účesu. V nabídce ovšem chybí tradiční kondicionér. Místo něho se herečka zaměřila na hydratační masku na vlasy.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Blake Lively má vlastní značku a Dior vystavil looky ze zahájení olympiády

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Slavná herečka Blake Lively oznámila vydání vlastní značky. Skrze společnost Blake Brown tak hodlá prodávat produkty na vlasy. Dior zase potěšil milovníky módy tím, že vystavil několik outfitů ze zahájení současné letní olympiády. Zpěvák Sam Smith se objeví v britské Národní portrétní galerii s křídly od Jonathana Anderson. Nový report pak odhalil, že klesá produkce obuvi.

    - Reklama -

    Sam Smith bude viset v Národní portrétní galerii. Na obraze vynesl návrh Jonathana Anderson

    Národní portrétní galerie ve Velké Británii ukrývá slavné obrazy zachycující členy královské rodiny, premiéra Tonyho Blair nebo proslulou zpěvačku Amy Winehouse. Nyní se vedle nich objeví také zpěvák Sam Smith. Jeho podobiznu vytvořilo francouzské umělecké duo Pierre Commoy a Gilles Blanchard. Na obraze se pak Smith oblékl do řecké tógy a andělských křídel, vytvořených návrhářem Jonathanem Anderson.

    Módní dům Dior vystaví looky ze zahájení olympiády. K zhlédnutí budou i šaty Celine Dion

    Milovníci módy získají šanci na vlastní oči spatřit dech beroucí outfity ze zahajovacího ceremoniálu letošní letní olympiády. Dior totiž některé z luxusních looků vystavil ve svém výstavním prostoru Galerie Dior, nacházejícím se v jeho vlajkové pobočce na Avenue Montaigne v Paříži.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    K zhlédnutí tak budou i šaty, které na své vystoupení oblékla zpěvačka Celine Dion. Navrhla je kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri. Jejich tvorba přitom trvala více než tisíc hodin. Kromě toho budou k vidění také outfity zpěvaček Lady Gaga, Aya Nakamura nebo Axelle Saint-Cirel.

    Produkce obuvi klesá. Loni se vyjma pandemie propadla na nejnižší hodnotu poslední dekády

    Nový report s názvem World Footwear Yearbook 2024, vydaný portugalskou obuvnickou asociací APICCAPS, odhalil současný vývoj světové produkce obuvi. Popsal totiž, že se loni snížila o šest procent, a to na 22,4 miliardy párů. Jedná se o nejnižší hodnotu za poslední dekádu, vyjma roků 2020 a 2021, tedy období světové pandemie. Důvodem nižší výroby je především pokles poptávky na světových trzích.

    Herečka Blake Lively dobývá beauty svět. Odstartovala vlastní značku Blake Brown

    Mnohé celebrity mají ve zvyku dříve nebo později vydávat vlastní řady make-upu, oblečení nebo jiných beauty produktů. Ve středu se k nim přidala také herečka Blake Lively, známá především ze seriálu Gossip Girl. Oznámila totiž vlastní značku produktů na vlasy s názvem Blake Brown.

    @voguenl Our favourite #GossipGirl #BlakeLively just launched her own beauty brand called #BlakeBrownBeauty ♬ origineel geluid – Vogue Netherlands

    K zakoupení budou od 4. srpna v pobočkách i na stránkách amerického řetězce Target. Jednat se má o osm různých vlasových pomocníků, včetně šamponu, pěny nebo gelu na stylizaci účesu. V nabídce ovšem chybí tradiční kondicionér. Místo něho se herečka zaměřila na hydratační masku na vlasy.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy reaguje na současné dění. Show odráží zoufalství i naději

    Nejnovější přehlídky odhalily v Miláně módní domy jako Roberto Cavalli, Jil Sander, Alberta Ferretti nebo Antonio Marras. Jejich kolekce odrážely současné dění, na které každý z nich reagoval odlišně. Některé značky nabídly odlehčenou naději, zatímco jiné podtrhly pocit bezvýchodnosti a touhu po lepších časech.

    Aktivní látky v sérech mají dvojí tvář. Pleti mohou prospět, ale i ublížit

    Každá pleť má jiné potřeby, a proto je důležité vědět, jaké aktivní látky v sérech hledat a na co si dát pozor. Pojďme se společně podívat na ty nejdůležitější z nich, na to, jaké mají účinky a proč byste je měli do své kosmetické rutiny rozhodně zařadit i vy.

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―